סיכום המחזור ה-8 בליגה ב׳ דרום ב׳:

המחזור ה-8 בליגה ב׳ דרום ב׳ סיפק לנו לא מעט תוצאות מעניינות, בבית א׳ שדרות ממשיכה בצמרת ללא הפסדים, ומתחתיה במקום השני העולה החדשה מרחבים לאחר ניצחון על ערד נועלת הטבלה, בני אילת גברה על מודיעין שירדה למקום החמישי. ואילו בבית ב׳ שיכון המזרח במקום השני אחרי תיקו עם נתיבות, בית״ר אשדוד רשמה ניצחון על נועלת הטבלה באר שבע. ומה עם שאר התוצאות? הכל בסיכום שלפניכם

  • על ידי: לירן ביטון
  • 29-03-2021
  • 12:10

 

סיכום בית א׳:

 

מ.כ בית״ר יבנה- בית״ר קריית גת 2-1:

בית״ר קריית גת מוכיחה כל עונה מחדש שהיא קבוצה עיקשת שלא עושה חיים קלים לאף קבוצה בליגה. במשחק חוץ במחזור האחרון היא רושמת  ניצחון על בית״ר יבנה למרות שנותרה בעשרה שחקנים, וזאת לאחר שאייל אליאס העלה אותה ליתרון, אביב ברכה אומנם השווה אבל רון בוגנים סגר עניין. הניצחון ממקם אותה במקום ה-6 בטבלה עם 11 נקודות, יבנה מאכזבת מפתיחת העונה, ויש לה מזל שערד יותר מאכזבת ממנה. 

 

הפועל מרחבים- מ.כ ערד 0-1:

במרחבים מדברים על הרצון של המועדון להגיע לפלייאוף למרות שהקבוצה רק עלתה ליגה , וגם התוצאות מדברות בעד עצמן! הקבוצה מוכיחה העונה שנבנה שם תלכיד מנצח! היא מנצחת את ערד במחזור האחרון משער בודד של גל תמם בדקה ה-76, וקופצת למקום השני בטבלה עם 14 נקודות, מרחק של נקודות אחת בלבד משדרות המוליכה שאפו! ערד קבורה עמוק בתחתית הטבלה ללא ניצחונות העונה ועם נקודות אחת בלבד, ועושה את הדרך הבטוחה בחזרה לליגה ב׳. 

 

מכבי עירוני שדרות- מכבי קריית מלאכי 0-0:

כשקבוצת הגנה מצוינת פוגשת קבוצת התקפה מצוינת זה נגמר בתיקו מאופס ללא שערים במשחק שקול ברובו. המשחק נפתח באגרסיביות, אך לאט לאט קצב המשחק ירד היו הרבה עצירות, לא מעט צהובים אך ללא שערים. שדרות ממשיכה בצמרת עם 15 נקודות ללא הפסדים, אבל זה התיקו המאופס השני ברציפות, והיא חייבת לשפר את ההתקפה ולכבוש אם היא רוצה להמשיך ולדבר על עלייה כי הפער מהצמרת מתחיל להצטמצם, וחבל שלא התחזקה בחלון ההעברות. מלאכי שלא השכילה לכבוש איבדה את המקום השני בטבלה, וירדה למקום הרביעי מתחת למרחבים ואילת. במלאכי יש סגל מצוין של שחקנים מנוסים שכבר יודעים איך לעלות קבוצות ליגה הם רק צריכים יותר להתחבר. 

 

עופר טלקר, חייב לשפר את התקפת קבוצתו (צילום: מאור אלקסלסי) 

 

עירוני מודיעין- בני אילת 2-1: 

תוצאה שהיא הפתעת המחזור! מודיעין החזקה שנבנתה לעלייה הפסידה בבית לבני אילת שמוכיחה שהיא קבוצה מצוינת!! דניאל אלמליח העלה את אילת ליתרון, שחק בן שבת השווה בדקה ה-85 ונתנאל סויסה סגר עניין בדקה ה-90, ואין מתוק כמו ניצחון בסיום המשחק ששלח את אילת ישירות למקום השלישי בטבלה עם 13 נקודות, פער של שתי נקודות מהמוליכה שדרות אותה תפגוש במחזור הקרוב. מנגד מודיעין ירידה למקום החמישי בטבלה, ואם היא רוצה להמשיך ולדבר על עלייה פיני עייש חייב לחבר את הקבוצה ולגרום לה להתעורר. 

 

סיכום בית ב׳: 

 

צעירי רהט- הפועל ירוחם 3-1:

צעירי רהט אירחה את ירוחם שעושה עבודה נפלאה מפתיחת העונה, וגם הצליחה לרשום ניצחון על רהט והיא נמצאת כעת במקום ה-6 בטבלה עם 11 נקודות, ואם תמשיך ביכולת הזאת סביר להניח שנראה אותה גבוה יותר בטבלה. ירוחם מאוד מחוברת על המגרש, ומאז הגעתו של רועי אללוף הוא פורח בקבוצה וגם כבר את השער השלישי במשחק. התקציב של רהט והעובדה שאין לקבוצה עומק בספסל משפיע על היכולת שלה, ואם לא יהיה לכך פתרון היא תחזור בחזרה לליגה ג׳. 

 

מ.ס שיכון המזרח- עירוני נתיבות 1-1:

תוצאה שמשקפת משחק שקול ברובו, ובכל זאת שיכון המזרח ידועה כקבוצה שקשה לנצח במגרשה הביתי, והיא זו שגם עלתה ליתרון בדקה ה-19, אך לנתיבות יש את אביאל אפנג׳ר שהשווה לקראת סיום המחצית הראשונה. שיכון ממשיכה בצמרת עם 14 נקודות, ונתיבות במקום החמישי מרחק של שתי נקודות בלבד ממנה. 

 

שיכון ונתיבות נפרדו בתיקו (צילום: ניר שמיר)

 

מ.כ ירושלים - בית״ר מעלה אדומים: 0-2:

ירושלים ממשיכה להוכיח שהיא אחת מהקבוצות האטרקטיביות בליגה העונה, כשהיא רושמת ניצחון גדול על בית״ר מעלה אדומים משערים של רנדי מיכאל ואורן כהן. הקבוצה מהבירה נמצאת במקום השני בטבלה עם אותו מאזן נקודות כמו של המוליכה שיכון, בית״ר מעלה אדומים במקום הרביעי במרחק שתי נקודות מהן בלבד. 

 

מ.ס באר שבע- בית״ר אשדוד 3-1:

קרב התחתית הלוהט של הבית! באר שבע הקבוצה המאכזבת מפתיחת העונה רושמת עוד הפסד, הפעם לקבוצה שמעליה בטבלה בית״ר אשדוד מצמד שערים של גל אסולין ושער נוסף של יוסי גניש. רועי אברג׳ל אומנם צימק עבור באר שבע, אבל זה לא הספיק לקבוצתו שרשמה ניצחון בודד אחד העונה,  וגם לא מראה סימני התאוששות ונראה שבמועדון כבר השלימו עם ירידת הליגה! אם בית״ר אשדוד תמשיך עם היכולת מהמשחק היא תצליח להינצל מהתחתית הבוערת. 

 

מוטי עטר, עושה עבודה מצוינת כבר עונה שנייה במרחבים אופקים (צילום: יח״צ)

 

מאמן המחזור! - מוטי עטר (הרמן עמר):

למרות שהמאמן הורחק במחזור האחרון ולא עמד על הקווים, ומי שהחליף אותו הוא מנהל הקבוצה הרמן עמר. מגיע שאפו אדיר למה שקורה במרחבים! הקבוצה שרק עלתה לליגה ב׳ דרום ב׳ העונה, מציגה יכולת טובה ובעיקר חיבור על המגרש והתוצאות לא מאחרות לבוא. היא רושמת שני ניצחונות רצופים, ומטפסת למקום השני בבית כשהיא משאירה מאחור קבוצות חזקות כמו קריית מלאכי ומודיעין, ונמצאת מרחק נקודה אחת מהמוליכה שדרות! מרחבים שנבנתה בתקציב קטן בהרבה מהקבוצות שמתמודדות על עלייה, מוכיחה שחיבור וניהול נכון מנצחים הכל ועד כה היא הפתעה העונה ונאחל לה בהצלחה בהמשך! 

 

גל אסולין, שחקן המחזור! (צילום: רונן בלומנטל)

 

שחקן המחזור! - גל אסולין בית״ר אשדוד: 

החלוץ המנוסה גל אסולין הגיע העונה לעולה הטרייה בית״ר אשדוד, והפך לאחד השחקנים המשמעותיים במועדון! במחזור האחרון מול מ.ס באר שבע הוא היה מעורב כמעט בכל מהלך והתקפה של קבוצתו, וגם כבש שני שערים חשובים שהביאו ניצחון של אשדוד בקרב תחתית לא פשוט. אסולין חלוץ מוכשר מאוד שכובש שערים בכל קבוצה בה הוא נמצא , ואין לי ספק שהוא יצליח לעזור לקבוצתו העונה להתרחק מהתחתית הבוערת. 

 

 

מרחבים/ אופקים עד כה הפתעת העונה (צילום: יח״צ)

הוסף תגובה
תגובות