סוכן השחקנים עו"ד שי אבני בטור התחזית לליגה הלאומית-מחזור 32

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף,מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

  • על ידי: עו"ד שי אבני
  • 16-04-2021
  • 08:21

לאחר המחזור הראשון של הפלייאוף יש בלאגן בתחתית והליגה נפתחה. בעוד בצמרת שתי הראשונות מוביליות בבטחה יחסית, בתחתית יש קרב מותח על ההישארות בליגה כאשר כפר שלם, הפועל פ"ת והפועל עכו רחוקות נקודה זו מזו.

במשחק המרכזי של המחזור הוא בין הראשונה מנוף הגליל לבין השנייה מירושלים. נס ציונה חייבת לנצל זאת ולנצח את ראשל"צ בכדי לצמצם את הפער בצמרת ולהמשיך להאמין שהיא יכולה לעלות ליגה.

המשחקים:

הפועל אום אל פאחם-הפועל כפר שלם

שי אבני: פאחם חזרו עם נצחון גדול על עפולה. נצחון שנתן להם אויר במאבקי התחתית. כפר שלם גם חזרה עם נצחון מכפר קאסם ונמצאת חזק במאבק ההישארות בליגה לאחר שבתחילת העונה היתה עם רגל וחצי בליגה א'. משחק שקול.

הניחוש שלי: תיקו.

 

וואהיב חביבאללה מנוף הגליל. יכבוש מול ירושלים? (צילום : חגאג רחאל)

 

 

הפועל פ"ת-הפועל רעננה

שי אבני: רעננה חגגה על עכו והתרחקה מהתחתית. הפועל פ"ת קמה לתחייה ורחוקה רק נקודה מהמקום המוביל למבחנים לאחר שני נצחונות רצופים. פ"ת צריכה יותר את הנקודות.

הניחוש שלי: הפועל פ"ת.

 

הפועל עפולה-מכבי אחי נצרת

שי אבני: משחק בין שתי קבוצות שיטיילו עד סוף העונה. עפולה חושבת כבר על רבע גמר הגביע בסמי עופר מול מכבי חיפה.

הניחוש שלי: מכבי אחי נצרת.

 

הפועל רמה"ש-הפועל ר"ג

שי אבני: שתי קבוצות שנכנסו לפלייאוף העליון ומשחקות כעת בכיף ללא לחץ. הכל יכול להיות במשחק זה אבל יש לי תחושה שר"ג יקחו את הנקודות.

הניחוש שלי: הפועל ר"ג.

 

הפועל איכסל-בית"ר ת"א/בת ים

שי אבני:  איכסל כבר עם ארבעה הפסדים רצופים. בית"ר ת"א היא קבוצת צעירים שרוצים להוכיח את עצמם.

הניחוש שלי: בית"ר ת"א.

 

כפר קאסם חוגגת. רוצים להמשיך לחגוג גם בעכו. צילום: חגאג רחאל. 

 

הפועל עכו-מ.ס כפר קאסם

שי אבני: עכו כבר עם 13 משחקים רצופים ללא נצחוןץ משחקו הראשון של דגו נגמר עם רביעייה מרעננה וכפר קאסם מגיעה אחרי הפסד לכפר שלם. משחק חשוב מאוד לשתי הקבוצות. כפר קאסם חזקה ואיכותית יותר.

הניחוש שלי: מ.ס כפר קאסם.

 

הפועל נוף הגליל-הפועל ירושלים

שי אבני: זה היה אמור להיות משחק העונה אך שתי הראשונות מובילות בבטחה את הטבלה וישמחו עם נקודה כדי לשמור על הסטטוס קוו שיוביל בתום העונה לליגת העל.

הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל ראשל"צ-סקציה נס ציונה

שי אבני: נס ציונה חייבת לנצח משחק זה ולקוות למעידה של הפועל ירושלים מול נוף הגליל בכדי לצמצם את הפער מהמקום השני המוביל לליגת העל. ראשל"צ היא קבוצת צעירים עיקשת שהוציאה תיקו מהפועל ירושלים במחזור הקודם ולא פשוט לנצח אותה. משחק צמוד.

הניחוש שלי: סקציה נס ציונה.

הוסף תגובה
תגובות