לירן ביטון בתחזית מחזור מס' 2 לליגה א׳ דרום

ליגה א' דרום נפתחה באופן רשמי והיום (שישי) יצא לדרך המחזור השני כאשר צפויים לנו כמה מפגשים מסקרנים. לקראת המחזור הקרוב, לירן ביטון מציגה את התחזית למשחקים כאשר היא חושבת שמכבי יפו תנצח את אזור, כסיפה ושמשון תל אביב יסיימו בתיקו ויבנה תגבר על הפועל מרמורק. ומה עם שאר התוצאות? כל הפרטים בתחזית שלפניכם

  • על ידי: לירן ביטון
  • 17-09-2021
  • 08:30

 

בית"ר נורדיה- מ.ס דימונה:

החבורה של גילי גור פתחה את העונה בצורה מאכזבת מאוד עם הפסד לשמשון תל אביב במחזור הראשון, ובינתיים זה נראה כי הקבוצה מהבירה צפויה להיות אחת מהקבוצות שילחמו בתחתית. מנגד החבורה של רונן ווינשטיין, שמגיעה למשחק מעודדת אחרי שרשמה ניצחון על שעריים זאת אחרי שהצליחה לעשות מהפך בסיום המשחק. נורדיה תרצה להשאיר את הנקודות בבית ואם תהיה חכמה תדע לנצל את העובדה שהסגל של דימונה עדין לא מספיק מחובר, דימונה תרצה להמשיך את המומנטום החיובי ולהמשיך במסלול הניצחונות. על הנייר הסגל של דימונה חזק יותר והיא זו גם שתנצח.

 

 

האם דימונה תחגוג גם מול נורדיה? (צילום: יח״צ)

 

הפועל אזור- מכבי "קביליו" יפו:

שתי הקבוצות נפגשו בסיבוב המוקדם של משחקי גביע המדינה, ובו מכבי "קביליו" יפו רשמה ניצחון על החבורה של ליאור ראובן. לקראת המחזור השני הקבוצות מגיעות במומנטום חיובי כאשר אזור שלה הביתיות במשחק , מגיעה למפגש אחרי ניצחון על בקעת הירדן. מנגד, גם יפו של איציק ברוך מגיעה אחרי ניצחון מרשים על מכבי הרצליה. אזור לא תעשה חיים קלים ליפו במשחק, אך לאורחת יש את אחד הסגלים המרשימים בליגה, ואת ערן לוי שחקן מעל הליגה והיא זו שתרשום ניצחון במשחק. 

 

האם ערן לוי יביא ניצחון ליפו? האם יצדיק את ה 40 אלף בחודש שמרוויח?  (צילום: מני בן ארי)

 

עירוני כסייפה- שמשון תל אביב

שני המאמנים הרשימו במחזור הקודם במשחק הבכורה שלהם בליגה א', והמחזור השני מפגיש בין הקבוצות. מצד אחד עירוני כסייפה של מוטי עטר שפותחת את העונה עם מינוס 9 נקודות מה ששם אותה בנקודת פתיחה לא טובה, ובכל זאת הקבוצה הגיעה ערוכה ומוכנה למפגש מול מרמורק וגם רשמה ניצחון מרשים. מצד שני החבורה של צביקה לוי שגברה על נורדיה במחזור הקודם, והמאמן הצעיר והמוכשר שגם היה זה שהעלה את הקבוצה ליגה, הציג ניהול משחק מצוין והוכיח לכולם ששמשון תל אביב תהיה יריבה עיקשת. שתי הקבוצות יבואו במטרה לנצח ולקחת נקודות, והמשחק יסתיים בתיקו וחלוקת נקודות.

 

האם צביקה לוי ימשיך את המומנטום החיובי של קבוצתו? (צילום: יח״צ)

 

הפועל בקעת הירדן- ירמיהו חולון

בבקעת הירדן חולמים לשחזר את ההצלחה מהעונה הקודמת, הקבוצה פתחה את העונה לאחר שרשמה ניצחון על כפר שלם בגביע ולאחר מכן הפסד לאזור במחזור הראשון. בבקעה יצטרכו להמשיך להשלים את הסגל ולהביא כמה שחקנים שיעזרו להם לעמוד במטרות. מנגד, גם חולון עברה שינוי אדיר והעונה היא מבוססת בעיקר על שחקנים צעירים ורעבים כאשר היא צפויה להחתים בקרוב שחקן שובר שוויון לליגה א'. החבורה של אביבי זוהר מגיעה במומנטום טוב למשחק אחרי ניצחון על אשקלון ותרצה להמשיך את המומנטום החיובי, ויהיה לה קשה במגרש לא פשוט מול הבקעה שתרצה להשאיר את הנקודות בבית והמפגש יסתיים בתיקו.

 

מכבי שעריים- הפועל כפר שלם

במחזור הראשון שעריים הציגה יכולת מאכזבת מאוד, מה שגרר הפסד לדימונה בתוספת הזמן. ונראה ששעריים עדין לא מספיק מחוברת ולא בכושר משחק. מה שכן, שעריים עשתה החתמות מסקרנות ועם חיבור וניהול נכון על הקווים הוא צפויה להיות אחת הקבוצות האטרקטיביות ביותר. מנגד, החבורה של עומר פרץ ששמה למטרה לשוב בסיום העונה לליגה הלאומית וכבר במחזור הראשון רושמת ניצחון מרשים על בני אילת. הכפר יבואו מוכנים למפגש עם שעריים וירשמו ניצחון.

 

האם כפר שלם תחגוג מול שעריים (צילום: איתן ידגר) 

 

בני אילת- בני לוד 

העולה הטריה אילת מגיעה למשחק אחרי הפסד ליורדת הטרייה כפר שלם, והקבוצה שמבוססת על שחקנים צעירים תצטרך להשתלב בליגה ולהתחבר יותר. בליגה ב׳ אילת הייתה קבוצה ביתית והיה קשה לנצח אותה בית, ואם היא תצליח לתרגם את חוזק הביתיות גם מול קבוצות בליגה א׳ היא תרשום עונה ראשונה שקטה והישארות מהירה. מנגד בני לוד שהתפוצצה בגביע על חולון, וכמעט רשמה ניצחון מרשים על אשדוד במחזור הקודם, אך נעלמה במחצית השנייה וספגה שלושה שערים וזה מעיד על יכולת ואופי. שתי הקבוצות מבוססות ברובן על שחקנים צעירים ירצו לעלות על מסלול הניצחונות, אך אילת תנצח ותשאיר את הנקודות בבית. 

 

מכבי יבנה- הפועל מרמורק 

יבנה בנתה את אחד הסגלים המרשימים העונה, ואם זה יתחבר היא צפויה להיאבק בצמרת. כבר במחזור הקודם הקבוצה ניצלה מהפסד מול שמשון עם שער במחצית השנייה וחלוקת נקודות. מנגד, החבורה של דוד מרטן קבוצה אטרקטיבית ומסקרנת שגם הצליחה להחתים את מתן בית יעקב ולשדרג את הסגל משמעותית. מרמורק מגיעה למשחק במומנטום לא טוב אחרי הפסד לכסייפה ותנסה להתאושש על חשבונה של יבנה,  שלא תעשה לה חיים קלים ובסיום תנצח וגם תשאיר את הנקודות בבית. 

 

האם מתן בית יעקב יביא ניצחון ראשון למרמורק (צילום: יח״צ) 

 

מכבי הרצליה- שמשון כפר קאסם

הרצליה עברה שינוי אדיר מהעונה הקודמת. הרבה שחקנים עזבו, עופר טלקר החליף את עידן בראון והיה מבוססת ברובה על שחקנים צעירים. מנגד, שמשון כפר קאסם שבכל עונה מחדש חולמת על עליית ליגה, וגם העונה החתימה סגל מרשים במטרה לכך, ואני מקווה שבכפר קאסם למדו מטעויות עבר. הרצליה מגיעה אחרי הפסד מאכזב ליפו, אבל יש לה מאמן מצוין ואני בטוחה שהוא יכין אותם היטב למפגש, שמשון עדין צריכה להתחבר אבל יש לה סגל טוב יותר על הנייר והיא זו שתנצח.

 

עירוני אשדוד- הפועל אשקלון 

החבורה של אבי אבינו הציגה הרבה אופי במחזור הקודם שחזרה מפיגור וחילצה תיקו. מנגד, הפועל אשקלון רשמה הפסד לחולון ולא ברור איך המועדון שהיה ברמות בגבוהות ביותר יראה השנה. על פניו שתי קבוצות חלשות, אבל הביתיות היא של עירוני, ובזכות הקהל שלה וכמה שחקני מפתח מובילים היא גם תרשום ניצחון.

הוסף תגובה
תגובות
  1. יש את זה ביותר צפוי? (אחד 17-09-2021, 11:22)
    אין מצב שלא יהיו הפצעות אז איזה תחזית זה, לפי למי יש יותר גדול?
  2. אוהבים אותך לירן ביטון (לירן ביטון הכתבת מס' 1 17-09-2021, 11:45)
  3. מרמורק תנצח את יבנה (אוהד מרמורק 17-09-2021, 11:50)
    את טועה כי מרמורק תוכיח לכולם היום שהיא קבוצה טובה ותנצח את יבנה וזה יתחבר וננצח עוד קבוצות
  4. לירן טעית על אזור יפו השעה כעת 13:00 (אזורניק 17-09-2021, 12:58)
    בדרך כלל קבוצה לא מנצחת פעמיים את היריבה אם הם נפגשות כעבור שבוע או שבועיים שוב . לכן יפו לא תנצח , המשחק מריח תיקו מרחוק
  5. עדכון לתחזית (לב אדום שמח 17-09-2021, 13:03)
    יהיה גשום סתם מרמורק תנצח כמו כל מפגש תמיד מרמורק מנצחת ביבנה
  6. מנצחים 1-2 (אזור ללאומית 17-09-2021, 13:07)
  7. תמיד יש פעם ראשונה יבנה מנצחים 3 1 (אלי מכבי יבנה 17-09-2021, 13:36)
  8. הנהלת יפו תביאו דחוף חלוץ בכיר (רק לאומית ! 17-09-2021, 15:16)
    אין התקפה ומעט גולים חייבים התקפה קטלנית ולגמור את הליגה מוקדם
  9. את אוהדת דימונה לא אובייקטיבית בכלל (עירוניה 17-09-2021, 15:41)
    עירוני חלשה ? דימונה תקבל בראש מעירוני , נראה מה תכתבי
  10. תיקון לביתיות חולון בקעת הירדן (חולוני 17-09-2021, 18:15)
    לירן המשחק בין חולון לבקעה מתקיים בחולון ולא בבקעה הביתיות הוחלפה