חלון העברות נסגר, הפועל פ''ת וכפר שלם היו פעילות

יום העברות האחרון של חלון העברות של חודש ינואר נסגר אמש בשעה 19:05 וסיפק לנו מספר רב של החתמות משמעותיות. הפועל פתח תקווה צירפה לא פחות מחמישה שחקנים, ביניהם ליאור ברקוביץ. כפר שלם השאילה את שביט מזל מהפועל תל אביב, בר ירוחם חתם בהפועל רמת גן ומהראן לאלה הצטרף להפועל עכו. כל ההחתמות בפנים!

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 12-02-2021
  • 00:46

חלון העברות של חודש ינואר הגיע אתמול (חמישי) לסיומו בליגה הלאומית ומספר רב של קבוצות ביצעו שינויים של הרגע האחרון. 

 

הפועל ירושלים 

מובילת הליגה צירפה היום את אוהד רבינוביץ'. הקשר , שגדל הפועל נוף הגליל, מצטרף לקבוצה לאחר שעזב את הפועל רמת גן לאחר שנה וחצי. לשחקן עבר בליגת העל במדי הפועל עכו ואשדוד.

 

בית''ר תל אביב רמלה

דקות ספורות לפני סגירת החלון הקבוצה צירפה את אוהד עטיה. הבלם הצעיר (22) שגדל ושיחק בהפועל אשקלון, יחזור לליגה הלאומית.

 

הפועל ראשון לציון

שלשום בערב ראשון לציון הודיעה על החתמתו של החלוץ אמיר חלאיילה. החלוץ (23) הגיע לקבוצה מבני יהודה. שיחק בעבר גם בהפועל באר שבע, בני סכנין והפועל רמת גן.

 

הפועל רמת גן 

האורדונים החתימו הערב את בר ירוחם. הקשר הצטרף לקבוצה לאחר תקופה לא מבוטלת בהפועל פתח תקווה. שיחק קודם גם במכבי הרצליה ובהפועל רמה''ש

 

(צילום : מדיה הפועל רמת גן)

 

סקציה נס ציונה

הכתומים צירפו לשורותם את מור פדידה. החלוץ  מגיע לקבוצה ממ.ס כפר קאסם במדיה כבש העונה שישה שערים.

 

הפועל עכו

עכו החתימה היום את מהראן לאלה המנוסה. החלוץ (38) ששיחק מספר רב של שנים בליגת העל ואף זכה בדאבל היסטורי במדי הפועל תל אביב, פתח את העונה בירמיהו חולון במדיה כבש פעמיים העונה.

 

לאלה במעמד החתימה (צילום : מדיה הפועל עכו)

 

הפועל אום אל פאחם

אום אל פאחם השאילה את אופיר בינבינשתי מהפועל רמת גן עד תום העונה.

 

הפועל רעננה

רעננה הייתה פעילה מאוד ביום האחרון של חלון העברות כשהחתימה את הבלם דודי תירם שבכך ישלים קאמבק לאחר כמעט שנה מחוץ למגרשים ואת הקשרדין טוויזר מבני סכנין.

 

מ.ס כפר קאסם

קבוצת התחתית החתימה את מאיר כהן. החלוץ המוכשר, שגדל בהפועל רמת גן, פתח את העונה בהכח וכעת הוא מקבל צ'אנס וינסה לעזור לקבוצה להישאר בליגה.

 

הפועל פתח תקווה

המלאבסים היו הפעילים ביותר ביום האחרון של חלון העברות עם לא יותר מ-5 החתמות! הכחולים, שנשרו מתחת לקו האדום, החתימו את הקשר גל אסולין מראשון לציון, שחקן ההתקפה ענר שכטר מנס ציונה, הקשר ליאור ברקוביץ' שפתח את העונה ברעננה, המגן דודו אלטרוביץ' הגיע בהשאלה מהפועל חיפה ויאיא מלג'ה ששיחק בהפועל חדרה. אין ספק שהקבוצה של אייל ברקוביץ' עבדה אמש שעות נוספות.

 

הפועל כפר שלם

נועלת הטבלה רשמה היום לא פחות מ-4 החתמות. הקבוצה של עומר פרץ צירפה את המגן השמאלי צח בללי מבני יהודה, המגן הימני איתמר אפרת ושביט מזל שהושאלו מהפועל תל אביב ואת השוער גולן אלקלקסי.

מדיה הפועל פתח תקווה

הוסף תגובה
תגובות
  1. הפועל פתח תיקווה (טעות חמורה 12-02-2021, 10:15)
    אבא קנה קבוצה לילד איזה טעות עשיתם יש לכם בחוץ שחקנים מעולים כמו משה דבורה אור שטין טל קידרון שחקני בית שיתנו את הנשמה ואתם מבאים את הבן של החרטטן הזה שבשום קבוצה לא מצא את מקומו שלום ליגה לאומית ברוכים הבאים ליגה א
  2. צודק במאה אחוז (צלי 12-02-2021, 11:18)
    למגיב מס 1 צודק סתם שחקנים חלשים מתאימים לליגה ג במיקרה הטוב