סיכום מחזור 3: פליאוף ליגה ב' צפון

המחזור השלישי בפליאוף של ליגה ב' צפון לא השאיר אף אחד אדיש. נשר סוללת את הדרך הבטוחה לליגה א' לאחר ניצחון בטירת הכרמל, בני שפרעם באותה הדרך והפעם לאחר ניצחון על אחי עכו. כפר כנא רשמה ניצחון על כרמיאל ובמשחק בין מכבי נווה שאנן להפועל טירת הכרמל לא הצלחנו לראות ניצחון ראשון לאף קבוצה.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 06-06-2021
  • 10:45

איחוד בני שפרעם – אחי עכו 1-4

שחקני שפרעם ממשיכים את המומנטום ורושמים ניצחון שני ברציפות. לאחר הניצחון הגדול מול כרמיאל בחוץ, שחקניו של איברהים אבו רקיק לא התקשו כשאירחו את שחקני אחי עכו. בעכו המצב לא מזהיר וליגה א' מתרחקת מהם לחלוטין. הקבוצה עם תוצאת תיקו ושני הפסדים בפליאוף ואולי במשחק הבא יצליחו להשיג את הניצחון הראשון. במשחק הבא עכו תארח את כרמיאל ובני שפרעם יתארחו בכפר כנא.

שחקני שפרעם - סוללים את הדרך לליגה א' (צילום: מחסאן נסאר)

 

צעירי כפר כנא – הפועל עירוני כרמיאל 0-1

השבוע שחקני כפר כנא הצליחו להשיג את ניצחונם הראשון הפליאוף כשהם מנצחים את כרמיאל לאחר שתי תוצאות תיקו רצופות. בכמיאל, חניכיו של לירון יגר כבר עם הפסד שני ברציפות ועל מנת שליגה א' לא תהיה רק בגדר של חלום, כדאי לחזור למסלול הניצחונות. במשחק הבא כרמיאל יתארחו בעכו וכפר כנא יארחו את שחקני שפרעם.

שחקני כרמיאל - האם יחזרו לחגוג במחזור הבא? (צילום: יונתן גינזבורג, ספורט מהתחתית)

 

מ.ס. טירת הכרמל – עירוני נשר 1-0

שחקניו טירת הכרמל אירחו את נשר לאחר ניצחון גדול בדרבי העירוני וניסו להמשיך את מסלול הניצחונות, אך שרון גורמזנו ועירוני נשר לא נתנו לשחקניו של אורן פלאש לחגוג על חשבונם. לאחר משחק חזק ואיכותי לנשר הייתה את הרגל המסיימת והיא כמובן של החלוץ שרון גורמזנו שלא ניתן לעצירה. בנשר מוכחים שיש המשכיות לקבוצה, היה ניתן לראות המשחק שבעה שחקני בית על כר הדשא.

שחקני נשר - בדרך הנכונה לליגה א' (צילום: מאור אלקסלסי)

 

מכבי נווה שאנן אלדד – הפועל טירת הכרמל 2-2

שחקני נווה שאנן קיוו להשיג את הניצחון הראשון בפליאוף, אך מול שחקני טירת הכרמל זה לא קרה. שתי הקבוצות הגיעו למשחק לאחר שני הפסדים בפליאוף וקיוו לחזור למסלול הניצחונות. לאחר 90 דקות של כדורגל וארבעה שערים כל קבוצה ליקטה את נקודתה הראשונה בתקווה לנצח במשחק הבא.

שחקני נווה שאנן - האם ישיגו ניצחון ראשון במחזור הבא? (צילום: דוברות מכבי נווה שאנן אלדד)

שחקני בני שפרעם - יודעים את העבודה (צילום: מועדון הכדורגל איחוד בני שפרעם)

הוסף תגובה
תגובות