נשארה עם המחמאות: בועיינה ניצחה את פרדיס

החבורה הנהדרת של אחמד סבע, עשתה את המוטל עלייה כשניצחה אמש 0-1 את פרדיס, אך בעקבות הניצחון של טמרה היא לא העפילה למשחקי העלייה. בועיינה היא ללא ספק הפתעת העונה בליגה א' צפון, ויכולה להיות מרוצה מעונה מצוינת. אחמד סבע : ''מאוד גאים בעצמנו'' פאיד חסון : ''הגיעו לנו נקודות.'' פיראס גנאים : ''מה שעשינו זה כמו לקחת אליפות''

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 10-04-2021
  • 14:51

הפועל בועיינה אירחה את בני פרדיס למשחק ליגה במסגרת המחזור האחרון לעונה הסדירה בבית א'. החבורה של אחמד סבע ידעה שניצחון ביתי ומעידה של טמרה ייתן לה את הכרטיס הנחשק למשחקי העלייה. כזכור, במחזור הקודם בועיינה הפסידה לטמרה, ולכן היא הגיעה למחזור הנעילה כשהיא תלויה מעידה של טמרה. מנגד, פרדיס, שגם רושמת עונה מרשימה במיוחד, קיוותה לנצח כדי להבטיח את ההישארות בליגה באופן סופי.

 

בועיינה פתחה את המשחק בסערה, כבר בדקה הרביעית היא עלתה ליתרון לאחר שפיראס גנאים כבש שער מהיר. החלוץ כבש את שערו השמיני העונה והוא לא ספק אחת הסיבות להצלחת הקבוצה.

 

פיראס גנאים העלה את בועיינה ליתרון (צילום : עלאא בדרנה)

 

לאחר השער המשחק התאפיין בקצב גבוה כשפרדיס לא הרימה ידיים אך היא לא השכילה לכבוש והמחצית הסתיימה ביתרון למארחת.

 

טל ויגדורוביץ' מוסר את הכדור (צילום : עלאא בדרנה)

 

ספואן זועבי ועבדאללה טהה במאבק על הכדור (צילום : עלאא בדרנה)

 

בחצי השני פרדיס הגבירה את הקצב אך פעם אחר פעם היא נתקלה בהגנה מסודרת של בועיינה, שניצחה את המשחק. עד לדקה ה-81 בועיינה הייתה בדרך למשחקי הפלייאוף אך שער של משה בן לולו במגרש המקביל נתן לטמרה יתרון שנשמר עד לסיום. טמרה ניצחה ועלתה למשחקי העלייה. בועיינה ניצחה אך היא תישאר עם המחמאות.

 

אחמד עוואד ועומר מחג'נה נאבקים על הכדור (צילום : עלאא בדרנה)

 

קרב קשוח בין בועיינה לפרדיס (צילום : עלאא בדרנה)

 

לסיכום : החבורה הנהדרת של אחמד סבע יכולה להיות מאוד גאה בעצמה על העונה הזו. הקבוצה עלתה בתחילת העונה לליגה א' ורשמה עונה מצוינת כשהיא עלתה מעל לציפיות האוהדים וההנהלה. כל המחמאות מגיעות למאמן אחמד סבע. מנגד, פרדיס גם כן מסיימת עונה סדירה מוצלחת במיוחד וכעת היא תקווה להבטיח עונה נוספת בליגה כמה שיותר מהר.

 

אחמד סבע בסיום : הגענו למשחק מכריע שיכל לקחת אותנו לפלייאוף. מבחינתו עשינו היום את העבודה כשניצחנו יריבה עיקשת. מגיעות את כל המחמאות לשחקנים. אף אחד במועדון לא ציפה בתחילת העונה למאבק כזה, יש אווירה טובה במועדון ואנחנו מאוד גאים בעצמנו. שיחקנו לאורך העונה כדורגל יפה ושמח. כעת בבמשחקים שנותרו אני מתכוון לתת הזדמנות לשחקני נוער ולכאלו שפחות זכו לדקות וכמובן אתחיל להתכונן לעונה הבאה.

 

פאיד חסון בסיום : אני מאוכזב מהתוצאה אך שמח מאיך ששיחקנו, קיבלנו גול מוקדם ולא הרמנו ידיים, הגיע לנו נקודות מהמשחק הזה ולכן מדובר בהפסד כואב. אני רוצה לאסוף כמה שיותר נקודות עד לסיום העונה. 28 נקודות יבטיחו לנו הישארות, אנחנו בדרך הנכונה.''

 

פאיד חסון יכול להיות מרוצה מהעונה של קבוצתו (צילום : חגאג רחאל)

 

כובש שער הניצחון, פיראס גנאים בסיום : '' השגנו ניצחון נגד קבוצה עקשנית וטובה אבל לא העפלנו לפלייאוף העליון בסוף, יש הרגשת פספוס במועדון אבל בכל זאת שמחים במה שהשגנו עד היום כי המטרה שהצבנו לעצמנו בתחילת העונה ממש היתה שונה מזו שנראתה לאחרונה במשחקים, פתחנו את העונה כדי להישאר בכבוד בליגה וגם שתהיה לנו מילה חזקה, ראינו תוצאות מוצלחות לאורך כל העונה, ניסינו להיות חלק מהפלייאוף העליון אבל לא קרה כלום, ממשיכים קדימה עם הפנים למשחק הבא בפלייאוף התחתון. לפי דעתי מה שעשינו עד עכשיו זה כמו לקחת אליפות, אף אחד בהתחלה לא ציפה שנגיע למקום שבו אנו נמצאים עכשיו, מקום שלישי בטבלה ולהוות יריב חזק לכל קבוצה ושכל קבוצה באה ועושה חשבון אלינו אז זה לא דבר מובן מאיליו, חשוב להגיד מילה טובה להנהלה ולצוות האימון שנתנו לנו ביטחון ושקט מתחילת העונה והיום אנחנו נמצאים למעלה בטבלה בזכותם ובזכות העבודה הקשה על המגרש. עכשיו אנחנו נכנסים לסדרת משחקים לא קלה אבל היופי בכדורגל שאנחנו הולכים לשחק בלי לחץ, שקטים עם ביטחון ומקווה שנמשיך באותה יכולת כמו במשחק האחרון ולאגור עוד נקודות.''

 

 

פיראס גנאים נתן ניצחון לבועיינה (צילום : עלאא בדרנה)

הוסף תגובה
תגובות