״ללא הרחקת השחקן, היינו מנצחים את קלאנסוואה"

כך אמר מאמן בית"ר ר"ג גולן שאול אשר קבוצתו התמודדה מול הפועל קלאנסוואה שהחתימה סגל כוכבים ביחס לליגה ב׳, ולמרות שספגה הפסד 4-2 הציגה יכולת טובה מאוד.שאול סיכם ואמר :"היינו מצויינים, ללא ההרחקה היינו מנצלים. הפנים למשחקי הליגה״

  • על ידי: אוהד רון
  • 05-09-2021
  • 08:15

בית"ר ר"ג אומנם הפסידה 2-4 לפועל קלאנסוואה החזק. אך מאמן ביתר ר"ג, גולן שאול הכין את קבוצתו נהדר למשחק ולא היה חסר הרבה שינצח את קבוצת הכוכבים. 

 

גולן, איך אתה מסכם את המשחק?

״משחק ברמה גבוהה, שיחקנו טוב הובלנו 1-0 משער מוקדם של אביחי. הורחק לנו שחקן בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. מאוכזב שלא עברנו שלב בגביע משחק לדעתי היה בידיים שלנו. נקווה להשתפר לקראת המשחק הבא."

 

קלאסנוואה התחזקו מאד, ולמעשה בנו קבוצה כוכבים..מה דעתך?
"קלאנסוואה בנו קבוצה מצויינת עם סגל עמוק. היינו שווים ניצחון במשחק ואני בטוח אם לא האדום אנחנו מנצחים את המשחק.״ 

 

הם יעלו ליגה בקלות? הם השקיעו על פי הערכות מעל 2 מיליון שקל..

״לא. הם לא יעלו ליגה בקלות. הליגה קשה יש קבוצות עם סגלים לא פחות טובים. ואני מסתכל על הקבוצה שלי. יש חומר טוב ואנחנו גם נתחזק ונתמודד בחלק העליון של הטבלה.״

גולן שאול, קבוצתו היתה ראויה לניצחון נגד קלאנסוואה.

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן ר"ג זה ליצן,אין בכלל כדורגל בקבוצה שלך! תזכיר לנו מי אתה בכלל? זה שהוריד את עוצמה חולון ליגה י (מקומי 05-09-2021, 12:43)
    לא כיסחתם את הדשא, הבאתם כדורים של כדורעף והה והתעקשתם לא להחליף אותם, שיחקתם בונקר ורק לשבור רגליים ולמרות זה היה צריך להיגמר 7 לקלנסווה, בכל מגרש אחר הם יפרקו אתכם.
  2. מאמן מצויין (ניר 06-09-2021, 17:16)
    מאמן מקצען שתמיד עובד מהלב