סוכנות השחקנים LEVEL UP בתחזית ליגה א דרום מחזור 3

המחזור השני של ליגה א' דרום מאחורינו ולקראת המחזור השלישי והמסקרן האחים טל ואיציק חכים, מסוכנות level up מציגים לנו את התחזית שלהם למשחקים במחוז הדרומי. האחים חכים חושבים דימונה וכסייפה יפרדו בתיקו, שכפר קאסם תגבר על אזור ושיפו תנצח את בקעת הירדן. ומה עם שאר התוצאות? כל הפרטים בתחזית שלפניכם.

  • על ידי: מערכת אתר גולר
  • 23-09-2021
  • 16:40

שמשון ת"א - מכבי יבנה
שמשון קבוצה צעירה עם מספר שחקנים מנוסים שתנסה לשרוד בליגה. היא מגיעה אחרי הפסד לכסייפה  ופוגשת קבוצה שמבחינת חומר שחקנים גדולה עליה. יבנה מנגד קבוצה עם חומר שחקנים מעולה שנבנתה לצמרת הליגה מגיעה אחרי תיקו עם מרמורק , יבנה חזקה יותר והיא תנצח.

 

הפועל אשקלון - בני אילת 
משחק תחתית מובהק! אשקלון מגיעה אחרי הפסד ועדיין לא כבשה שער בליגה , דולב אברג'יל המצוין וציון צמח ינסו להפתיע את הגנת אילת, שמנגד מגיעה לאחר הפסד כואב מאין כמותו כאשר חטפו שלושה שערים ב20 דקות האחרונות של המשחק , אסור לקבוצה ליפול ככה מהרגליים ואני מקווה בשבילם שידעו להתאושש מזה. הם חייבים להתחזק בכמה שחקנים ולהתחיל לצבור נקודות , משחק תחתית קריטי שיסתיים בחלוקת נקודות.

 

מ.ס דימונה - עירוני כסייפה 
מי היה מאמין שהקבוצות האלו יהיו מושלמות אחרי שני מחזורים. שתי הקבוצות הללו הם קבוצות חזקות ומפתיעות והמאמנים שם גם רונן ווינשטיין וגם מוטי עטר מוציאים את המיטב מהקבוצה וכל הכבוד להם על זה. דימונה בנתה סגל מעולה על הנייר כשעדיין חסר לה חלוץ, בקבוצה החתימו השבוע את אלי יוסף שהוא תוספת כח משמעותית ושחקן מצוין שיכול לשדרג כל קבוצה גם בליגה הלאומית אז בטח שבליגה א'. תוסיפו לזה את שחקן הבית שי בוזנח ששלח טיל קרקע אוויר לחיבורים, ולדימונה יש קבוצה שיכולה להתמודד מול כל קבוצה בליגה. מנגד מגיעה כסייפה עם קבוצה טובה וחזקה עם איליי בן שטרית מנהיג הקישור, אבל בלי סייף אלהואשלא החלוץ שזה חיסרון משמעותי , אני הולך כאן על תיקו.

 

האם מ.ס דימונה תחגוג מול כסייפה? (צילום: יח״צ) 

 

שמשון כפר קאסם - הפועל אזור
שמשון מגיעה אחרי ניצחון משכנע על מכבי הרצליה , יש שם קבוצה מצוינת וחזקה שתתברג גבוה בצמרת עם שחקנים בדמות עומר משאללה וסיראז נאסר המצוינים, ודודי אלון בין הקורות הם צריכים לנצח כל קבוצה במיוחד בבית. מנגד אזור מגיעה אחרי הפסד ליפו, באזור בנו קבוצה לצמרת השקיעו שם כספים ומשאבים, אבל לא ראיתי מצב מסוכן אחד מצידה לאורך כל המשחק. חסרונו של ירין דג'אני הבעל בית בקישור הורגש מאוד , ניצחון ביתי לכפר קאסם.

 

ירמיהו חולון - עירוני אשדוד
חולון מגיעה לאחר תיקו ביתי עם הבקעה ולאחר שעשו חיזוק מסיבי בדמותם של אביחי וודג'ה, עוז ראלי ועידן וקנין. זאת בתוספת לדניאל גרץ, אסף גובזה ורוני ספקטור אין ספק שזו קבוצה שיכולה וצריכה להיות חזק למעלה. לדעתי הקבוצה עדיין לא מאוזנת ויש הפרשים גדולים מדי מעמדה לעמדה, וזה לטעמי יהיה בעוכריהם. מולה מגיעה עירוני אשדוד של אבי אבינו, קבוצה הבנויה על שחקנים שמכירים את הליגה כמו אוראל פיניה המצוין ובר סוויסה, לצד שחקנים צעירים יותר כמו גיורגי שלמברידזה ושי דגן. עירוני קבוצה שרצה ועובדת,אך עדיין לא מחוברת מספיק הם יצברו ביטחון ואני מאמין שגם זה יגיע.יהיה משחק חם עקב אירועי העבר בין המועדונים חולון בבית צריכה לנצח, אבל אני צופה כאן תיקו.

 

האם עוז ראלי יוביל את חולון לניצחון? (צילום: באדיבות האדומים אשדוד)

 

מכבי יפו - בקעת הירדן
יפו מגיעה במומנטום טוב לאחר שני נצחונות. ערן לוי בכושר טוב ומספק את הסחורה עד כה , בשער השוער הלוהט של הליגה אלמוג מלול עם נוכחות בשער ומשחק רגליים (לא רגל) משובח. יש ליפו קבוצה טובה וראויה לנסות לשבור את תקרת הזכוכית ולעלות ליגה , איציק ברוך מנהל את הקבוצה מצוין ונראה שהחבורה עם רונן פרץ, גיא אמסלם המצוין, ומאיר מיחיטר הג'וקר בשלים כבר לעשות את הצעד שביפו כל כך מייחלים לו, אבל כמובן הליגה עוד ארוכה. מנגד מגיעה הבקעה אחרי תוצאת תיקו בחולון , תוצאה לא רעה בכלל , לפרקים במיוחד בתחילת החצי השני הבקעה יזמה לחצה ושלטה , אך בדקה ה75 בערך נגמר להם הכח ולא היה חסר הרבה שיטפו שער חובה ויפסידו את המשחק , לדעתי יש קבוצה טובה בבקעה שתתמקם במרכז טבלה , הניחוש שלי ניצחון ליפו.

 

האם ערן לוי יוביל את יפו לניצחון? (צילום: מני בן ארי) 

 

מרמורק - מכבי הרצליה
מרמורק מגיעה לאחר תיקו במשחק האחרון, ולאחר נקודה מ6 והיא חייבת להתחיל להביא נצחונות . יש שם קבוצה טובה עם שמות כמו עידו אקסברד, דייגו ניקולייבסקי , לטעמי חסר להם אגרסיביות באמצע אך הם עוד יתחזקו. 
מנגד מגיעה מכבי הרצליה לאחר שני הפסדים, אך לקבוצות החזקות בליגה כנראה , הקבוצה של שיימן וטלקר נבנתה לא מאוזן והם יצטרכו להתחזק כדי לעבור עונה שקטה יש מספיק שחקנים חופשיים בחוץ שיכולים להתאים ולחזק אותה , מאחר ושיימן שועל ותיק בליגה הזאת אני בטוח שידעו שם לעשות את ההתאמות ,אני צופה ניצחון למרמורק. 

 

כפר שלם - נורדיה 
כפר שלם קבוצה שנבנתה לעלייה , מגיעה אחרי תיקו מול שעריים , הקבוצה מלאה בכוכבים ושחקנים צעירים וטובים אך הקבוצה עדיין לא מחוברת מאמין שעומר פרץ ימצא את הנוסחה , מולה מגיעה נורדיה במומנטום לא טוב לאחר 2 הפסדים כשההפסד האחרון היה תבוסה של 4 0 , יש לנורדיה מאמן צעיר שרעב להצליח , שמו הוא גילי גור ואני מאמין שהוא יעשה את ההתאמות והשינויים כדי שהקבוצה תתחיל להביא נקודות  , ניצחון לכפר שלם.

 

האם עומר פרץ יוביל את הכפר לניצחון? (צילום: דדי ברק) 

 

בני לוד - שעריים 
בני לוד עושה דברים מדהימים עד כה , גדי כרמלי עושה עבודה טובה לוד נראית בכושר טוב ומחוברת. לוד זו קבוצה שלוחצת גבוה מאוד ומנסה לחטוף כדורים בחצי של היריב, מאחר ובליגה א' אין הרבה קבוצות שיודעות להזיז כדור במהירות וברמה גבוהה השיטה הזו עובדת מצוין לכרמלי עד כה. מולה מגיעה קבוצת הכוכבים משעריים, עם סהר לוי , רביד אשר, עידו שרון ועוד רבים וטובים. שעריים קבוצה קשה שאין אצלה חוכמות ולא מנסה להניע כדור בהגנה, לכן אני צופה שהשיטה של לוד פחות תעבוד במשחק הזה , אני הולך כאן על ניצחון 1-0 קטן לשערוקים.

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. א (א 23-09-2021, 20:33)
    דימונה תנצח
  2. כפר שלם מפסיד, אזור מפסיד (רק יפו 24-09-2021, 06:52)
  3. יפו הכי טובה השנה (יפו אלופה 24-09-2021, 06:53)
  4. יפו אין התקפה תביאו דחוף חלוצים (די חלאס 24-09-2021, 15:17)