"אין שום היגיון בהחלטה שהממשלה הזאת מקבלת, הכל בשליפות מהמותן"

מאמן הפועל צפת חגי ממן זועם לאחר ההחלטה לסגור את ליגות ב' וג'. ממן מספר בראיון לאתר 'גולר' שלמאמני הקבוצות כבר אין שום תקווה לגבי המשך העונה - והם לא מבינים מדוע ללכת לבית הספר מותר, אך להתאמן אסור. ממן גם מדגיש את החשיבות לחזרה לפעילות מהירה: "אם לא נחזור בשבועיים/שלושה הקרובים, הליגה הופכת למיותרת"

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 05-01-2021
  • 09:15

בעקבות הסגר שהחל השבוע (ראשון) התקבלה החלטה במשרדי הספורט וההתאחדות לכדורגל שלפיה ליגה א' תמשיך לפעול כרגיל, אך מנגד בליגות ב' ו-ג' תפסק הפעילות עד להודעה חדשה. כזכור, ליגה א' פתחה את העונה לפני שאר הליגות הנמוכות, ושאר הליגות נותרו מקופחות. ההחלטה התקבלה בזעם רב בקרב השחקנים והמאמנים ביניהם חגי ממן, מאמן הפועל צפת שכבר לא שומר כלום בבט ואומר: "אנשים צמאים לספורט, הליגות הנמוכות הן דבר הכרחי, מעבר לפרנסה של אנשים".

 

חגי, מה דעתך על ההחלטה להפסיק את הפעילות בליגה ב' וג'?

"זאת החלטה הזויה, כמו שהחליטו שיש לימודים לתלמידי כיתות ה'-י' וסוגרים את מחלקות הוער. אין  שום היגיון בשום החלטה שהממשלה הזאת מקבלת. הכל בשליפות מהמותן".

 

ובכל זאת, אם העונה תחזור לפעילות איך היא תראה לדעתך?

"העונה הולכת להיות עונה מאוד מורכבת, תחילה עד שהיה אישור להתחיל להתאמן ואז סגר של חודשיים. התחלנו טוב את העונה ואז הגיעו מכות של פציעות ובידודים. לדעתי, הולכת להיות עונה מורכבת ולא פשוטה לכלל הקבוצות ונקווה שיהיה טוב. אני לא יודע איך לאכול את דברים ולאן זה הולך להתפתח. סגרים, הפסקות של אימונים, אי אפשר להעריך לאן הדברים יתפתחו העונה."

 

האם לדעתך העונה תסתיים על המגרש?

"אני רוצה ומאמין שהליגה תסתיים. החיסון מראה לנו קצת אופק שיש לשאוף אליו, אך אם לא נחזור בשבועיים / שלושה הקרובים החזרה לליגה הופכת למיותרת. מניסיון הסגר הקודם עד שהשחקנים חזרו, לא היה מספיק זמן להתאמן אבל שנה וחצי לא לשחק כדורגל הוא גם דבר לא הגיוני. מקווה שיתקבלו החלטות ראויות ונכונות."

חגי ממן: לא אופטימי בכלל (צילום: אלבום פרטי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ליגות ב' וג' (מאמן 05-01-2021, 11:13)
    ההתאחדות צריכה להאריך את הליגה ולקיים משחקים בחודשים אפריל מאי ויוני.עד אז הקורונה מאחרינו.