שלישי לוהט : מחזור של הכרעות בליגה א'

רגע לפני סיום העונה הסדירה, הקבוצות יודעות שהמשחקים היום יכריעו רבות לגבי השיבוצים בפלייאוף. במוקד, מכבי יפו תצא למשחק העונה באשדוד, בקעת הירדן תנסה להמשיך את הכושר הנהדר מול שעריים, אדומים אשדוד ינסו להעפיל באופן סופי לפלייאוף מול אזור ונורדיה וכסייפה יפגשו לקרב תחתית לוהט. כל משחקי היום כאן

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 30-03-2021
  • 10:44

המחזור הקרוב עשוי להכריע רבות עבור מספר קבוצות הנאבקות על מקום בפלייאוף וגם עבור אלו הרוצות להבטיח את הישארותן בליגה.

 

בית  א' 

 

הפועל אזור - הפועל אדומים אשדוד (15:30)

החבורה של יובל נעים, שעברה טלטלות ומיני מהפכות במהלך העונה הסדירה, תנסה מחר להעיל סופית ורשמית למשחקי פלייאוף העלייה. כדי שזה יקרה, היא תצטרך לנצח את החבורה הלוהטת של ליאור ראובן באחד המגרשים הקשים בליגה. עבור הפועל אזור גם כן מדובר במשחק חשוב, במועדון רוצים לברוח צעד נוסף מהתחתית הגועשת.

 

אוהדי הקבוצה יחגגו בסיום העפלה לפלייאוף ? (צילום : אבישי אפטקר)

 

מ.ס דימונה - מכבי יבנה (17:00)

נועלת הטבלה תגיע למשחק בידיעה שהפסד נוסף עלול להעמיק את הבור בו היא נמצאת ולקרב אותה לליגה ב'. כשמשחקי פלייאוף הירידה באופק, רונן ויינשטיין יודע שעליו לקחת כמה שיותר נקודות. מנגד, זוזוט וחניכיו נמצאים בכושר מחריד וזאת לאחר שטרם ניצחו בששת המשחקים האחרונים ולא השכילו לכבוש בארבעת המחזורים שחלפו. הצהובים מיבנה יודעים שהמפגש מול נועלת הטבלה הוא הזדמנות לחזור למוטב ולקחת נקודות חשובות.

 

בני לוד - מכבי הרצליה (18:00)

החבורה הצעירה והבוסרית של אביבי זוהר תנסה להמשיך לעשות חיים קשים ליריבות ולנסות להבטיח עונה נוספת בליגה א', מנגד, עידן בראון ושחקניו מחזיקים עוד בסיכוי תיאורטי להעפיל לפלייאוף, אם בהרצליה חולמים על סנסציה, הם חייבים לנצח מול יריבת התחתית.

 

משחק חשוב מצפה לעידן בראון וחניכיו (צילום : איתן ידגר)

 

בית ב'

 

הכח עמידר רמת גן - הפועל מרמורק (13:30)

קרב קצבות לוהט. מצד אחד, הכח עמידר רמת גן נראת רע מאוד במחזורים האחרונים והיא עומדת בפני שפל היסטורי, כדי לנסות להציל את המצב עידן ליטבק יודע שכל נקודה חשובה. מנגד, הפועל מרמורק יודעת שאיבוד נקודות במשחק כזה עלול להחזיר את מכבי יפו לעניינים ולסבך משמעותית את מאמצי הפלייאוף. במפגש הקודם בין הקבוצות מרמורק הביסה 6-1 את הכח.

 

מכבי שעריים - הפועל בקעת הירדן (15:30)

נכון לנקודה זו, הפועל בקעת הירדן של חנן אזואי היא קבוצה החמה בליגה. הקבוצה ממושב תומר לא מפסיקה לנצח במחזורים האחרונים, במידה והיא תנצח את שעריים בחוץ, היא עשויה להבטיח באופן סופי את המקום במשחקי העלייה. מי שתנסה לעצור אותה היא מכבי שעריים שגם כן מציגה כדורגל טוב. משחק סופר מסקרן.

 

ביתר נורדיה ירושלים - מ.ס כסייפה (18:00)

משחק העונה בתחתית. מצד אחד, החבורה של ויקטור גניש הפסידה במחזור הקודם לאחר ריצה נאה ובנורדיה יודעים שהפסד נוסף יסבך מאוד את הקבוצה ויחזיר את הלחץ במועדון. מנגד, מאז עזיבתו של אמיר כהן, כסייפה נראת כמו הצל של עצמה. במועדון יודעים שהפסד נוסף משמעותו קרבות הישרדות צמודים עד הסוף.

 

כסייפה יודעת שהפסד לא יתקבל (צילום : דדי ברק)

 

עירוני אשדוד - מכבי יפו (18:00)

החבורה של איציק ברוך יודעת שמדובר במשחק ההזדמנות האחרונה. לצד יכולת טובה, מכבי יפו מאבדת בקלות מידי נקודות, אם במועדון עוד חולמי על פלייאוף, הם יצטרכו לנצח את עירוני אשדוד בחוץ, שמצידה, רוצה להבטיח כמה שיותר מהר את ההישארות בליגה.

הוסף תגובה
תגובות
  1. עירוני מפסדים (אשדודי 30-03-2021, 11:07)
    ‏מפסידים היום לפחות 3 אפס ‏אנחנו קבוצה חלשה ‏בלי האוהדים אנחנו לא שווים כלום ויש מישהו בהנהלה שלא ‏רוצה אוהדים בושה
  2. אתה יכול להיות רגוע חצי קבוצה מאזור לא משחקים (למספר 1 30-03-2021, 13:12)
  3. הנהלה בןשה (יפואי מיואש 30-03-2021, 13:13)
    ביפו זה הפוך לא רוצים לעלות רק להיות וועדת קישוט בליגה א .