שימו עין: שחקנים חופשיים בליגה א'

ליגה א' נפתחה באופן רשמי ויצאה לדרך עם המחזור הראשון ביום שישי האחרון, הסגלים בקבוצות טרם הושלמו ועדין יש בשוק לא מעט שחקנים חופשיים מנוסים אשר מזוהים עם הליגה ויכולים לשדרג כל קבוצה. השחקנים מחפשים את האתגר הבא שלהם העונה ומחכים להצעה נכונה עבורם. כל הפרטים בכתבה שלפניכם

  • על ידי: לירן ביטון
  • 14-09-2021
  • 13:58

 

 

אור הרשקוביץ (בלם)

הרשקוביץ נחשב לבלם מצוין, שמחזק את ההגנה של כל קבוצה בה הוא חותם. הבלם (29) שיחק בעבר בקבוצתו כמו: האדומים אשדוד, רובי שפירא,הפועל אזור ועוד. אשתקד הרשקוביץ שיחק באור יהודה ולמרות הניסיון והיכולת הטובה שהביא איתו למגרש, הקבוצה רשמה ירידת ליגה מאכזבת. עד כה הבלם עדיו לא חתם בקבוצה, ומחכה למצוא את היעד הבא שלו.  

 

הרשקוביץ חיזוק משמעותי להגנה (צילום: מאור אלקסלסי) 

 

גיל נחום (בלם)

נחום (25) נחשב לבלם מוכשר מאוד, ששיחק אשתקד בהפועל אשקלון, ולפני כן בקבוצות כמו: מכבי שעריים, מכבי ״קביליו״ יפו ועוד. למרות שאשקלון רשמה עונה מדשדשת אשתקד, נחום הציג יכולת טובה בחלק האחורי והביא הרבה מהניסיון שלו למגרש והצליח לעזור לקבוצה להישאר בליגה. 

 

מאור אסור (קשר)

אסור שנחשב לאחד מהקשרים הטובים ביותר בליגה א'. אחרי שתי עונות במדי חולון, השחקן היה אמור לפתוח את העונה הנוכחית במדי הקבוצה, אך בצעד מפתיע הוא שוחרר מהמועדון מסיבות לא ברורות, וזאת אחרי שבעונה הקודמת היה בורג מרכזי בהצלחת הקבוצה ובעלייה של למשחקי הפלייאוף. אסור הוא מסוג השחקנים שכל מועדון כדורגל רוצה. הוא משמש כברומטר על המגרש , כובש ומבשל שערים והוא שחקן יצירתי מאוד ויהיה מעניין לראות באיזה קבוצה הוא ישתלב העונה.

 

ויטלי גנון (קשר)

בצעד מפתיע הקשר ויטלי גנון החליט לרדת בעונה הקודמת לליגה א' ולחתום באדומים אשדוד, כמו עוד שחקנים בכירים נוספים. גנון שיחק לאורך הקריירה בקבוצות מליגת העל והליגה הלאומית כמו: הפועל רעננה, הפועל חדרה כאשר הקשר היה חלק בלתי נפרד משתי העליות של הקבוצה מליגה א' ועד לליגת העל. גנון הגיע לאדומים במטרה לעזור לקבוצה לעלות לליגה הלאומית והמטרה אכן הושגה. אחרי חצי עונה פחות טובה של האדומים, גנון שנחשב לקשר מנוסה מאוד הצליח להשתלב בליגה, הציג יכול טובה והיה חלק בלתי נפרד מהעלייה, ויהיה מעניין לראות האם ימשיך את דרכו בליגה א'.

 

מאור עידה (חלוץ)

עידה נחשב לחלוץ בכיר בליגה א', ששיחק בעבר קבוצות כמו: הפועל בקעת הירדן, הפועל אזור ועוד. כאשר בעברו שיחק גם בקבוצות בליגה הלאומית. עידה (30) הוא חלוץ עתיר ניסיון בליגה א׳ ובורג מרכזי בהצלחת כל קבוצה בה הוא משחק. אשתקד הוא שיחק במועדון הכדורגל אור יהודה, ולמרות שהקבוצה ירדה ליגה החלוץ היה בין נקודות האור לאחר שכבש 6 שערים חשובים ובישל נוספים. כעת, החלוץ המנוסה ממתין לאתגר הבא שלו העונה.

 

 

 

מאור עידה, חלוץ מנוסה שמשדרג כל קבוצה (צילום: אלעד ירקון) 

 

סהר שבתאי (חלוץ)

החלוץ שיחק בעבר בקבוצות כמו: מכבי שעריים, הפועל מרמורק מכבי "קביליו" יפו ועוד. לפני כשתי עונות הוא הגיע למועדון הכדורגל אור יהודה, והביא הרבה מהניסיון שלו למגרש, כאשר אשתקד הוא ניסה לעזור לקבוצה לשרוד בליגה , אך אור יהודה רשמה ירידה מאכזבת. כעת שבתאי שנחשב לחלוץ מוכשר ומנוסה מאוד מחפש את היעד הבא בקריירה שלו. 

 

נוריאל בוזגלו (חלוץ)

החלוץ המנוסה נחשב לחלוץ מוכשר מאוד שמשדרג כל קבוצה בה הוא משחק. במהלך הקיץ בוזגלו היה אמור לעשות את קפיצת המדרגה שלו לליגה הלאומית, זאת אחרי שאשתקד שיחק באור יהודה ולרמות שהקבוצה ירדה ליגה הוא כבש 5 שערים והציג יכולת טובה. החלוץ הרשים את רוני אאואט מאמנה של האדומים אשדוד, והחליט לצרפו לקבוצה זאת לאחר ששיחק תחתיו בעבר במדי "קביליו" יפו , אך מסיבות מסוימות הדברים לא התחברו וכעת בוזגלו מחפש את התחנה הבא שלו.

 

נוריאל בוזגלו, חלוץ מצוין (צילום: גיא צמח) 

 

נבו מזרחי (חלוץ)

בכל עונה נבו מזרחי הוא אחד מהחלוצים המבוקשים ביותר בליגה א', ולמרות שזכה במהלך הקיץ להתעניינות ממספר קבוצות בליגה הוא עדין לא מצא את הקבוצה הבאה שלו. מזרחי,שיחק בעבר בקבוצות מהליגה הלאומית ובשנים האחרונות שיחק במדי מכבי יבנה, מכבי הרצליה, בית"ר נורדיה כאשר בעונה הקודמת הוא שיחק בחולון שרשמה עונה מוצלחת והיה לאחד השחקנים המובילים בקבוצה. נבו חלוץ מוכשר ועתיר ניסיון ואין ספק שהוא יחזק כל קבוצה בה הוא יחתום. 

 

מה יהיה היעד הבא של נבו מזרחי? (צילום: מני בן ארי) 

 

אליחי צברי (חלוץ)

מי שזכה לתואר הפתעת העונה הקודממת, והציג יכולת אדירה במדי הפועל בקעת הירדן עדין שחקן חופשי. שחקן ההתקפה כבש 14 שערים בכל המסגרות אשתקד והיה בורג מרכזי בהצלחת הקבוצה. צברי הציג יכולת התקפית טובה, הנהיג את הבקעה על המגרש וניטרל את ההגנת היריבות. החלוץ זכה להתעניינות של מספר קבוצות במהלך הקיץ, אך טרם חתם בקבוצה.

 

 

 

מאור אסור משדרג כל קבוצה בה הוא חותם (צילום: מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל הסרטנים בחדר ההלבשה (כל המערבבים 14-09-2021, 15:15)
  2. חוסר ידע (אוהד 14-09-2021, 16:05)
    לירן ביטון למה את מדלגת על רז מזרחי קשר כנף מהיר מאוד טכני למה אתם לא עושים שיעורי בית חוסר מקצועיות רז מזרחי שחקן ענק 2019 נבחר פה אחד התגלית העונה וב11 של העונה משהו במערכת שלכם לא מריח טוב וחבל לדעת רבים ביניהם מאמנים בכירים רז מזרחי אחד התותחים חומר למחשבה
  3. לזה שמנסה להריץ את רז מזרחי (חרא בחור רז 14-09-2021, 16:53)
    אתה תלמד שכל מי שמתעסק והולך עם והבה יפול בסוף וישאר כמו רז בלי קבוצה
  4. תמיד יש תקוה (אור יהודה בלב ובנשמה 14-09-2021, 17:05)
    5 שחקנים שאין להם קבוצה יש עליהם קללה באור יהןדה מכרו משחקים
  5. תמיד יש תקוה (אור יהודה בלב ובנשמה 14-09-2021, 17:05)
    5 שחקנים שאין להם קבוצה יש עליהם קללה באור יהןדה מכרו משחקים
  6. מעניין..... (הוגה דעות 14-09-2021, 17:23)
    מדוע לשחקנים האלה לא היה ביקוש ? כל אחד מהם בפני עצמו חייב לשאול את עצמו ערב יום הכיפורים
  7. מאשקלון (סלבו 14-09-2021, 21:07)
    חיזוק להפועל אשקלון
  8. מאשקלון (סלבו 14-09-2021, 21:12)
    מקווה שאחרי כיפור אולי יגיעו להבנות הבעלים של אשקלון אם עיריית אשקלון ולחלק השחקנים יבאו לאשקלון
  9. אחד שיודע (בוזגלו כבר חתום בליגה לאומית 14-09-2021, 22:01)
  10. לבחור מאור יהודה (אור יהודה 17-09-2021, 14:16)
    קבוצה מקוללת הלוואי שתרד עוד ליגה , מי שמכר את הקבוצה זה היור ובעלים שחייבים עד היום כספים לשחקנים והם ישלמו בגדול פעם ראשונה עי בורא עולם ובשניה עי בית דין לעבודה . אור יהודה מקום מקולללללל