חוקר ויצמן יער במשחק בין פרדיס מול בועיינה 

ההתאחדות לכדורגל בישראל הודיעה: חוקר ויצמן יער יהיה נוכח פיזית במשחק של פרדיס נגד בועיינה על מנת לבדוק שהכל מתנהל בצורה ספורטיבית. גורם בהתאחדות אמר: "נעשה מה שצריך לעשות בשביל לשמור על הרוח הספורטיבית"

  • על ידי: אוהד רון
  • 09-04-2021
  • 09:42

היום, יום שישי, בשעה 13:30 צפוי להתקיים המשחק המסקרן בן הפועל בועיינה ובני פרדיס. בועיינה חייבת לנצח כדי לשמור לעצמה סיכוי לעלות לפלייאוף העליון. בני פרדיס למעשה ללא מטרות במשחק ולכן יש חשש גדול לספורטיביות של המשחק. 

 

לאחר מידע שהגיע למנהל אגף ליגות חובבניות גיא גולדפרב על המשחק בין פרדיס לבועיינה, בחרה ההתאחדות לכדורגל לשלוח חוקר מחברת ויצמן יער למשחק על מנת להשגיח שהמשחק מתנהל כשורה ובצורה ספורטיבית.

 

גורם בהתאחדות אמר לקראת המשחק כי: "נעשה מה שצריך בשביל לשמור על הרוח הספורטיבית והעקרונות שלנו, במשחק הזה ובכל המשחקים".

ויצמן יער יהיה נוכח במשחק המסקרן בין בועיינה לפרדיס.

הוסף תגובה
תגובות
  1. הרצליה נגד טמרה צריך 10 חוקרים (עבד חמודה 09-04-2021, 09:52)
    כולם מושחתים, רוצים שאמיר כהן והאני פיסל שיעלו הרצליה ניצחה את טירה בכדי לתת לטמרה.. בושה לכדורגל
  2. המשחק של הרצליה מכור, אמיר כהן סגר אותו שמעון הדרי עירב את כל העולם (חמודה 09-04-2021, 09:54)
    שמעון הדרי ואמיר כהן עירבו את כל העולם בכדי שהרצליה תמכור להם, טירה נתנה להרצליה, והיום הרצליה תתין לטמרה, איפה החוקרים??
  3. אתם חולמים אהדי בועיינה הדפוקים אתם חשבים שהרצליה קבלה את המשחק היום הרצציה יכולה לנצח כל קבוצה בליג (פיני אלון הערביות מוכרות משחקים אתם המצאתם את המכירות את זוכרים שקבלתם פה חמשיה אז תסתמו את הפה שלכם 09-04-2021, 12:31)
    בליגה א ובלאומיתאתם הערבים הדפוקים מוכרים משחקים אצלנו אין תראו שהרצליה תנצח 3 או 4 אפס כל הקבוצות
  4. בועיינה אתם לא תעלו אתם יכולים לעלות באטובוס או במדרגות קבוצה זבל אכלה חמש מהרצליה אתם יכולים רק לרד (אלון קבוצה זבל אלק רוצים לעלות אין לכם כסך לתלבושת אתם תעלו על האסלה של הבית שמוש ילה הרצליה תזינו א 09-04-2021, 13:22)
    רק לרדת בועיינה קבוצה זבל שהם במזל מנצחים קיבלתם חמש מהרצליה אתם תעלו על טיל ולא ליגה לאומית אתם לא
  5. בושה וחרפה אלי גמיל ושיטרית לא האמנתי שאתם תמכרו את המשחק עד כדי כך בוזה לא מספיק גנבתם את הכסף שהער (אלון בושה שמעתי שהמשחק מכור לא אמנתי הלכתי למשחק וחשכו עני תתבישו לכם פותחים רגליים אלוהים ישלם לכם 09-04-2021, 15:28)
    שבאתי וראיתי במו עני בושה לכו תתאבדו ואם אני לא טועה כל השנים מכרתם ובכונה לא עולים עושים כסף על גב
  6. מס3+4 (חמודה חמודה 10-04-2021, 17:46)
    ראיתם שאני צדקתי אמרתי לכם הרצליה מוכרים את המשחק, אמיר כהן ושמעון הדרי ומומו ניסטל סגרו הכל, ב 40 אלף שח, מומו התקשר רצו למכור לבועינה ואחרי שסורב מכר לטמרה, בושה לכדורגל, בושה להרצלה שהפכו להיות כמו הערבים מוכרים כמו שאתם טוענים