נבחרת המחזור ה-19 בליגה א' צפון בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

המחזור הראשון של משחקי הפלייאוף בליגה א' צפון סיפק לנו לא מעט רגעי דרמה, מהפכים ושערים יפים. במוקד, טירה וכאוכב עשו את העבודה במשחקי העלייה, זלפה רשמה 4-3 ענק על מגדל העמק וטבריה חזרה לנצח. כעת נותר לבחור את מצטייני השבוע בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 19-04-2021
  • 12:28

שוער

דוד בן לולו (מ.ס טירה)

שוערה הצעיר של טירה, דוד בן לולו , קיבל את חולצת ההרכב מסירוטקין לאחר שאסף רז לא היה כשיר במאת האחוזים ורשם משחק נהדר בו הציל כמה מצבים מסוכנים. בן לולו הפגין ביטחון בין הקורות והראה שהוא ראוי להזדמנות גם כשוער ראשון בליגה הזו.

 

הגנה

 

ביאן אבוריא (בני זלפה)

מלך שערי הליגה, הבלם ביאן אבוריא שוב הצטיין בזלפה. שחקן ההגנה רשם צמד ענק מול מגדל העמק ובכך עזר לקבוצתו לנצח את המשחק שהוגדר במועדון כקריטי. אבוריא כבש העונה 12 שערים בכל המסגרות, ייתכן שכבר בשנה הבאה נראה אותו בליגה בכירה יותר.

 

ביאן אבוריא הוא גיבור הניצחון של זלפה (צילום : עובאדה אקתילאת)

 

איהאם אבדאח (הפועל כאוכב)

הבלם, שהצטרף לכאוכב ביום האחרון של חלון העברות נראה נהדר במשחק הראשון של הפלייאוף מול מכבי טמרה. לכאוכב יש את ההגנה הטובה בליגה וזה אחד מסודות ההצלחה שלה.

 

אביתר ברק (עירוני טבריה)

אחד הבלמים המוכשרים בליגה, אביתר ברק (19) נראה מצוין בניצחון החשוב של עירוני טבריה על כפר כנא. החבורה של עידן וויצמן הציגה משחק הגנתי נהדר ולכן ניצחה בצדק, לברק יש חלק חשוב בכך.

 

אביתר ברק נמצא במגמת שיפור (צילום : עודד חסין )

 

 

קישור 

 

מתנאל טדסה (מ.ס טירה)

הקשר הנפלא של טירה, מתנאל טדסה, רשם משחק נפלא מול ריינה כשבישל את השער הראשון ונתן המון עוצמה בקישור. טדסה רושם עונה נהדרת ונראה שהשמיים הם הגבול עבורו.

 

מתנאל טדסה הרשים מול ריינה (צילום : מחסאן נסאר)

 

עבד מורג'אן (הפועל כאוכב)

הקשר המוביל של כאוכב, עבד מורג'אן שוב הצטיין במדים האדומים כשהפגין יכולת מנהיגות על הדשא ואף היה מעורב בשער הראשון של הקבוצה במשחק.

 

עבד מורג'אן הוא השחקן החשוב ביותר בכאוכב (צילום : חגאג רחאל)

 

ראול גרשומוב (מ.ס טירה)

הקשר המרכזי של טירה, ראול גרשומוב היה יוצא מן הכלל נגד ריינה. השחקן שלט במרכז השדה, חילץ כדורים ותמך בחלק ההתקפי. יחד עם זאת ראול כבש את השער הראשון במשחק.

 

חן ראובן (באקה אל גרביה)

הקשר ההתקפי של אלעד בראון ובאקה אל גרביה הוא ללא ספק אחד השחקנים החשובים בקבוצה. ראובן כבש את השער השיוויון במשחק לזכות באקה ועזר לה לנצח בסופו של דבר את המשחק מול דבורייה. לשחקן חמישה שערים העונה.

 

מוחמד אבו ראס (בני פרדיס)

קשרה המצטיין של פרדיס, מוחמד אבו ראס, מציג יכולת נהדרת מתחילת העונה ומידי שבוע מוכיח שמקומו בליגות הבכירות. השחקן (24) כבש את השער הראשון במשחק מול מג'דל כרום ובכך עזר לקבוצה לנצח ולהבטיח כמעט באופן רשמי עונה נוספת בליגה.

 

התקפה

 

מגד גיש (הפועל בני ערערה)

החלוץ הצעיר של ערערה (22) רושם את עונת השיא שלו בקריירה כשעד כה כבש שבעה שערי ליגה במדי הקבוצה, במחזור האחרון הוא הבקיע צמד ענק מול רובי שפירא וכך ניצח לקבוצתו את משחק התחתית החשוב.

 

מגד גיש כבש שבעה שערי ליגה בערערה (צילום : חגאג רחאל)

 

אופק יפרח (עירוני טבריה)

קשרה ההתקפי הנהדר של טבריה, אופק יפרח היה פשוט נהדר במחזור האחרון מול כפר כנא. השחקן (28) כבש העונה שלושה שערי ליגה, השבוע הוא עזר מאוד לקבוצתו לחזור למסלול הניצחונות לאחר תקופה לא מבוטלת.

 

 

מאמני המחזור

עודד קוטר וחנא פרהוד (הפועל כאוכב ובני זלפה)

עודד קוטר הכין את קבוצתו בצורה נפלאה למשחק מול טמרה ורשם ניצחון סופר חשוב להמשך הדרך. חנא פרהוד ניצח בצורה דרמטית את מגדל העמק וקיבל הרבה שקט לקראת המשך הפלייאוף.

 

חנא פרהוד ינסה להשאיר את זלפה בליגה (צילום : חגאג רחאל)

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. שוער של טירה תותח על !! ראוי להיות בליגת על (אוהד של טירה 19-04-2021, 20:13)