סוכן השחקנים עו"ד שי אבני מארח את ליאור כהן בטור התחזית לליגה הלאומית-מחזור 3

אנו במחזור השלישי והליגה לא מפסיקה להפתיע. בראש הטבלה נמצאות מ.ס כפר קאסם ובני ריינה. הפעם אני מארח את ליאור כהן, עוזר מאמן מ.ס כפר קאסם מהליגה הלאומית. ליאור הוא מאמן צעיר עם פוטנציאל גדול אשר נמצא כבר שלוש שנים בליגה הלאומית. לדעתי כפר קאסם תדבר חזק השנה בצמרת.

  • על ידי: עו"ד שי אבני
  • 09-09-2021
  • 10:59

ונעבור  למשחקים:

הפועל אום אל פאחם-מ.ס כפר קאסם

שי אבני: משחק בין הראשונה לשלישית. כפר קאסם מושלמת לאחר שני מחזורים ומולה פאחם עם נצחון ותיקו. המשחק ייערך באצטדיון גרין והכל תלוי במהראן ראדי הבלתי נגמר.

הניחוש שלי: תיקו.

ליאור כהן: משחק בין שתי קבוצות שסיימו א העונה שעברה בתחתית ורוצות עונה שקטה העונה. לשתי הקבוצות סגל טוב ואני מאמין שכפר קאסם ייקחו את הנקודות.

הניחוש שלי: מ.ס כפר קאסם

 

אחי נצרת-נס ציונה

שי אבני: אחי נצרת עם נצחון ותיקו מול נס ציונה שעדיין ללא נצחון. משחק בין ניר ברקוביץ' לקבוצתו בעונה הקודמת. אחי נצרת פתחה טוב את העונה ויש לה כלים טובים בהתקפה.

הניחוש שלי: אחי נצרת.

ליאור כהן: נס ציונה קבוצה מצויינת אבל פתחה את העונה עם נקודה אחת מ-6 אפשריות. מולה מגיעה אחי נצרת עם 4 נקודות ובעילוט אף פעם לא קל.

הניחוש שלי: תיקו.


 

 

אחי נצרת חוגגת ניצחון, האם יחגגו מול נס ציונה? צילום: חגאג רחאל

 

 

רמת השרון-הפועל רעננה

שי אבני: משחק בין שתי קבוצות ללא אוהדים שעדיין לא ניצחו העונה. משחק שהצופים בו הם רק הורי השחקנים וחברה של איזשהו שחקן...  חלוקת נקודות.

הניחוש שלי: תיקו.

ליאור כהן: רעננה נבנתה לעלייה וחייבת את הנקודות. היא תפגוש מולה קבוצה צעירה ומוכשרת אבל אני מאמין שרעננה יקחו את הנקודות.

הניחוש שלי: הפועל רעננה.

 

הפועל פ"ת-א.ס אשדוד

שי אבני:  הפועל פ"ת פתחה מצוין את העונה עם נצחון ותיקו מול שתי הפייבוריטיות לעליית ליגה. אשדוד היא קבוצה מאומנת שרוני אוואט עושה בה עבודה נהדרת והיא עדיין ללא הפסד.

הניחוש שלי: תיקו.

 

ליאור כהן: פ"ת עם תחילת עונה מדהימה מבחינת קצב צבירת הקודות וכעת פוגשת קבוצה צעירה ומאומנת אבל במושבה פ"ת תנצח.

הניחוש שלי: הפועל פ"ת.

 

הפועל ראשל"צ-בני ריינה

שי אבני: ראשל"צ היא קבוצה שיכולה לנצח כל קבוצה בליגה. ריינה היא בינתיים הפתעה עם התקפה מצויינת שכבשה חמישה שערים בשני משחקים ועדיין ללא הפסד.

הניחוש שלי: בני ריינה.

 

ליאור כהן: שתי קבוצות עם סגלים מצויינים שלדעתי ידברו חזק בפלייאוף העליון. חלוקת נקודות.

הניחוש שלי: תיקו.


 

 

כפר קאסם חוגגים בלאומית. צילום: חגאג רחאל

 

הפועל עכו-הפועל עפולה

שי אבני: בירת העמק יכלה להרים קבוצה שתתמודד על העלייה כפי שעשתה שכנתה מנוף הגליל אך הסתפקה בלהשביח למכבי חיפה שחקנים צעירים שרק סיימו גיל נוער. זו תהיה בכייה לדורות והם ירגישו זאת כאשר צעירים לא יתקרבו למחלקת הנוער שלה מכיוון שיידעו שהעדיפות בקבוצה הבוגרת היא לצעירים של מכבי חיפה. הפועל עכו משחקת יותר פתוח ומשוחרר מהעונה הקודמת. יותר סגור מהעונה שעברה אי אפשר... חלוקת נקודות.

הניחוש שלי: תיקו.

 

ליאור כהן: שתי קבוצות שזקוקות לנקודות. שתי הקבוצות מגיעות לאחר תוצאות תיקו ומקוות לנצח. חלוקת נקודות.

הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל ר"ג-הפועל כפ"ס

שי אבני: שתי הקבוצות עדיין ללא הפסד. כפ"ס רוצה לחזור בגדול לליגת העל ודווקא הפועל ר"ג הורידה הילוך העונה ולא מכריזה על רצון לעלות ליגה.

הניחוש שלי: הפועל כפ"ס.

ליאור כהן: שתי קבוצות שרוצות לעלות ליגה ומגיעות במטרה אחת לחזור עם שלושת הנקודות הביתה. כפ"ס תיקח שלוש נקודות.

הניחוש שלי: הפועל כפ"ס.

 

בית"ר ת"א/בת ים-בני יהודה

שי אבני: בית"ר ת"א היא היחידה ללא נקודה בליגה. הקבוצה פתחה גרוע את העונה למרות שתמיד פתחה מצוין. בני יהודה עדיין ללא נצחון ומקבוצה שהיתה פייבוריטית לעליית ליגה-היא כעת רק חושבת על שלוש נקודות במשחק זה.

הניחוש שלי: בני יהודה.

 

ליאור כהן: בית"ר ת"א ספגו 7 שערים בשני המשחקים האחרונים וירצו להפסיק את רצף הספיגות. מנגד בני יהודה  מגיעה עם הסגל הטוב ביותר בליגה במטרה אחת-לנצח.

הניחוש שלי: בני יהודה.

 

סוכן השחקנים עו"ד שי אבני. מכיר כל קבוצה בליגה הלאומית.

הוסף תגובה
תגובות