"עברנו ממועדון שמסתפק בהישארות למועדון שנמצא בצמרת"

כך אמר שגיא גונן, המנהל המקצועי במכבי נווה שאנן אלדד לאחר העונה המרתקת שהמועדון עבר. בנווה שאנן הייתה עונה סדירה נהדרת, הקבוצה כיכבה במקום הראשון עם ניצחונות גדולים, אך כשהגיעו לפליאוף לא הצליחו לייצר אפילו ניצחון אחד. גונן מסכם את העונה שעברה על המועדון שהפתיע רבים בליגה ב' צפון ב' השנה.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 10-07-2021
  • 12:50

אחד ממועדוני הכדורגל שהיו יציבים השנה בליגה ב' זה מכבי נווה שאנן אלדד. הקבוצה סיימה את הליגה הסדירה במקום הראשון של בית ב' בליגה ב' צפון. קבוצה מגובשת, עם חדר הלבשה בריא וצוות מקצועי נהדר. אחד הדברים החשובים במועדון זאת ההמשכיות, בניה טובה של מחלקת הנוער בכדי שיהיה מי שישחק בקבוצה הבוגרת בהמשך. ומה מצפה לנו בעונה הבאה? נחיה ונראה...

 

שגיא, איך אתה מסכם את העונה האחרונה?

"הייתה לנו עונה טובה מאוד בכל ההיבטים. גם בפן המקצועי וגם מבחינת ההתקדמות של המועדון. עברנו ממועדון שמסתפק בהישארות בליגה למועדון שנמצא בצמרת ומתמודד על העלייה."

שגיא גונן - מרוצה מהעונה האחרונה (צילום: פרטי)

 

האם שני משחקים בשבוע הקשו עליכם הרבה לדעתך?

"כמובן שההתמודדות עם ההגבלות של הקורונה והצפיפות של לוח המשחקים מאוד הקשו, אבל כמו כולם היינו צריכים להתאים את עצמנו לסיטואציה ולקבל החלטות. לא רק מקצועיות, אלא גם משיקולים פיזיולוגים וגופניים במהלך העונה בהתאם ללוח המשחקים הצפוף."

 

הייתה עונה פנטסטית, מה קרה בפליאוף?

"בפלייאוף פשוט לא היינו טובים מספיק, יש הרבה תירוצים כמי פציעות, עייפות, חוסר מזל וכו', אבל אני לא מאמין בתירוצים ולדעתי היינו פשוט לא מספיק טובים גם מקצועית וגם מנטלית."

ליאור טל - הוביל את הקבוצה בצמרת עד סיום הליגה הסדירה וימשיך גם בעונה הבאה (צילום: פרטי)

 

איזה קבוצה נראה בשנה הבאה בנווה שאנן?

"מועדון מכבי נווה שאנן עובד עם תוכנית מסודרת לשנים הקרובות. אנחנו לא קבוצה שמושתת על כסף גדול, אלא על מועדון שנותן כלים מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר: מתקנים, וציוד ורמת אימון מקצועי ברמות הגבוהות, ניהול כספי וסדר ברמות הגבוהות ביותר. וכמובן, חדר הלבשה חזק. במקביל אנחנו בונים את המועדון מהבסיס - מחלקת הנוער ומשקיעים בה גם בהיבט הכספי וגם בהיבט המקצועי. יחד עם זאת אני מאמין בדרך ובעבודה לאורך זמן ולכן  גם השנה מכבי נווה שאנן תשמור על בסיס השלד הקיים מבחינת שחקנים וצוות האימון על מנת לשמור על רצף. לכן, הקו שמנחה אותנו הוא להשאיר את השלד הקיים מבחינת שחקנים וגם מבחינת צוות מקצועי. אנחנו מאוד שבעיי רצון מעבודתו של ליאור טל ושמחים שהוא ממשיך איתנו. גם השנה תהיה קבוצה טובה וחזקה ונמרצת עם שאיפות לחלק העליון של הטבלה. המטרה היא לקבע את מכבי נווה שאנן כקבוצת שמתמודדת בצמרת הטבלה."

שחקני נווה שאנן - מתחילים להתכונן לעונה הבאה (צילום: דוברות מכבי נווה שאנן אלדד)

הוסף תגובה
תגובות