פגש את האקסית: באקה גברה 0-2 על רובי

אלעד בראון וקבוצתו באקה אל גרבייה, אירחו במחזור האחרון את רובי שפירא חיפה, קבוצתו לשעבר של המאמן. המפגש מול האקסית הסתיים בניצחון של בראון וחברותו משערים של עבד כבהא ואבו פאני. בראון בתגובה: ״ גאה מאוד בשחקנים שלי על משחק לחימה ללא פשרות.״

  • על ידי: אוהד רון
  • 21-03-2021
  • 08:14

הפועל באקה אל גרבייה, אירחה במחזור האחרון את רובי שפירא חיפה למפגש מסקרן בו המאמן אלעד בראון פגש את האקסית מעיר הפועלים. באקה אחת הקבוצות הטובות בבית העונה, מגיעה למשחק במומנטום טוב אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות ועם רצון לרשום ניצחון ולהשאיר את הנקודות בבית. מנגד, האורחת מחיפה שמדשדשת העונה, מגיעה גם היא אחרי שתי תוצאות תיקו ועם רצון לנצח את המאמן לשעבר וחבורתו.

 

המשחק נפתח בצורה שקולה, וככל שהדקות חלפו שחקני באקה השתלטו על המשחק, וכבר בדקה ה-11 היממו את האורחת לאחר שזיקו מסר כדור רוחב לעבד כבהא, שלא התבלבל וקבע 1-0 לבאקה. 

 

באקה המשיכה ליזום והגיעה לעוד מספר מצבים לכיבוש, כאשר גל שלום קיבל כדור אחד על אחד מול השוער ורשם החמצה. לפני סוף המחצית הראשונה רובי שפירא כמעט השוותה לאחר שהגיעה למצב מסוכן מכדור שנבעט לקורה. אך לבסוף ירדה להפסקת המחצית בפיגור.

 

במחצית השנייה המגמה נמשכה, והמשחק המשיך בצורה שקולה. ככל שחלפו הדקות באקה שוב התעוררה ואף הגיעה למס׳ מצבים. עמוק בתוך תוספת הזמן, חן ראובן מסר כדור עומק לאבו פאני ובמבצע אישי פרץ והגיע מול שוער רובי, עבר אותו וגלגל פנימה לרשת. 0-2 לבאקה בסיום.

 

 

אלעד בראון מרוצה מהניצחון של קבוצתו על האקסית (צילום: מאור אלקסלסי) 

 

 

אלעד בראון מאמנה של באקה בתגובה: שמח מאוד על שלושת הנקודות היקרות. גאה מאוד בשחקנים שלי על משחק לחימה ללא פשרות. לא פשוט לשחק 3 משחקים בשבוע, כייף גדול לשחק בבית מול הקהל שלנו והניצחון מוקדש כולו לקהל של באקה.״

 

שחקני באקה חוגגים (צילום: חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. למה לא מפטרים את ענאן פרו (אריה 21-03-2021, 15:09)
    מאמן שהוא כישלון מוחלט