תכינו מטריות : שישי של כדורגל בליגות הנמוכות

יום שישי הגיע ואיתו סופת גשמים וכדורגל מרתק משלל מוקדים. בראש בראשונה קבוצות ליגה א' יתמודדו בסיבוב ח' של גביע המדינה בבמה הגדולה ביותר וינסו להפוך לסינדרלות של עונת 2021. מנגד ייערך מחזור של הכרעות בליגה א' וכמובן הדרבי הלוהט של העיר רחובות. הסדר יום המלא בפנים, מוזמנים לצלול איתנו

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 19-02-2021
  • 09:38

אומנם קר בחוץ, אך חם בלב וזאת בעקבות כמות המשחקים שמצפים לנו היום בליגות הנמוכות!

 

חמש קבוצות מליגה א' ישחקו היום במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה וינסו להדהים את כל המדינה ולהעפיל לשמינית הגמר ויחד עם זאת ייפתח המחזור התשיעי של ליגה א' דרום וצפון בשלל מוקדים מרתקים. 

 

גביע המדינה 

 

הפועל כפר שלם - הפועל ''אדומים'' אשדוד (13:00)

משחק פיקנטי במיוחד מצפה לנו היום באיצטדיון גרונדמן. נועלת הטבלה בליגה הלאומית תארח את מובילת בית א' ואחת הפייבוריטיות לעלייה. כפר שלם תגיע למשחק במצב רוח מרומם וזאת לאחר שניצחה בתחילת השבוע את איכסל החזקה ובכך נצמדה ליריבותיה לתחתית ומנגד אדומים אשדוד תגיע בסגל חסר ותנסה לשים מאחוריה את ההפסד הכואב בשבוע שעבר לחולון. כידוע, אוהד קדוסי ישחק היום מול האקסית, אותה העלה אשתקד לליגה הלאומית וינסה להדיחה מהגביע.

 

מכבי נתניה - הפועל בקעת הירדן (13:00)

חגיגה בבקעה ! החבורה של חנן אזולאי תצא למשחק חוץ מרגש במיוחד מול הקבוצה מעיר היהלומים באיצטדיון נתניה המפואר. הפועל בקעת הירדן תנסה להפתיע באחד המשחקים הגדולים בתולדותיה ועל הדרך לרשום ניצחון ראשון מאז החזרה מפגרת הקורונה. במידה והיא תצליח לחלוף על פני נתניה, היא תעפיל לשמינית הגמר וככל הנראה תהיה הסינדרלה של עונת 2021.

 

בקעת הירדן תנסה להפתיע את נתניה (צילום : אלעד ירקון)

 

שאר משחקי היום הגביע (ליגה א' + ליגה לאומית) : בית''ר ''נורדיה'' ירושלים - מ.ס טירה (13:00), הפועל רמת גן - בני לוד (14:00), הפועל עפולה - נוף הגליל (14:00), הפועל ירושלים - הפועל ראשון לציון (14:00).

 

ליגה א' דרום

 

הפועל מרמורק - מכבי שעריים (11:30)

היום בשעה 11:30 העיר רחובות תעצור את נשימתה לקראת הדרבי הראשון של העונה. מרמורק המאחרת תגיע לאחר שתי תצוגות נהדרות מול הכח ר''ג ובקעת הירדן ותקווה לרשום ניצחון שלישי ברציפות ומנגד שעריים, שמינתה השבוע את ארז בלפר, תקווה להפתיע ולברוח מהתחתית. יהיה מרתק!

 

ערן לוי יקווה להיות האקס פקטור של מרמורק היום (צילום : יוסי סוריק)

 

מכבי יפו - הפועל אשקלון (13:30)

יפו תארח היום את אשקלון למשחק קריטי במיוחד. המארחת תגיע לאחר רצף של שלושה ניצחונות רצופים שבעקבותם  תפסה את פסגת בית ב' . היום החבורה של איציק ברוך יודעת שניצחון נוסף על אשקלון ייתן לה צעד נוסף ומשמעותי לכיוון הפלייאוף. מנגד, היורדת הטריה חווה עונה דיי מאכזבת עד כה כשצברה 10 נקודות בלבד בשבעה משחקים. יאיר מזור יודע שמעידה נוספת מול היריבה החזקה עלולה לגדוע את סיכוי הקבוצה להעפיל לפלייאוף העלייה

 

מתן בית יעקב לוהט בתקופה האחרונה (צילום : גיא צמח)

 

ירמיהו חולון - הפועל אזור (12:45)

מבחן אופי גדול יצפה היום לשתי הקבוצות. חולון וצחי אילוז רשמו ניצחון חשוב בשבוע שעבר על אדומים אשדוד בחוץ וכעת יצטרכו לרשום ניצחון שני ברציפות כדי ולהמשיך לקרוא תיגר על אחד משני המקומות הראשונים. מהצד השני, הפועל אזור של ליאור ראובן ניצחה בשבוע שעבר בקרב התחתית את בני לוד ותקווה להמשיך לצבור נקודות כדי לברוח מקרבות התחתית.

 

שאר משחקי היום בליגה א' דרום : כסייפה - הכח ''עמידר'' רמת גן (12:30), מכבי הרצליה - מ.ס דימונה (12:30).

 

ליגה א' צפון

 

הפועל ''רובי שפירא'' חיפה - הפועל בני ערערה (13:30)

המאחרת, שנראתה טוב במחזור הקודם מול כאוכב אך הפסידה, תקווה לרשום ניצחון ביתי מול נועלת הטבלה, שמצידה תקווה להמשיך לנצח ובכך להיחלץ מהמקום האחרון בטבלה.

 

הפועל מגדל העמק - מ.ס דבורייה (13:00)

מגדל העמק, שפתחה את העונה בצורה דיי טובה, לא מצליחה להתחבר לאחר עזיבתו של חיים לוי. המאמן החדש של הקבוצה, עומרי ביטון, יקווה לרשום נקודות ראשונות על הקווים נגד מ.ס דבורייה שמראה העונה שהיא יריבה עיקשת וראויה בכל משחק.

 

אופק מלול ואביב כהן במדי מגדל העמק (צילום : דוברות מגדל העמק)

 

שאר משחקי היום בליגה א' צפון : מכבי צור שלום - איחוד מג'דל כרום (12:00)

.

אדומים אשדוד במשחק מעניין בגביע (צילום : אבישי אפטקר, מדיה אדומים אשדוד)

הוסף תגובה
תגובות