ליגה של שתי קבוצות

ליגה ג' השנה במחוז ת"א מורכבת מ-14 קבוצות מאזור ת"א ועוד שתי קבוצות מאזור הדרום. השנה במחוז תל אביב ניתן לראות קרבות מעניינים במיוחד באזור הצמרת בין קבוצת גדנ"ע תל אביב לקבוצת הפועל קריית שלום.

  • על ידי: אליאור גד'ז
  • 10-02-2011
  • 14:58

ליגה ג' השנה במחוז ת"א מורכבת מ-14 קבוצות מאזור ת"א ועוד שתי קבוצות מאזור הדרום.
השנה במחוז תל אביב ניתן לראות קרבות מעניינים במיוחד באזור הצמרת בין קבוצת גדנ"ע תל אביב לקבוצת הפועל קריית שלום.
בעונה החולפת החמיצה גדנ"ע את העלייה לאחר שסיימה בהפרש של 3 נקודות בלבד מהפועל אורנית החזקה שעלתה לליגה ב'.
השנה, הקבוצה של גדנ"ע הגיעה לליגה עם מטרה אחת ברורה: לעלות ליגה. ולאחר 17 מחזורים, הקבוצה ניצבת במקום הראשון.
למרות שבחמשת המחזורים האחרונים גדנ"ע הפסידה רק משחק אחד, הקרב על העלייה בינה לבין קרית שלום עדיין די צמוד.
הסגל של גדנ"ע ת"א לא עבר טלטלה גדולה בעונה הנוכחית, הקבוצה רצה כמעט עם אותו סגל כבר שתי עונות רצופות, מה שנותן לה יתרון על פני קבוצות אחרות בליגה, ניתן להבחין בעוד נתון מעניין: העונה גם הקבוצה מובילה במספר ההבקעות למשחק עם ממוצע שעומד על כשלושה שערים למשחק.  

ירון כהן צמח,מכוון על ליגה ב'.(צילום:אמיר דבי)

 לעומת קבוצת גדנ"ע, יריבתה הפועל קרית שלום עברה שינוי משמעותי בעונה הזאת, בעונה הקודמת הייתה קרית שלום קבוצה תחתית, וכאמור השנה שינתה את פניה ואת סגל השחקנים, צורפו שחקני רכש משמעותיים וניתן לראות את השפעתם הרבה על הקבוצה שכרגע נלחמת על העלייה. שחקן נבחרת ישראל לשעבר פליקס חלפון שכיכב בקבוצה של קריית שלום עד לא מזמן, עבר לקבוצת נווה גולן בחודש ינואר האחרון.
בעקבות שתי הקבוצות מתל אביב ניצבת גבעת שמואל בהפרש של 4 נקודות בלבד מהמקום הראשון, והיא גם לא אמרה את המילה האחרונה.
 

אייל זדה בורח מאוהד נחמיאס.(צילום:לירן דורף)

  

המאכזבת של העונה עד כה היא בית"ר אורנית, שבעונה הקודמת הפתיעה והגיעה להישגים טובים בדמות מקום חמישי בליגה תוך הצגת כדורגל טוב, השנה היא במקום ה-10 המאכזב עם הרבה איבודי נקודות מיותרות. חשוב לציין שבית"ר אורנית איבדה כמה משחקניה הטובים בעונה הקודמת, והעונה היא רצה עם סגל חדש לגמרי.
יש לציין את הקבוצה המפתיעה עד כה בליגה והיא מועדון כדורגל בינלאומי תל אביב שאחרי שסיימה בעונה הקודמת במקום האחרון, העונה היא מראה כדורגל יפה במשחקים שלה ומנצחת אותם בצורה נפלאה.
בנוסף, העונה, כמו בעונה הקודמת קבוצת רו"ח תל אביב בצמרת אך ללא סימני מאבק על המקום בליגה ב'.

הקבוצות מהדרום עדיין כנראה לא הסתגלו לליגה של מחוז תל אביב, קבוצת צעירי אלהושאלה במקום לפני אחרון וקבוצת תל שבע נמצאת במקום ה-9. כנראה שהקבוצות מהדרום יצטרכו עוד עונת הסתגלות או שתיים במחוז תל אביב ואולי נראה אותן במקומות קצת יותר גבוהים בעתיד.
הכובשים המצטיינים של הליגה עד כה הם - אייל זדה מגבעת שמואל עם 14 כיבושים ואיתו חולק את המקום הראשון עם אותו מספר כיבושים אורן כוכבי מרו"ח תל אביב.
 

פליקס חלפון מנסה להסתדר עם גיא מלמד(מימין)ואלעד אלאני.(צילום:אמיר דבי)

 

הוסף תגובה
תגובות