סוכן השחקנים עו"ד שי אבני מארח את חנא פרהוד בטור התחזית לליגה הלאומית-מחזור 5

אנו במחזור החמישי וכפר קאסם במקום הראשון ללא הפסד. הצמרת צפופה ובין המקום הראשון לשישי מפרידות רק 3 נקודות. שני מפגשי צמרת יהיו בין כפר קאסם לאחי נצרת ובין הפועל כפ"ס להפועל ראשל"צ שהפתיעה את בני יהודה. בני יהודה תצא למשחק חוץ קשה מאוד בריינה ואם לא תחזור עם 3 נקודות-יהיה קשה מאוד לחזור למסלול.הפעם אני מארח את חנא פרהוד. מאמן שהוא קבלן עליות ותחת הדרכתו גדלו עשרות שחקנים. לחנא נסיון רב ואני בטוח שנראה אותו גם העונה בעונה גדולה.

  • על ידי: עו"ד שי אבני
  • 23-09-2021
  • 14:27

המשחקים:

מכבי אחי נצרת-מ.ס כפר קאסם

שי אבני: קאסם היא כרגע הקבוצה הטובה בלאומית. קבוצה מסודרת ומאוזנת שאיבדה רק שתי נקודות מתחילת העונה. אחי נצרת הפסידה במשחק המתוח מול פאחם וחייבת לקחת כאן נקודות כדי להראות שהצמרת לא בורחת לה. הניחוש שלי: תיקו.

חנא פרהוד: דרבי של המגזר. אחי נצרת ירצו לתקן את הרושם בפני האוהדים בבית לאחר ההפסד לפאחם אך קאסם יבואו לסגור ותהיה חלוקת נקודות.

הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל רמה"ש-הפועל אום אל פאחם

שי אבני: הפועל רמה"ש עדיין ללא נצחון ומולה תגיע פאחם שנמצאת באופוריה אחרי הנצחון הענק על אחי נצרת. פאחם בנתה קבוצה טובה והעונה הם לא יהיו בתחתית. הניחוש שלי: הפועל אום אל פאחם.

חנא פרהוד: פאחם בתנופה אדירה עם הקהל המדהים שלה ואני חושב שהם ימשיכו במומנטום.

הניחוש שלי: הפועל אום אל פאחם.

 

תימור אביטן, חלוץ אום אל פאחם מוביל את קבוצתו לצמרת. צילום: חגאג רחאל.

 

הפועל פ"ת-הפועל רעננה

שי אבני: רעננה עדיין ללא נצחון וזהו משחק של להיות או לחדול מבחינתה. הפועל פ"ת השיגה רק נצחון מפתיע אחד נגד בני יהודה. הפועל פ"ת חייבת להשיג במשחק זה שלוש נקודות אחרת היא עלולה לראות את הצמרת בורחת לה גם העונה. הניחוש שלי: הפועל פ"ת.

חנא פרהוד: רעננה בפתיחת עונה קטסטרופלית בעוד פ"ת דווקא פתחה טוב לאחר החזרה ללאומית. 

הניחוש שלי: הפועל פ"ת.

 

הפועל ר"ג-הפועל עפולה

שי אבני:  ר"ג עדיין ללא נצחון ונפל לה משחק מצוין לקחת שלוש נקודות מול החבורה הצעירה של עפולה (בוגרי קבוצת הנוער של מכבי חיפה). עפולה מצידה תעביר עונה שבנויה על השערים של בוזורגי ונהוראי יפרח ללא יומרות עלייה וללא קרבות תחתית.

הניחוש שלי: הפועל ר"ג.

חנא פרהוד: הפועל ר"ג לא פיללו לתחילת עונה כזו.  עפולה בנו קבוצה טובה ותהיה חלוקת נקודות.

הניחוש שלי: תיקו.

 

מכבי בני ריינה-בני יהודה ת"א

שי אבני:  ריינה קבוצה שתעשה צרות לכל הקבוצות בליגה. בני יהודה במשחק שהיא חייבת שלוש נקודות כדי לחזור למסלול. בכל מקרה, בני יהודה כבר הבינה שהעונה לא הולכת להיות טיול. הניחוש שלי: תיקו.

 

חנא פרהוד: ריינה בינתיים הפתעת העונה וביום טוב היא יכולה לנצח כל קבוצה בלאומית. בני יהודה הראתה לנו מהר מאוד שלא מדובר בעולה ודאית.

הניחוש שלי: בני ריינה.

 

קווין ריינשטיין, נמצא בכושר נהדר. צילום: רמי גרידיש.

 

הפועל עכו-סקציה נס ציונה

שי אבני: שתי קבוצות שניצחו לראשונה במחזור הקודם ושיחררו הרבה לחץ. עכו תנסה להמשיך בבית את המומנטום אחרי הנצחון הגדול על רעננה.

הניחוש שלי: הפועל עכו.

 

חנא פרהוד: הפועל עכו קבוצה לא צפויה שיכולה לנצח ולהפסיד לכל קבוצה. נס ציונה עשתה נצחון יפה במחזור הקודם אך בבית עכו פייבוריטית.

הניחוש שלי: הפועל עכו.

 

בית"ר ת"א/בת ים- א.ס אשדוד

שי אבני: בית"ר ת"א חשבה שתוכל לעד להתבסס על הצעירים של מכבי ת"א אבל לא כל שנתון יכול להצליח בליגה הלאומית ולפעמים יש שנתונים פחות טובים. אשדוד היא קבוצה מאומנת עם הרבה מוטיבציה לאחר עליית הליגה וגם בלאומית היא תיתן עונה יפה תחת הדרכתו של רוני אוואט.

הניחוש שלי: א.ס אשדוד.

חנא פרהוד: כל מי שחשב שאשדוד תהיה בשר תותחים בליגה התבדה ובגדול. אשדוד קבוצה מצויינת שיכולה לנצח כל קבוצה בלאומית. בית"ר ת"א עם פתיחת עונה קטסטרופלית ואם לא תתחיל לאגור נקודות יכולה למצוא את עצמה עמוק בתחתית. הניחוש שלי: א.ס אשדוד.

 

הפועל ראשל"צ-הפועל כפ"ס

שי אבני: הפועל ראשל"צ כבשה 9 שערים ב-4 מחזורים. הכי הרבה בליגה! היא משחקת כדורגל התקפי ויפה כאשר שחקני הקו כל הזמן תומכים בהתקפה. כפר סבא מבכה על התיקו בדקה ה-90 מול בית"ר ת"א כי הפעם המשחק יהיה קשה יותר. הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

 

חנא פרהוד: משחק צמרת. ראשון הוכיחה לכולם שאי אפשר להספיד אותה והיא אף יכולה לעלות בתום העונה לליגת העל. כפר סבא הכריזה על רצונה לעלות השנה חזרה לליגת העל אך במשחק זה תהיה חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

סוכן השחקנים עו"ד שי אבני מארח את המאמן המוכשר חנא פרהוד.

הוסף תגובה
תגובות