מכבי יפו וטמרה הבטיחו את מקומן בפלייאוף

המחזור האחרון לעונה הסדירה בליגה א׳ הסתיים, וסיפק לנו מחזור נעילה עם תוצאות מעניינות והרבה מאוד דרמה!! בצפון טמרה עשתה מהפך אדיר על הפועל הרצליה, וזכתה בכרטיס לפלייאוף. מנגד בדרום יפו התפוצצה עם ארבעה שערים על אשקלון, והבטיחה גם היא את הכרטיס הנחשק לפלייאוף, יחד עם האדומים אשדוד שבמשחק חלש מאוד סיימה בתיקו מאופס עם יבנה. מרמורק נותרה מחוץ לפלייאוף, וגם רשמה הפסד בדרבי של רחובות. ומה עם שאר התוצאות?! הכל בסיכום שלפניכם

  • על ידי: לירן ביטון
  • 09-04-2021
  • 13:49

ליגה א׳ דרום: 

הפועל אשקלון- מכבי ״קביליו״ יפו 4-0:

מכבי יפו ידעה שעונה שלמה מתרכזת למשחק אחד, ודיברה היום חזק על המגרש כשהגיעה במטרה לקבל כרטיס לפלייאוף, וגם השיגה אותו! שחקן העונה של יפו מתן בית יעקב, העלה את הקבוצה ליתרון. עומרי כהן, נור ביסאן, ובן רוזליו הוסיפו שער כל אחד מהם, סגרו עניין והעלימו את אשקלון טוטאלית. יפו משיגה את המטרה המרכזית שלה העונה וחולפת על פני מרמורק, שהייתה מועמדת פוטנציאלית להגיע לפלייאוף. מגיע שאפו אדיר לכל הנהלת הקבוצה ולמאמן איציק ברוך.

 

 

איציק ברוך מוביל את יפו ישירות לפלייאוף (צילום: איתן ידגר) 

 

הפועל ״אדומים״ אשדוד- מכבי יבנה 0-0:

הפועל ״אדומים״ אשדוד צריכה להגיד תודה למכבי הרצליה על העובדה שהיא נמצאת בהפרש שערים גדול משלה. אומנם המועדון מאשדוד הבטיח תיאורטית את מקומו בפלייאוף כבר במחזור הקודם. אך היא הקבוצה המאכזבת ביותר מהעולות לפלייאוף שנבנתה בתקציב גדול עם סגל נוצץ, ועלתה לפלייאוף לא בעונה גדולה. אך סביר להניח שיש כאלו במועדון שיסתפקו גם בזה. כי אם אשדוד לא מצליחה לנצח קבוצה כמו יבנה ולעלות לפלייאוף בקלאס, כנראה שאין לה מה למכור שם.

 

מ.ס דימונה- מכבי הרצליה 0-2:

תיאורטית הרצליה הגיעה למשחק כשהיא עדין בתמונת הפלייאוף, אך כדי שזה יקרה האדומים היו צריכים להפסיד ליבנה 0-2, והיא צריכה לנצח את דימונה בהפרש של שלושה שערים. אך החבורה של רונן ווינשטיין באה מוכנה למפגש כדי לקחת נקודות, רצתה להמשיך את המומנטום החיובי מהמחזור הקודם וגם עשתה זאת. ליאל זגורי הימם את הרצליה לאחר שכבש צמד תוך חמש דקות, מנגד הרצליה לא סיכנה את השער של דימונה שרצתה הרבה יותר במשחק. עילאי בן שיטרית הורחק משורות דימונה והיא נותרה בעשרה שחקנים, החבורה של עידן בראון לא ידעה לנצל זאת.

 

 

ליאל זגורי איש המשחק של דימונה שאפו (צילום: יח״צ) 

 

מכבי שעריים- הפועל מרמורק 1-2:

ואיזה מסכנים האוהדים של מרמורק!! הקבוצה האדומה מרחובות הייתה תלויה במכבי יפו ועדיין הייתה לה הזדמנות להיות בתמונת הפלייאוף, אך יפו התפוצצה על אשקלון והבטיחה את מקומה בפלייאוף.  מרמורק אומנם עלתה ליתרון במשחק משער של ערן לוי , אך בדקה ה-73 השופט הצביע על הנקודה הלבנה וניר שרון השווה, עשר דקות לאחר מכן הוא סגר צמד וקבע מהפך אדיר! אנשי מרמורק יכולים לכעוס רק על עצמם שעונה שלמה הלכה לפח, ולא רק שהיא לא קיבלה את הכקטיס לפלייאוף היא גם הפסידה בדרבי. 

 

בית״ר נורדיה- עירוני אשדוד 4-1:

עירוני אשדוד התפוצצה על בית״ר נורדיה ירושלים במשחק אדיר! אבי אבינו וחבורתו הגיעו במטרה לקחת נקודות, והיממו את נורדיה מהפתיחה כבר בדקה השלישית משער של דניאל אגמי. שקד חתוכה כבש את השני, ויריב קלמרו כבש צמד. גובזה אומנם צימק, אבל זה לא הספיק עבור החבורה של ויקטור גניש שמאכזבת מפתיחת העונה וקבורה עמוק בתחתית הטבלה, וככל הנראה תסיים את העונה בירידת ליגה. 

 

ליגה א׳ צפון:

 

הפועל הרצליה - מכבי טמרה: 

טמרה ידעה שניצחון במשחק יעניק לה את הכרטיס לפלייאוף שעליו היא חולמת, אך הרצליה הייתה זו שעלתה ליתרון במחצית הראשונה וטמרה הלכה אחורה. בחלק השני של המשחק טמרה רשמה החמצות, אך יש לה את אמיר כהן המחושב שערך חילופים במטרה ולנסות לחזור למשחק, וזה גם השתלם לו! כי נסיר מגדוב שעלה מהספסל כבש את שער השוויון, וגם בישל כדור למשה בן לולו שקבע מהפך אדיר! טמרה הבטיחה את מקומה בפלייאוף ומגיע שאפו אדיר לשמעון הדרי המנהל המקצועי, לאמיר כהן המאמן שהשתלב מהר בקבוצה והוביל אותה למטרותיה.

 

שחקני טמרה חוגגים בסיום המשחק העפלה לפלייאוף (צילום: איתו ידגר) 

 

הפועל בועיינה- בני פרדיס: 

בועינה הייתה עדין בתמונת הפלייאוף והייתה תלויה בהפסד של טמרה. פיראס גנאים כבש את השער היחיד במשחק לזכותה, אך טמרה רשמה ניצחון ולמרות שלא העפילה לפלייאוף בבועיינה יכולים להיות מרוצים מעונה אדירה!

 

האם יפו תעלה לפלייאוף? (צילום: אביחי חיים)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כשלון חרוץ (הוגה דעות 09-04-2021, 16:14)
    הפועל מרמורק
  2. גם מוכרים משחקיםהיום חמישי היה פה בהרצליה שמעון הדרי וסכם איתכם ינוכלים אני היתי במשחק וראתי שחור מש (אלון הכל מכור בושה וחרפה לאלי ולשטריתלכו תקברו את עצמכםזבלים לא מספיק הכסף שאתה והוא גונבים מהעריה א 09-04-2021, 16:33)
    משחור ברגע שהשחקנים עלו להתקפה שיטרית והמאמן הזבל צעקתם עליהם לא לעלות ואחד השחקנים ממש בכה עצרו אות
  3. לאנשי בועיינה אתם צודקים מאה אחוזתלכו להתלונן במשטר ובאתחדות (אלון ליפשיץ בועיינה אתם מסכנים באמת איך המאמן של הרצליה והמנהל שיטרית צעקו על השחקני ם לא לעלות וזה 09-04-2021, 16:40)
    אני היתי במשחק וסה היה בושה ברגע שטמרה אבדה כדור ישר החזירו להאלי והמנהל צעקו על השחקנים לא ללכת להת
  4. ביתר נורדיה (ביתר נורדיה 09-04-2021, 16:41)
    ויקטור גניש הבייתה!!! הרס את הקבוצהה
  5. אגב שתדעו (יודע 09-04-2021, 16:49)
    שתדעו שאדומים לא עם התקציב הגדול בליגה
  6. רק לאומית ! (היידה יפו 09-04-2021, 16:58)
    ממש צמרמורת בכל הגוף מהגאווה שחקני יפו מעניקים לנו .הכל מתחבר במגע הקסם של המאמן המופלא.יפו היקרים המסע האלוהי עדין לא הושלם ולכן בפלאייוף צריך לתת את הנשמה הלב את הכל.הקהל אחריכם באש ובמים בקול גדול, היידה יפו !!
  7. שחקנים זבלים (אלי חקק 09-04-2021, 19:27)
    הורדתם אותנו ליגה כל אחד חושב הוא מארדונה! זוווגי מבין כדורגל אבל הפעם טעית בשחקנים חד וחלק! כל אחד האף שלו למעלה והורדתם קבוצה של אלפי אוהדים לליגה ב תתבישו. היום הכח רמת גן נמחקה
  8. מי יש לו יותר כסף עולה ליגה ( אוהד 09-04-2021, 21:06)
    לפי דעתי טמרה זו שתעלה ליגה למרות שהיא הכי חלשה מ 4 קבוצות הבליאוף כי קנו משחקים בהתחלת העונה ומשחקי הבליאוף גם יקנו בסוף עולים ותזכרו את הדברים האלו
  9. אשדוד ? מרמורק ? (ככה זה שלא מבינים בכדורגל 10-04-2021, 11:34)
    השקעתם כסף ? תביאו מאמנים לא יחצ"נים.
  10. הכח נמחקה. כואב הלב (המתעלף 10-04-2021, 11:35)
    ניהול של אולד טראפורד בוינטר. זוויגי המנכ"ל. איך מחקתם קבוצה עם עבר מפואר כל כך ?