מוריס אוזן סיים את דרכו בטבריה

פרסום ראשון: מאמנה של עירוני טבריה, מוריס אוזן, סיים את דרכו במועדון לאחר החלטה משותפת עם ההנהלה. מטבריה נמסר:"מועדון הכדורגל טבריה מאחל למוריס הצלחה רבה, לא נשכח למוריס את העליה לליגה הלאומית. בטוחים שניפגש בעתיד." טבריה במו"מ עם מספר מאמנים.

  • על ידי: אוהד רון
  • 20-03-2021
  • 21:59

עירוני טבריה הובסה ביום שישי האחרון 3-0 ע"י מ.ס. טירה. המועדון שבתחילת העונה בנה קובצה חזקה שתמודד בחלק העליון של טבלה נחל אכזבה גדולה בתוצאות והמועדון ממוקם בתחתית הטבלה ועל כן החליט לפני מספר דקות להיפרד ממאמן הקבוצה מוריס אוזן. 

 

המועדון במו"מ עם מספר מאמנים. אתר גולר יפרסם בקרוב את זהות המאמן. 

מוריס אוזן, אחד המאמנים הטובים בליגה א, סיים את דרכו בטבריה.ציחום: עודד חסין

הוסף תגובה
תגובות
  1. עירוני טבריה (רונן מאילת 21-03-2021, 01:05)
    כנראה שמישהוא שמע אותנו מאילת.חברים אין ספק שמאמן זו שורה תחתונה.וזה מתבקש.יחד עם זאת לפטר את השחקנים הבכירים.והוותיקים.שמשחקים בהליכה.ויש הרבה כאילו.לא אנקוב בשמות.חצי קבוצה ההיתי מעיף.המהלך קצת מאוחר.היה צריך להעשות עוד לפני חודש.קראתי לאוהדים לא להגיע ואף להחרים את משחקיי הקבוצה.ולראש העיר לא לתקצב את עירוני.עם סגל כמו שלנו עולים ליגה.ראיתי את השידורים וזה הספיק לי.להפסיד כל משחק זה לא חוסר מזל.זו שיטתיות.שבוע טוב נקווה שהמאמן הבא ישאיר את הקבוצה בליגה.אם לא .דרבי העמקים מול בית שאן.
  2. כמה שאתה טועה שהמאמן אשם בהכל.. (שחקן עבר 21-03-2021, 08:31)
    שחקנים רק שחקנים!!!!! ברגע ששחקנים מחליטים ללכלך על מאמן ולעשות בכוונה וואלק אלוהים לא יעזור אתה מבין מה אני אומר מאמן גדול ככל שיהיה לא יעזור זה רק שחקנים אשמים אז יכול להיות שיהיה שינוי אבל מי שמבין איך קבוצת כדורגל עובדת יודע מה כוונתי
  3. להנהלה (אוהד טבריה 21-03-2021, 17:03)
    מוריס מאמן מצויין , שחקנים שנתפס להם השריר אחריי רבע שעה אחריי שעשו חימום של ילדים בחוג זה לא מקצועי