ברגל ימין: כאוכב ניצחה את טמרה

משחקי הפלייאוף העליון יצאו לדרך והחבורה של עודד קוטר פתחה אותם ברגל ימין לאחר שגברה 0-2 על טמרה בבית משערים של משה בן לולו (עצמי) ועלאא חסן . עודד קוטר: ''ניצחנו בזכות כדורגל טוב.''

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 17-04-2021
  • 16:11

הפועל כאוכב אירחה את מכבי טמרה למשחק הראשון בפלייאוף העלייה בליגה א' צפון. החבורה של קוטר רשמה עונה סדירה יוצאת מן הכלל כשהיא הבטיחה את המקום בפלייאוף בשלב מאוד מוקדם של העונה, ב-16 משחקים היא לא הפסידה אפילו לא פעם אחת, וקיוותה לשמור על נתון זה גם במחזור הראשון של הפלייאוף. מנגד, מכבי טמרה הזיעה עד הרגע האחרון כשלאורך כל העונה היא הייתה במירוץ מול הפועל בועיינה המפתיעה. במועדון רצו לפתוח את משחקי העלייה עם ניצחון שייתן הרבה כח להמשך.

 

אוהדי טמרה רצו ניצחון במחזור הפתיחה של הפלייאוף (צילום : עלאא בדרנה)

 

כאוכב פתחה את המשחק בסערה, כבר בדקה השנייה עבד מורג'אן הפתיע בכדור קרן חד שכמעט חדר פנימה. עשר דקות מאוחר יותר התרחש רגע שנוי במחלוקת, הילאל מוסא פרץ לרחבה והוכשל ברחבה ע''י נדב מוניס, השופט תמיר דור שלף כרטיס צהוב דווקא לקשרה של כאוכב למרות שנראה היה שנדב מוניס היה זה פגע ברגלו. 

 

חאלד חלאיילה מול הילאל מוסא (צילום : עלאא בדרנה)

 

בדקה ה-22 טמרה הגיעה למצב הבקעה ראשון, אוסאמה שעאבן הכניס כדור ענק לנסיר מג'דוב שמזווית קשה ניסה לכבוש אך הגנת כאוכב הרחיקה את הכדור. חמש דקות לשריקת המחצית עבד מורג'אן מסר יפה לקאסם נג'אר שממרחק של כ-30 מטרים בעט חדור חד ומפתיע, אבירם זיאת הדף יפה לקרן.

 

משה בן לולו מנסה להגיע לכדור ארוך (צילום : עלאא בדרנה)

 

 

אוסאמה שעאבן ניסה לסכן את השער (צילום : עלאא בדרנה)

 

בדקה ה-46 זה סוף סוף נכנס, עבד מורג'אן שלח כדור חופשי לרחבה שהגיע דווקא לחלוצה של טמרה , משה בן לולו , שהחליק את הכדור ישירות לשער קבוצתו, אבוי לבן לולו שהעניק שער יתרון לקבוצה הנגדית. 

 

האורחת פתחה טוב את המחצית השנייה כשהיא שלחה הרבה שחקנים קדימה, בדקה ה-55 נסיר מג'דוב נותר לבד ברחבה לאחר כדור חופשי אך הוא בעט בצורה רעה לידיים של חאלד עזאם. החבורה של אמיר כהן ניסתה ליזום, אך פעם אחר פעם היא נתקלה בהגנתה הנהדרת של כאוכב שספגה שישה שערים בלבד בעונה הסדירה. 

 

עבדאללה חולי בפעולה הגנתית טובה (צילום : עלאא בדרנה)

 

בדקה ה-80 מוחמד מחאמיד בעט מכ-25 מטרים גבוה, שתי דקות מאוחר יותר מועמר קראקרה השתלט על כדור ברחבה ובעט חזק אך הכדור פגע באחד הבלמים ויצא לקרן. אך כידוע מי שלא כובשת - סופגת. ובדקה ה-92 המחליץ עלאא חסן נשלח לכדור ארוך, אבירם זיאת יצא מהשער וביצע טעות ענקית, חסן הצעיר ניצל זאת וכבש את השער השני במשחק. 2-0 גדול לכאוכב בסיום.

 

מוחמד חלאיילה מציג יכולת טובה מהרגע שהגיע למועדון (צילום : עלאא בדרנה)

 

כאוכב פותחת את הפלייאוף ברגל ימין עם ניצחון חשוב על טמרה. בשלישי הקרוב טירוף הפלייאוף ממשיך! כאוכב תצא למשחק העונה מול מ.ס טירה הלוהטת, וטמרה תשחק בריינה למשחק על עונה שלמה.

 

עודד קוטר בסיום : ''היה משחק קשה מול קבוצה טובה עם ניסיון. עלינו טוב למשחק ואני שמח שניצחנו, אני חושב שלקחנו את הניצחון הזה בצדק ובזכות כדורגל טוב. ננוח, נתאושש ונקווה לעשות תוצאה טובה מול טירה בשלישי. הפלייאוף הוא מאוד קשה, המאבקים יהיו עד הסוף וכשמסתכלים על הקבוצות, כולן ראויות לעלייה.

כאוכב ניצחה בצדק (צילום : עלאא בדרנה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יאלה אוהד רון תעלה עוד כתבה על המאמן שהפסיד (מחר אמיר כהן ישלח מכתב להתאחדות 17-04-2021, 21:32)
  2. האני עבדו עליך (מומחה ליגה א 18-04-2021, 09:53)
    האני פייסל שמעון עבד עליך נתת לו תקציב של ליגה לאומית עאלק מנהל מקצועי 2 משכורות שילמת גם מנהל מאמן