ממשיכה בחוזקה: טבריה ניצחה 2-1 את רובי שפירא

מהפך בדקה ה-89 העניק לטבריה את הניצחון על קבוצת האוהדים מחיפה, שיצאה מופסדת בתום משחק מעניין ומלא במצבים. אלעד בראון: "רובי שפירא עוד תהיה בצמרת הגבוהה". אמיר כהן: "עוד שלוש נקודות בדרך למטרה"

  • על ידי: בר קלמנוביץ'
  • 20-09-2021
  • 13:08

טבריה ממשיכה להראות אמש (ראשון) מדוע היא המועמדת הבכירות לעליית ליגה. הקבוצה ניצחה את משחק הבית שאירחה באצטדיון בבית שאן, כאשר היא עלתה ליתרון לראשונה רק בדקה ה-88 כשהמחליף, כפיר בן דוד נגח את הכדור לרשת אחרי חוסר ריכוז בהגנת האורחת במהלך הרמת קרן.

 

כפיר בן דוד היה שובר השיוויון של טבריה (צילום : עודד חסין)

 

עוד קודם לכן, שש דקות על כר הדשא הספיקו לאסי גומה כדי לנצל טעות של שוער רובי, ירדן קרישטול, כדי להשוות את התוצאה, וזאת לאחר שהקבוצה נקלעה קודם לכן לפיגור.

 

אסי גומה היה במקום כדי להשוות את התוצאה (צילום : עודד חסין)


מנגד רובי יכולה להיות מאוכזבת מאוד, למרות שלא שלטה ברוב המשחק, הקבוצה שיחקה כדורגל טוב, הגיעה ללא מעט מצבים, הרבתה להחמיץ וגם הייתה ביתרון בחלק גדול מהמשחק משער של יובל אבידור שהובקע בסוף המחצית הראשונה.

 

יובל אבידור כבש את השער הראשון במשחק (צילום : עודד חסין)


המשחק בכלליות התנהל בקצב מהיר, שתי הקבוצות הגיעו ללא מעט מצבים כשטבריה הוכיחה עליונות ברוב שלבי המשחק, אפשר לומר שהמשחק היה מהנה לצפייה לקהל האובייקטיבי

 

רן רול עם הכדור (צילום : עודד חסין)

 

רובי שפירא לא התבטלה מול טבריה (צילום : עודד חסין)


מאמן רובי, אלעד בראון, התייחס להפסד: "אף פעם לא נעים להפסיד בדקות הסיום, בטח ובטח שאתה עומד ובמצב של אחד אפס לטובתנו, ומחמיץ אחד על אחד, ובסופו של דבר מקבל גול מטעות של שחקן כזה או אחר, והגולים של טבריה בכלל הם שניהם מטעויות ישירות של שחקנים שלנו לצערי הרב, אני בטוח שאותם שחקנים עוד יביאו את הנקודות בהמשך הדרך, אבל הפנים קדימה למשחק הבא."

 

אלעד בראון : ''הגולים של טבריה באו מטעויות שלנו.'' (צילום : עודד חסין)


בנוגע להמשך העונה של הקבוצה אמר אלעד: "לא הולכת להיות לנו עונה קשה, אני בטוח שרובי שפירא עוד תהיה בצמרת הגבוהה, רובי שפירא קבוצה טובה, נכון שהתחלנו לא טוב את העונה, זה לא סוד, אבל אין לי ספק שבסופו של דבר הדברים יתחברו, אני יכול להגיד לך שזו פעם ראשונה שההרכב הזה משחק ביחד כולו, כל האחת עשרה האלה משחקים ביחד מתחילת השנה, כולל ההכנה, כל פעם היו חוסרים כאלה ואחרים של שחקנים, והערב כולם שחקו, עוד לא הגענו לרמה המצופה, נפלנו בקטנות, באמת, צריך להתקדם קדימה, לתקן את הדברים, ויש עוד ליגה ארוכה."

 

אלעד בראון : ''התחלנו את העונה לא טוב, בטוח שהדברים יתחברו.'' (צילום : עודד חסין)


עוד הוסיף המאמן בנוגע לאפשרות להתחזק: "זה הסגל המלא, יכול להיות שיהיו עוד שינויים קלים, שינוי אחד שניים, אבל לא משהו דרסטי"


אמיר כהן, מאמן עירוני טבריה, גם התייחס למשחק: "ניצחון לא קל היום, לפעמים זה הולך קל לפעמים זה הולך קשה, בסופו של דבר המטרה היא לעלות ליגה, ואלו עוד שלוש נקודות בדרך למטרה."

 

אמיר כהן : ''ניצחון לא קל.'' (צילום : עודד חסין)


כשנשאל לגבי עלייה אמר: "אמרנו כבר בתחילת העונה, פחות מעליית ליגה זו אכזבה."

 

טבריה עם פתיחת עונה מושלמת (צילום : עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בלוף (משה 20-09-2021, 16:46)
    אלעד אתה לא מאמן אתה רק ללקק כל הזמן מאמן חתרן שאין לך מושג יש לך חומר לעלות ואתה מרמה את כולם