הנה זה בא: שישי בליגות הנמוכות

לאחר פגרה ארוכה, בתחילת השבוע ליגה א' שבה לפעילות והיום אנו מקבלים מחזור רותח. בדרום, האדומים אשדוד יארחו את חולון למשחק העונה ומרמורק הלוהטת תצא למשחק חוץ מול בקעת הירדן. בצפון בועיינה ומכבי טמרה יפגשו בקרב ראש בראש על המקום השני ובלאומית הפועל ירושלים מפסגת הטבלה תארח את רעננה המתדרדרת. כל משחקי היום בפנים.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 12-02-2021
  • 08:26

יום שישי הגיע והוא בא בדיוק בזמן למשחקי המחזור השמיני בליגה א' והמחזור ה-21 בליגה הלאומית. לאור המצב שנוצר, כל משחק העונה בליגה א' הינו קריטי וחשוב ולכן אסור למצמץ לשנייה. בואו נצא לדרך!

 

ליגה א' דרום

 

אדומים אשדוד - ירמיהו חולון (12:45)

משחק העונה בבית א'! אדומים אשדוד, שטרם הפסידה עד כה בליגה ומציגה יכולת טובה ויציבה, תארח את ירמיהו חולון שמצידה לא יכולה להרשות לעצמה איבוד נקודות נוסף. במידה והאדומים יצברו עוד 3 נקודות, הם יגדילו, לפחות זמנית, את הפער מהמקום השלישי ל-8 נקודות, וזאת לאחר כמעט חצי מהעונה הסדירה. במידה וחולון תנצח, היא תעלה זמנית למקום השני. האורחת מחולון נפרדה אמש ממהראן לאלה המנוסה ויהיה מעניין לראות באיזה מערך צחי אילוז יעלה, מנגד, יובל נעים יחסר את עופר ורטה אך יקבל בחזרה את אבי מלכה. 

 

אדומים אשדוד ינסו לשמר את המומנטום (צילום : אבישי אפטקר, מדיה אדומים אשדוד)

 

הפועל בקעת הירדן - הפועל מרמורק (12:00) 

הפתעת העונה ממושב תומר תארח את הפועל מרמורק הלוהטת. חניכיו של חנן אזולאי פתחו את העונה בצורה יוצאת מן הכלל כשלאחר שבעה מחזורים הם ממוקמים בראש הטבלה. מי שתנסה להדיחה משם היא הפועל מרמורק שפירקה בתחילת השבוע את הכח עמידר ר''ג וכעת מצפה לה מבחן אופי גדול. בשבוע שעבר בקעת הירדן ספגה שער שיוויון דרמטי ואיבדה נקודות יקרות מול מכבי שעריים ובמועדון מודעים לחשיבות המשחק.

 

מרמורק תגיע אחרי ההצגה בתחילת השבוע (צילום : דדי ברק)

 

מכבי שעריים. - עירוני אשדוד (13:00)

מפגש תחתית רותח ברחובות. ארז בלפר יקווה לערוך בכורה מוצלחת על הקווים ולהשיג שלוש נקודות חשובות שיתנו הרבה אוויר להמשך העונה. מולם תעמוד עירוני אשדוד החבולה שנחלה הפסד דרמטי וכואב בתחילת השבוע ומצידה תנסה לנצח כדי לברוח מהתחתית. שתי הקבוצות יודעות שבמידה והן יפסידו את המשחק הן עלולות להסתבך מאוד ולהדרדר למאבקי הישרדות. שתי הקבוצות ניצחו רק פעם אחת העונה.

 

שאר משחקי היום בליגה א' דרום : בית''ר ''נורדיה'' ירושלים - מכבי יפו (13:00), אור יהודה - מכבי יבנה (13:15), הפועל אזור - בני לוד (13:30).

 

ליגה א' צפון

 

הפועל בועיינה - מכבי טמרה (13:30)

העולה החדשה והמפתיעה תארח את מכבי טמרה החזקה לקרב רותח על המקום השני בבית. החבורה של אחמד סבע נראת טוב מתחילת העונה ואם תמשיך היא בהחלט יכולה להגיע לפלייאוף. מנגד, מכבי טמרה תחזור מהפגרה ותנסה לעשות את העבודה במשחק החוץ הקשה.

 

מכבי טמרה תגיע למשחק קשה (צילום : עודד חסין)

 

הפועל כאוכב - רובי שפירא (13:30)

מובילת הטבלה, שהביסה במחזור הקודם את מגדל העמק, תגיע למפגש מהמקום הראשון ותקווה להגיל את הפער. מנגד, רובי שפירא מגיעה למפגש מהמקום החמישי בבית אך רק נקודה מפרידה בינה לבין המקום השני הנחשק. האדומים מחיפה יקוו להפתיע ולנשום אוויר פסגות.

 

שאר משחקי היום בליגה א' צפון : הפועל הרצליה - מ.ס טירה (13:00), בני זלפה - באקה אל גרביה (14:30), בני ערערה - מגדל העמק (13:00)

 

ליגה לאומית

 

הפועל רעננה - הפועל ירושלים (15:00)

האדומים מירושלים יגיעו למפגש לאחר שניצחו במחזור הקודם את נוף הגליל במשחק הצמרת וכעת נותר להם להוכיח שהם יכולה לשמור על יציבות לאורך זמן. מולה תעמוד הפועל רעננה שחווה עונת הסתגלות קשה. במחזור הקודם היא המשיכה את רצף התוצאות המאכזבות מלפני הפגרה והיום היא תנסה לקחת נקודות ולחזור לתלם

מתרגשים לקראת המחזור (צילום : דדי ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אשדוד מפסידים (לירן 12-02-2021, 08:55)
    ‏אין ‏הנהלה באשדוד ‏תשאלו את שי אבו מתי פעם אחרונה היה ‏ישיבת הנהלה חחחח בושה מעדון בדרך לפירוק רק ‏בגלל אגו של ההנהלה בושה