מפגש מסקרן: טייבה מגיעה לכפר כנא

צעירי כפר כנא מחכים לטייבה, והם רוצים להמשיך את הפתיחה המושלמת שלהם עד כה, מנגד גם האורחת תרצה להמשיך את התקופה הטובה שלה, ולהישאר בלתי מנוצחת. עיסא נוג'ידאת: " יש לנו את הכלים לנצח את המשחק"

  • על ידי: בר קלמנוביץ'
  • 24-09-2021
  • 08:37

המחזור השלישי מגיע מחר (שישי), ואיתו המפגש המסקרן בין מובילת הטבלה הנוכחית, מ.ס צעירי כפר כנא, שתארח את אחת הקבוצות המפתיעות של פתיחת העונה, טייבה. הקבוצה מכפר כנא מגיעה במומנטום נפלא, כשברקע עדיין מהדהדים הניצחונות משני המחזורים הראשונים של העונה, ואיתם גם העובדה שהיא עדיין לא ספגה אפילו שער אחד.


מנגד האורחת מגיעה במומנטום טוב גם היא, אחריי שהיא ניצחה במחזור שעבר את מגדל העמק, היא תרצה לשחזר את אותה יכולת גם ביום שישי הקרוב.


לקראת המשחק דיברנו עם מאמן טייבה, עיסא נוג'ידאת, ושאלנו אותו על פתיחת העונה המוצלחת: "עבדנו מאוד מאוד קשה בתקופת ההכנה כדיי לפתוח את העונה בצורה טובה, ולהשיג תוצאות טובות. זה לא בא סתם, זה דרך עבודה קשה, ובנייה של הקבוצה בצורה הכי טובה, בנייה של קבוצה מאוזנת, אטרקטיבית ומשחקת כדורגל טוב מאוד, ורואים את זה על כר הדשא."

 

עיסא נוג'ידאת : ''רוב הקבוצות שוות מבחינת תקציב, יכולת ושחקנים.'' (צילום : חגאג רחאל)

 

על המשמעות של המשחק הקרוב אמר נוג'ידאת: "אנחנו בתחילת הליגה, כל משחק בשבילנו זה משחק מאוד חשוב, אנחנו לוקחים את הדברים פר משחק, ואנחנו מתרכזים במשחק הקרוב ולטווח ארוך זה יעזור לנו הרבה, כי ליגה א' השנה היא מאוד מאוד קשה, מאוד צמודה, רוב הקבוצות שוות מבחינת תקציב, יכולת ושחקנים. אני מקווה שנבוא מוכנים למשחק המאוד קשה נגד כפר כנא, יש לנו את הכלים לנצח את המשחק הזה ולהביא שלוש נקודות."

 

טייבה תחגוג גם מול כפר כנא? (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות