ניצחון בכורה לאדומים אשדוד, תיקו דרמטי לבני ריינה

המחזור השלישי בליגה הלאומית נפתח היום וסיפק לנו כדורגל נפלא ותוצאות דרמטיות. הפועל אדומים אשדוד רשמה ניצחון ראשון בליגה הלאומית כשגברה על הפועל פ''ת, ריף מסיקה סחט נקודה לטובת ריינה מול ראשל''צ החזקה וא.א פאחם ומ.ס כפר קאסם סוהיב נפרדו בתיקו מאכזב. כל אירועי היום בליגה הלאומית בכתבה הבאה

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 09-09-2021
  • 22:52

הפועל פתח תקווה - הפועל אדומים אשדוד 1-0

לאחר פתיחת עונה מצוינת, הקבוצה המלאבס קיוותה להמשיך להרשים מול העולה הטרייה, הפועל אדומים אשדוד. המחצית ראשונה הייתה דיי משמימה כשהאירוע המרכזי היה רגע בו האורחת קופחה כשלא נשלף כרטיס אדום למתן גושה על עבירה על שחקן האדומים שהיה אחרון מול השער. בדקה ה-54 נועם גיסין העביר כדור נהדר למרכז הרחבה, לישי ביטון הנפלא העביר מסירת עקב לנירן רוטשטייין שהעלה את האדומים ליתרון שהחזיק עד לסיום. ניצחון בכורה לאדומים אשדוד שעולה באופן זמני למקום החמישי בטבלה, מנגד, הפועל פ''ת עם הפסד ראשון העונה. 

 

אדומים אשדוד עם ניצחון ראשון בליגה הלאומית (צילום : מדיה אדומים אשדוד)

 

הפועל ראשון לציון - מכבי בני ריינה 1-1

המארחת רצתה לחזור למסלול הניצחונות לאחר מעידה מול כפר קאסם, מנגד, ריינה קיוותה לייצר מומנטום לאחר הניצחון הנהדר על בית''ר תל אביב בת ים. בדקה ה-60 אורי צעדון העלה את הכתומים ליתרון לאחר שער מרהיב אך כשלוש דקות לסיום ריף מסיקה איזן את התוצאה לאחר שדייק מהנקודה הלבנה וסחט נקודה חשובה לזכות קבוצתו. עמוק בתוך תוספת הזמן ראשון לציון קופחה לאחר שלא נשרק לזכותה פנדל ברור.

 

ריף מסיקה שוב היה האקס פקטור של ריינה כשכבש את השער השלישי שלו העונה. (צילום : חגאג רחאל)

 

הפועל א.א פאחם - מ.ס כפר קאסם סוהיב 0-0

כ-1400 אוהדים פקדו את איצטדיון גרין כדי לראות את שתי הקבוצות הלוהטות של הליגה הלאומית אך הם יצאו עם טעם לאחר תיקו מאופס ותצוגה מאכזבת של שני הצדדים. כפר קאסם הייתה טובה יותר במחצית הראשונה, בחצי השני החבורה של מוטי איווניר התעוררה אך שתי הקבוצות לא היו מספיק מדויקות והן יאלצו להסתפק בכך ששתיהן עדיין ללא הפסד.

 

כפר קאסם סוהיב עם נקודה חשובה בחוץ (צילום : חגאג רחאל)

 

תוצאות נוספות : 

אחי נצרת - סקציה נס ציונה 0-3

הפועל ניר רמת השרון - הפועל רעננה 0-0

אדומים אשדוד חגגה ניצחון בכורה בלאומית (צילום : אבישי אפטקר, מדיה אדומים אשדוד)

הוסף תגובה
תגובות