אז שוב מגיע סופשבוע

ימי שישי ושבת גדושים במשחקי הליגות הנמוכות, כמעט שני שליש מהמחזורים מאחורינו, ומרגישים כבר את הלחץ והמתח, סקירה נרחבת של משחקי הסופ"ש לפניכם. כל השערים בלוח התוצאות הכי מהיר ברשת החל מ 12,תבלו!

  • על ידי: ארז נעמן
  • 04-03-2011
  • 09:25

בליגה א דרום, ימשך מאבק העלייה הנוקשה שמנהלת בני אילת מול הפועל ירושלים, כשתתארח אצל מכבי יבנה שבשורותיה משחק מלך השערים של הליגה אורי קרגולה הבלתי נגמר, באילת יקוו לחזור מיבנה עם נקודות חשובות שמאוד יעזרו להם בהמשך. מנגד, יריבתה העיקרית של אילת, הפועל ירושלים, שניצחה בשבוע שעבר 3-0 את המפגש המרתק בין המוליכה לסגניתה, תצא גם היא למשחק חוץ לא קל בקריית גת אצל מכבי המקומית, קריית גת ידועה כקבוצה עיקשת ולירושלים לא צפויים חיים קלים. מכבי קביליו יפו רוצה להמשיך במסלול הנצחונות, ולאחר הניצחון הגדול בשבוע שעבר על כפר שלם, היו מאחרת את כפר יונה למשחק צמרת מרתק שבו הכל יכול לקרות, יהיה חם ביפו.

הפועל נחלת ראשון האחרונה, שהתאוששה בשבוע שעבר עם ניצחון על ערד החלשה, תארח את צפרירים חולון לעוד קרב תחתית מרתק, כשהיא יודעת שניצחון פה, והיא חזק בתמונת ההישארות בליגה. מחזור מכריע בליגה א דרום ללא ספק.

 

בליגה א צפון, הצמרת בוערת, כאשר 4 קבוצות רוצות את המקום הראשון הנכסף. לכולן צפויים משחקי קצוות, ולא צפוי להן כל קושי, עפולה, עם שני ניצחונות רצופים, תתארח אצל מכבי כפר קנא החלשה, והיא אמורה לעבור את המשוכה הזאת, כל דבר פרט ל-3 נקודות ייחשב ככישלון. כנ"ל גם לגבי אסי גלבוע שתתארח אצל צור שלום וגם לגבי קריית אתא שתארח את הפועל כפר קנא הלפני אחרונה. היחידה שעוד מצפה לה משחק יחסית סביר, היא המוליכה, אום אל פאחם שתתארח אצל צפת למשחק שעל הנייר היא אמורה לנצח, אך בקלות יכולה לאבד ריכוז ולצאת משם בידיים ריקות.

 

כן ירבו השערים היום. (צילום:אמיר דבי)

 

בליגה ב צפון א תנסה אחווה מנדא לחזור למאבק האליפות, לאחר שבשבוע שעבר איבדו שתי נקודות יקרות. מנדא תצא למשחק לא קל אצל בני כאבול, שידועה כקבוצה ביתית טובה מאוד, מעלות תרשיחא המוליכה, תצא למשחק אצל בני עכו החלשה והיא לא צפויה להיתקל בקשיים מיוחדים. הפועל סכנין נראית כאחת שרוצה להצטרף למאבק, והיא תארח את הפועל נהריה למשחק שיקבע עבור שתי הקבוצות המון.

 

בליגה ב צפון ב עולות הטמפרטורות בכרמל והפעם לא בגלל שריפה. טירת הכרמל האחרונה תארח למשחק קצוות מובהק את המוליכה הגאה דליית אל כרמל, פערי היכולת בין הקבוצות ידועים לכל, אך לדרבי חוקים משלו, יהיה חם.

 

בליגה ב דרום א תארח מחנה יהודה השניה את אורתודוכסים יפו למשחק מסקרן, בעוד משחק צמרת תתארח אזור אצל מועדון ספורט יפו. המוליכה ביתר כפ"ס שלומי מעודדת מהתבוסה שהנחילה לכפר קאסם בשבוע שעבר(4-0), שתמשיך להוליך את הליגה גם אחרי המחזור הזה בכל מקרה, תארח את בית"ר ר"ג מהתחתית. כפר קאסם, המפסידה הגדולה של השבוע שעבר, קיבלה במתנה את הפועל אורנית, הקבוצה האידיאלית לקבוצות שרוצות לצאת ממשבר.

 

בליגה ב דרום ב מכבי שעריים תקווה (שוב) לאיבוד נקודות של קטמון המצויינת, מה שלא צפוי לקרות, לקטמון מצפה משחק קל מול מועדון ספורט באר שבע מהמקום התשיעי בטבלה. לעומתם, שעריים תארח את מועדון ספורט קריית גת, שנאבקת בתחתית
 

כל השערים בלוח התוצאות הכי מהיר ברשת החל מ 12,תבלו!

הוסף תגובה
תגובות