מארבע תצא אחת : הפלייאוף העליון בליגה א' צפון יוצא לדרך

בשישי הקרוב יחל רגע האמת של עונת הקורונה בליגה א' צפון. מ.ס טירה, הפועל כאוכב, מכבי טמרה וריינה יאבקו ראש בראש על המקום הראשון בפלייאוף מה שיבטיח שנציגה מהמגזר תעלה בתום העונה לליגה הלאומית. מי זו תהיה? טירה או כאוכב שהרשימו בעונה הסדירה או דווקא ריינה או טמרה יטרפו את כל הקלפים. יהיה מעניין.

  • על ידי: אוהד רון
  • 15-04-2021
  • 12:51

בשישי הקרוב ייפתח יחל הרגע לו ציפו כל אוהדי הליגה - פלייאוף העלייה. כמו שצוין בעבר, הפלייאוף יכלול שישה משחקים ראש בראש שבסופם תקבע העולה לליגה הלאומית. כבר במחזור הראשון של הפלייאוף טירה תארח לקרב ענק את ריינה החזקה וטמרה תצא למשחק חוץ קשה בכאוכב שטרם שהפסידה העונה. 

 

מ.ס טירה- הקבוצה של חיים סירוטקין עשתה עד כה עונה מדהימה ,אך השאירה טעם חמוץ עם שני הפסדים במחזורים האחרונים בליגה הסדירה. טירה נראת עד כה הקבוצה הכי אטרקטיבית והכי מחוברת עם הסיכוי העלייה הגדולים ביותר.

 

טירה תחגוג כל הדרך עד לליגה הלאומית? (צילום : מחסאן נסאר)

 

מכבי טמרה - עד להגעתו של המאמן אמיר כהן הקבוצה הוגדרה ככשלון טוטאלי ואכזבה , בטמרה השקיעו המון והנחיתו שחקנים בכירים מאוד בדמותם של יובל שבתאי ,משה בן לולו ,אחמד קאסום ,מועמר קארקרה ,חאלד חאלילה ועוד, בפועל טמרה הציגה רק שמות ולא קבוצה. הגעתו של אמיר כהן לקבוצה הכניסה רוח חדשה של מחוייבות ושמחה. ראו זאת באופן מיידי על המגרש, לא תמיד עם כדורגל גדול , אבל ראו את הדרך שאפיינה את .אמיר כהן בכסייפה גם בטמרה שהחלה להיראות כקבוצה. במשחקים האחרונים היא נלחמה על כל כדור , לא ויתרה וההוכחה לכך היא החזרה מפיגור במחזור האחרון מ1-0 ל 2-1 שהבטיח לה כרטיס לפלייאוף, זה אמיר כהן , מאמן למשימות מיוחדות.

 

משה בן לולו יהיה האקס פאקטור של הפלייאוף? (צילום : מחסאן נסאר)

 

הפועל כאוכב - פשוט מושלמת , חומר שחקנים שעושים את המוטל עליהם בשילוב עם מאמן מצוין בדמותו של עודד קוטר שיודע להוציא את המקסימום. כאוכב בעונה מדהימה והיא אכן ראויה לעלות לליגה הלאומית.

 

כאוכב רשמה עונה סדירה יוצאת מן הכלל (צילום : חגאג רחאל)

 

מכבי בני ריינה- השנה השקיעו המון בריינה והנחיתו קבלני עליות בדמותם של אבירן תורגמן, ריף מסיקה ועוד. ריינה לא יציבה העונה,  היא יכולה להציג כדורגל הצגה או יכולת מחפירה. אדהם הדייה לא השאיר הרבה חותם בקבוצה ועם חומר השחקנים היה ראוי לסיים במקום הראשון.

 

ריינה תחגוג גם בפלייאוף? (צילום : חגאג רחאל)

 

לסיכום ההימור שלנו

1. מ.ס טירה - חומר שחקנים איכותי , מאמן בכיר ומנוסה יסיימו במקום הראשון

2. מכבי בני ריינה- חומר השחקנים המצויין שם יעשה את ההבדל והם יסיימו מקום שני בבית

3. כאוכב-  למרות היותה הקבוצה הטובה ביותר בליגה הסדירה , במשחקים מסוג אלו של גמר גביע הלחץ יכריע והם יסיימו מקום שלישי בבית

4. טמרה- קבוצה עם הרבה שמות אך יחסית מבוגרת ועם סגל קצר ,יהיה להם קשה לעמוד בעומס של שישי - שלישי. הסיכוי היחיד שלהם להפתיע זה הצוות המקצועי בראשות אמיר כהן ושמעון הדרי שידעו להטריף אותם ממשחק למשחק ,זה יכול לעזור בתקופה הקצרה של הפליאוף. ההימור שלנו מקום רביעי בבית

ניר עזריה יחגוג עליה לליגה הלאומית? (צילום : מחסאן נסאר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כאוכב עולה ליגה (אמיר 15-04-2021, 14:08)
    כאוכב עולה. טירה תתרסק טמרה בלוף גדול עם המאמן שלה. ריינה משעממים שהשתחלו לפךחאוף בגלל הבית החלש
  2. תגובה ל-1 (רועי התותח 16-04-2021, 12:40)
    ללך תישן על האף
  3. כוכאב היא העולה (עבד 19-04-2021, 07:28)
    כל הזמן כוכאב לא תעלה ובסוף רק כוכאב תעלה לליגה לאומית ולא מקום שלישי איך שאתה אומר אדון שיהיה לך יום טוב נתראה בליגה לאומית
  4. Tt (Tt 22-04-2021, 18:27)
    תהיה הפתעה גדולה טמרה תעלה