נטולי מתח

במשחק מרכז טבלה טיפוסי ונטול דאגות,אירחה מכבי נווה שאנן את מ.ס כבביר בסוג של דרבי מקומי בין שתיים מהשכונות היותר גדולות בחיפה.זה נגמר 4:1 לכבביר כשאיבריהם פחמאווי בולט עם צמד,חנפה וקעאדן השלימו את המלאכה.

  • על ידי: צחי שמואלי
  • 31-01-2011
  • 21:43

במשחק אמצע טבלה בשישי בצהריים במגרש אבי רן,נפגשו מכבי נווה שאנן ומ.ס כבביר לסוג של דרבי מקומי כששתי הקבוצות מכירות היטב אחת את השנייה מעצם העובדה שהן מתאמנות אחת אחרי השנייה באותו המגרש.

בכבביר חזר לעמוד על הקווים נזי עודה לאחר שהתפטר וחזר בו ובקבוצה קיוו להשיג את שלושת הנקודות שיותירו לה שיכוי קלוש להמשיך ולהתמודד בצמרת.

 

מרסיאנו מנסה לסגור את עודה.(צילום:צחי שמואלי)

 

הפתיחה הייתה של כבביר וכבר בדקה ה-12 איברהים פחמאווי העלה אותה ליתרון לאחר שכבש מקרוב.

נווה שאנן לא ויתרה ובדקה ה-35 אליאור אלטברי השווה לאחר שהשתלט על כדור ברחבה ובעט במדוייק פינה ופנימה,1:1.

למחצית השנייה הגיעה רק קבוצה אחת וזו כבביר ששלטה באופן מוחלט בנעשה על כר הדשא ובדקה ה-56 חזרה להוליך לאחר שפחמאווי השלים צמד אישי.

המשחק נהפך לפתע אגרסיבי מאוד כששתי הקבוצות מתרכזות בעשיית עבירות ולא במשחק כדורגל.

בדקה ה-73 קפטן כבביר תאמר עודה פרץ באגף,עבר את שומרו והרים כדור מדוייק היישר לראשו של ח'אלד חנפה שנגח נהדר פנימה,3:1.

 

המאמן נזי עודה חוגג עם תאמר עודה.(צילום:צחי שמואלי)

 

נווה שאנן ניסתה לחזור למשחק ובדקה ה-78 הייתה זכאית לפנדל לאחר שמרסיאנו הוכשל בבירור ברחבה אך השופט רותם כהן סימן להמשיך.

בדקה ה-87 נחתמה תוצאת המשחק כשתאמר עודה הרים כדור חופשי ממרכז המגרש היישר לעברו של חנפה שהוריד כדור יפה לעברו של קעאדן שבעט נהדר פנימה,לאור נביעות שוער נווה שאנן לא היה סיכוי,4:1 מוחץ לכבביר.

 

נזי עודה מאמן כבביר אמר בסיום:"עזבתי את הקבוצה כי הבנתי שכבר לא נתמודד על העלייה אך חזרתי לאחר בקשות רבות מאנשי הקבוצה,כבביר חשובה לי ולכן שבתי,אני מאמין שהכל עוד אפשרי,אנו רק 8 נקודות מהמקום הראשון ולאחר המשחק בשבוע הבא מול בקה אל גרביה נהיה חכמים יותר".

הוסף תגובה
תגובות