המרעננת הרשמית : דימונה הביסה את נורדיה

למרות הביקורות החוזרות במהלך כל הקיץ, מ.ס דימונה שמרה על מאזן מושלם כשניצחה 4-0 בחוץ את נורדיה. דודי הילל (צמד) ועודד בירו (צמד) ניצלו טעויות בהגנת המארחת וחגגו בעמק הארזים. דימונה בפסגה, לגילי גור עוד הרבה עבודה. רונן ויינשטיין : ''יש לנו טראומה מהעונה הקודמת, רוצים קודם כל להבטיח הישארות.''

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 18-09-2021
  • 10:33

בית''ר נורדיה ירושלים אירחה את מ.ס דימונה למשחק במסגרת המחזור השני של ליגה א' דרום. מצד אחד, הקבוצה של רונן ויינשטיין קיוותה להמשיך את המומנטום החיובי מהשבוע שעבר ומנגד גילי גור וחניכיו רצו להפתיע ולצבור נקודות ראשונות לעונה החדשה.

 

המשחק נפתח בצורה שקולה כשדימונה החזיקה יותר בכדור וניסתה ליזום והמארחת בצהוב בעיקר הסתגרה. על סף השריקה למחצית דודי הילל העלה את דימונה ליתרון כשהגיב נהדר לכדור קרן. 1-0 דימונה במחצית.

 

דודי הילל כבש את השער הראשון (צילום : יח''צ)

 

את החצי השני נורדיה פתחה טוב וניסתה להשוות אך נענשה, דודי הילל ניצל טעות ענק של השוער בני פרץ בכדי להשלים צמד. 2-0 קל מידי לדימונה. לאחר ספיגת השער השני נורדיה איבדה את הרוח ואיפשרה לאורחת לעשות את הכל העולה על רוחה, בדקה ה-66 דימונה כבשה את השלישי, יוני שגיב חטף כדור בחצי של נורדיה והוציא התקפה מהירה שהסתיימה בשער נפלא של עודד בירו, שכבש גם את הרביעי בדקות הסיום ונתן את האות לחגיגות.

 

שמחה גדולה נרשמה בסיום המשחק בצד של האורחת כשבדימונה חולמים על כמות צופים גדולה במחזור הבא במשחק הבית מול כסייפה.

 

לסיכום : דימונה המשיכה להרשים גם במחזור השני כשניצחה ובגדול את נורדיה בחוץ, הקבוצה של רונן ויינשטיין נראית מחוברת ומלוכדת, אם דימונה תמשיך כך, היא תהיה הפתעת העונה. מנגד, נורדיה ממשיכה להציג יכולת נרפית כשגם היום היא סבלה מטעויות קריטיות בחלק האחורי שבסופו של דבר גם עלו לה בנקודות. אם לא יתבצע שינוי מיידי, נורדיה עלולה למצוא עצמה בליגה ב' בשלב מוקדם מהצפוי.

 

רונן ויינשטיין בסיום : ''אני חושב שעל פניו זה היה נראה משחק קל אבל מה ששינה את המשחק זה שנתנו גול על סף המחצית וקיבלנו ביטחון, הם היו חייבים ללכת קדימה וניצלנו טעויות וכבשנו רביעייה ועל כך אני שמח.

 

המאמן התייחס למטרות הקבוצה : המטרות שלנו זה כרגע להבטיח את ההישארות בליגה הקשה והמורכבת הזו, יש לנו טראומה מהעונה הקודמת  בה החרב הייתה על הצוואר וראינו את הקבוצה על סף ירידת ליגה, כרגע אנחנו נותנים את המקסימום כדי להגיע לחוף מבטחים, יש עובדות, עם תראו את השחקנים שהבאנו, כמעט רובם חוו עונת נפל שנה שעברה, לקחנו שחקנים שירדו ליגה וכאלו שהיו בתחתית וחוו משברים. לא הבאנו שמות מפוצצים, בעיקר הרבה שחקנים אלמוניים שבאו לעשות תיקון. נהיה סבלניים וננסה קודם כל לעמוד במטרה שהיצבנו - הישארות בליגה.

 

רונן ויינשטיין : ''כל מי שכרגע בדימונה הוא שחקן בית שרוצה למען הצלחת הקבוצה והעיר.'' (צילום : מאור אלקסלסי)

 

ויינשטין התייחס לחיבור עם האוהדים : ''אני מאמין שהרגענו את ביקורות האוהדי. אנשים לא מטומטמים,  כולם רואים שעל המגרש אין שחקן בית כזה או אחר כי אני לא עושה את ההפרדות האלה, כל מי שכרגע בדימונה הוא שחקן בית. יש כאן אנשים שבאים מרחוק ונותנים הכל למען הצלחת הקבוצה והעיר, כולי תקווה שהאוהדים עוד יראו ויהנו בהמשך. ההצלחה הרגעית הזאת לא קוראת סתם, ההנהלה וראש העיר נותנים לנו תנאים ברמה שאין בליגה א', בתי מלון, ארוחות, טיפולים, נותנים לנו הכל ושקט תעשייתי. אני אשמח מאוד לראות את הקהל של דימונה מגיע למגרשים כי הוא הכח שלנו.''

צילום : יח''צ

הוסף תגובה
תגובות
  1. א (א 18-09-2021, 16:53)
    בהצלחה
  2. יש שחקנים שיכולים לעלות (שיב 18-09-2021, 19:58)
    ליגה