בועטת בדלי: טמרה איבדה ניצחון בתוספת הזמן

דרמת ענק בקריית ים! עמוק בתוך תוספת הזמן, כשהתוצאה עומדת על 1-1, נדב מוניס כבש ורשם מהפך ובטמרה כבר חשבו ששלושת הנקודות בכיס, אבל הגיע רז לוי שהשווה את התוצאה בתוספת הזמן ונתן למאמנו חיים לוי, נקודה יקרה מפז. מנגד, טמרה עלולה לאבד את המקום השני. חיים לוי : ''הראנו אופי ונחישות.'', מועמר קראקרה : ''תחושת פספוס''

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 06-03-2021
  • 08:26

מכבי צור שלום/ אתא אירחה את מכבי טמרה למשחק ליגה במסגרת המחזור ה-11 בבית א'. המארחת, שעברה לפני כשבוע וחצי טלטלה בעקבות פיטוריו של דני אסולין ומינויו של חיים לוי, קיוותה לצבור נקודות ראשון תחת המאמן המנוסה. מנגד, טמרה עוברת תקופה קשה וזאת בעקבות ההפסד במחזור הקודם לכפר כנא ופיטוריו של אבי סבג. מי שהוזנק לקווים הוא המנהל המקצועי שמעון הדרי, שנאלץ להסתדר עם סגל חסר, אך קיבל בחזרה את מועמר קראקרה הנהדר ואת שחקן הרכש טל שטרית שפתח בהרכב.

 

לא חלפו 20 שניות והמאחרת היממה את טמרה, עזאת חלאיילה ניצל חור בהגנה של וואיל חרבאווי, ומצד שמאל שיחרר כדור שטוח לפינה הרחוקה וכבש. 1-0 צור שלום. השחקן כבש את שערו הרביעי בכל המסגרות. פתיחה מהממת של חיים לוי וקבוצתו.

 

עזאת חלאיילה חוגג שער מהיר (צילום : מחסאן נסאר)

 

לאחר השער טמרה השתלטה על העניינים ושלחה הרבה שחקנים קדימה, בדקה ה-17 מועמר קראקה הכניע את השוער בסופה של מתפרצת לטמרה אך אחרי סיום המהלך הקוון הרים את הדגל וקבע נבדל גבולי מאוד והשער בוטל. שלוש דקות לאחר מכן זה הגיע, כדור חופשי ממרחק של כ-40 מטרים הגיע לוואיל חרבאווי שממרחק קטן כבש בקלות ובכך תיקן את הטעות שביצע בתחילת המשחק וקבע שיוויון, 1-1.

 

וואיל חרבאווי כבש את שער השיוויון (צילום : עודד חסין)

 

טל שטרית, שחקן הרכש החדש של צור שלום (צילום : מחסאן נסאר)

 

טמרה שלטה בעניינים וחיפשה מהפך אך דווקא צור שלום הייתה קרובה לשער, בדקה ה-44 כדור אדיר של עזאת חלאיילה פספס את מסגרת השער בכמה סנטימטרים, דקה לאחר מכן עוד מתפרצת של צור שלום התפספסה כשנתנאל חגאני התמהמה עם הכדור והמחצית הסתיימה בשיוויון.

 

נתנאל חגאני מול מוחמד אבודפוס (צילום : מחסאן נסאר)

 

המחצית השנייה התעפיינה בהרבה לחץ מצד האורחים ובצורה אגרסיבית מאוד. בדקה ה-67 קרן של משה בן לולו פגשה את ראשו של נדב מוניס שנגח גבוה. מרגע זה טמרה הפעילה לחץ כבד, אך לא הייתה מדוייקת בפעולות.

 

טמרה ניסתה להכריע את המשחק (צילום : מחסאן נסאר)

 

עמית מריג'ן שוערה המוכשר של צור שלום (צילום : מחסאן נסאר)

 

עמוק בתוך תוספת הזמן כדור קרן של טמרה הגיע לנדב מוניס שמקרוב דחק את הכדור פנימה, 2-1 ומהפך סופר דרמטי לטמרה. אחרי השער החבורה של שמעון הדרי כבר הייתה בטוחה שהיא חוזרת למסלול הניצחונות ולוקחת שלוש נקודות, אך אז הגיעה הדקה ה96. כדור ארוך שנשלח לתוך הרחבה הגיע לרז לוי שהשתלט על הכדור והצליח להוציא בעיטה שנעצרה רק ברשת. 2-2 דרמטי!

 

נדב מוניס כבש שער דרמטי (צילום : מחסאן נסאר)

 

רז לוי כבש שער דרמטי במיוחד ! (צילום : מחסאן נסאר)

 

לסיכום : חיים לוי צובר נקודה ראשונה על הקווים בצור שלום לאחר דרמת ענק והוא לחלוטין יכול להיות מרוצה מהאופי שהפגינה הקבוצה. מנגד, הצרות בטמרה לא נגמרות כשהיא שוב לא מצליחה לנצח, ובמצב העניינים הנוכחי הפלייאוף לחלוטין בסכנה. בועיינה המפתיעה של אחמד סבע נמצאת במרחק 2 נקודות בלבד ממנה עם משחק חסר. בשבוע הבא טמרה תשחק מול טירה במשחק שמוגדר כקריטי עבור עתיד המועדון.

 

חיים לוי בסיום : ''שיחקנו מול קבוצה חזקה ואני חושב שהמשחק היה שווה. אם איך שהמשחק התפתח אני מרוצה מהנקודה. אני חושב שאחנו בקו עלייה, מאוד שמח שהצלחנו לכבוש פעמיים ובמיוחד מהאופי והנחישות שהפגינו השחקנים. אנחנו נלחם על מקומנו עד הסוף ואני מקוה שנצליח לברוח מהאיזורים המסוכנים כמה שיותר מהר ולכן הפנים למשחק הבא.''

 

חיים לוי מרוצה מהנקודה (צילום : מאור אלקלקסי)

 

שחקנה של צור שלום, יובל יוסיפוביץ' בסיום : ''שמח שעמדנו יפה, אך חבל שאנו סופגים שערים מכדורים נייחים אך הצלחנו למחוק פיגור באופן דרמטי וזה חשוב מאוד להמשך, לאור מה שהתפתח על הדשא, אנחנו מרוצים מהתוצאה, חשוב לזכור שלטמרה יש סוללת כוכבים. חושב שהקבוצה במגמת שיפור, אנו מחזיקים יותר בכדור ונראים יותר מחוברים. המקום של צור  שלום הוא לא בתחתית ואנחנו צריכים לדאוג לכך שהקבוצה תהיה במיקום גבוה יותר.''

 

חלוצה של טמרה, מועמר קראקרה בסיום : ''תחושת פספוס משער השיוויון שספגנו. חושב שהיינו טובים ושלטנו במשחק אך המזל היה נגדנו. היינו ראויים לניצחון למרות סגל חסר אך זה לא תירוץ ואנחנו מסתכלים קדימה. אין ספק שאנו מופתעים מהמצב לו נקלענו. בתור אחד שמכיר את הליגה אני יכול להעיד שמדובר בליגה קשה מאוד וכל קבוצה באה לשחק נגדינו בצורה חזקה מאוד אך תפקידו להגיב לכך. צריכים להתחבר יותר ולעבוד קשה יותר. יש עוד הרבה משחקים והפנים קדימה, בטוח ששמעון הדרי ידע להרים אותנו.''

 

שחקנה של טמרה, מוחמד אבודפוס בסיום : ''המשחק הכי טוב שלנו מבחינת יכולת מתחילת העונה, הייתה הקרבה ומלחמה אך בסוף סבלנו מחוסר מזל ולא הלך לנו. הגיע לנו יותר וחבל. חדר ההלבשה מגובש, כולנו באותה סירה ואנו בטוחים שנרים את עצמנו מהר ככל האפשר. לא חוששים מכלום, הפנים קדימה והכל יסתדר.״

צור שלום חילצה נקודה (צילום : מחסאן נסאר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. עולות/ יורדות ( גלזר .א . 07-03-2021, 09:01)
    טמרה , בשני משחקיה האחרונים הציגה רמה נמוכה . ככה לא עולים ליגה . צור שלום נאיבית ורכה . בלם בגובה 1.9 מטר מפסיד בכדור גובה לחירבאווי שעם הקוקו בגובה 1.7 מטר מצליח לנגוח ולהבקיע . הדרך להישארות בליגה תהיה קשה וארוכה .