מלחמה על כל נקודה

משחקי שישי בפתח ומאבקי הליגה כבר קרובים לסיום. קבוצות הצמרת מרגישות כבר את הרגליים רועדות, אף אחת לא רוצה לפספס את ההזדמנות לעלות ליגה וכל נקודה חשובה. במאבקי התחתית, המצב לא פחות בוער.

  • על ידי: ארז נעמן
  • 11-03-2011
  • 09:26

בזמן שיש ליגות שבהן הסיפור כבר נגמר מבחינת זהות היורדות, ישנן ליגות שהמאבק כנראה יישאר צמוד עד הסוף.

בליגה א דרום, תארח צפרירים חולון את בני טייבה למשחק על כל הקופה, לאחר שבשבוע שעבר חילצה צפרירים תיקו מנחלת ראשון שבמקום האחרון, מגיעה הקבוצה הביתית למשחק מול בני טייבה כשהיא יודעת שהפסד, יגרור אותה אל מתחת לקו האדום ויקשה בהמשך הדרך. מוליכת הליגה הפועל ירושלים מארחת בטדי למשחק לא קל את מכבי יבנה שניצחה בשבוע שעבר 3-1 את בני אילת החזקה, בירושלים יודעים שאת עמדת החלוץ ביבנה מאייש מלך שערי הליגה הבלתי מעורער אורי קרגולה, לופא קדוש יצטרך לשים אליו לב. הפועל ערד מהתחתית תארח את קביליו יפו המאוכזבת הגדולה של השבוע שעבר, לאחר שסיימה בתיקו "ביתי" עם כפר יונה כשנצחון יכל לצמצמם את הפער מהמקום השני. השבוע ביפו יודעים שפרט לניצחון שום דבר לא יתקבל.

 

נקווה לשבת של כדורגל. (צילום: ניר חורי)

 

בליגה א צפון חם כרגיל, הפועל אסי גלבוע תארח למשחק צמרת מרתק את המוליכה מכבי אום אל פאחם, ניצחון של המקומיים יפתח עבורם את המאבק מחדש ללא ספק. הפועל עפולה, שעדיין חולמת על עליה לליגה הלאומית, תארח את בני טמרה החזקה שעדיין רוצה פלייאוף עליון, אילון שווגר וחניכיו ינסו להמשיך ביכולת הטובה מהזמן האחרון. מעודדת מהתיקו בשבוע שעבר, תצא מכבי כפר קנא למשחק חוץ קשה מאוד נגד רמות מנשה האחרונה, שנלחמת על חייה בליגה, כפר קנא רוצה לברוח לתחתית, ניצחון שלה, והיא בדרך הנכונה, הפסד, והיא יותר קרובה לליגה ב מאשר לליגה א.

בליגה ב צפון א תארח המוליכה מעלות תרשיחא את בית"ר חיפה למשחק לא קל מבחינתה, אך היא רוצה להמשיך ביכולת משבוע שעבר וצפויה לנצח. כפר מנדא תצפה למעידה של המוליכה, ותנסה לנצח את מג'דל כרום וכך לצמצם את הפער מהמקום הראשון.

 

בליגה ב צפון ב הליגה הרבה יותר צמודה, מלאת ביטחון מהניצחון הגדול בשבוע שעבר בדרבי של הכרמל, תארח דליה את הפועל עוספיא החזקה לקרב צמרת שבו הכל יכול לקרות. מכבי אור עקיבא תארח את עירוני בני בקא למשחק קשה מאוד, שיכול לחרוץ גורלות בקרבות התחתית, יהיה מעניין ללא ספק.

בליגה ב דרום א לא משתנה הרבה, ביתר כפ"ס שלומי ממשיכה להוליך ומחנה יהודה ממשיכה לרדוף אחריה. לאחר ששתי המוליכות שלי הליגה ניצחו בשבוע שעבר, בסוף השבוע הקרוב יצאו שתי הקבוצות למשחקי חוץ קשים, שיכון ותיקים תארח את ביתר כפ"ס ואילו הפועל קריית אונו המשתפרת תארח את מחנה יהודה. כפר קאסם תקווה להפסד של קריית אונו ולניצחון שלה על ביתר פתח תקווה מה שכמעט יבטיח לה את המקום בפלייאוף העליון.

בליגה ב דרום ב תצא מכבי שעריים למשחק קשה אצל שיכון המזרח, לאחר הניצחון הגדול בשבוע שעבר 4-2 על קריית גת, בשעריים ירצו להמשיך באותה היכולת ואולי לצמצם את הפער מהמוליכה קטמון, שתצא למשחק קל על הנייר בדימונה. הפועל רהט תארח את האחרונה עירוני רמלה המפורקת, רהט צפויה לברוח מהתחתית לאחר המשחק הזה.

שיהיה סופשבוע נעים ובהצלחה לכל הקבוצות.

 

הוסף תגובה
תגובות