עד שהגיע האור: 0-1 למחנה יהודה על ספורטינג תל אביב

שער של אור גירו בדקה ה-72 סידר למחנה יהודה 0-1 חשוב על העולה הטרייה ספורטינג תל אביב, שתאלץ לחפש נקודות במקום אחר. מיכאל אשכנזי:" משחק ששוב לא ניצלנו מצבים חסר לנו שחקן שיודע להבקיע שערים", " מהמשחק הזה אני לוקח רק את שלוש הנקודות ."

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 29-12-2020
  • 10:40

הפועל מחנה יהודה אירחה ביום שישי האחרון במגרשה הביתי את העולה הטריה, ספורטינג תל אביב, למשחק חשוב עבור שתי הקבוצות . למחנה יהודה זה היה המשך הקרב על מקום בפלייאוף העליון, ואילו לספורטינג תל אביב היה חשוב לנצח ולהשיג ניצחון בכורה ונקודות ראשונות בליגה ב' כדי לברוח מהתחתית.

 

שריקת הפתיחה בין הקבוצות (צילום: אלי שמואלי)

 

המשחק נפתח בשליטה של האורחים וכבר בדקה ה-2 התקפה לספורטינג תל אביב משמואל עמרם אוטמזגין, פורץ לרחבה מוציא רוחב לאבי מלאש שבועט אך שוער מחנה מזנק והודף לקרן. שתי דקות חולפות והתקפה למחנה יהודה, בר מזרחי, מכניס כדור לרחבה לאור גירו, שבועט כדור חזק לשער ארז כובני הודף היטב. ספורטינג תל אביב נטלה יוזמה ובדקה ה-17, מתפרצת מימין אלון כהן עובר שני שחקנים ומוסר כדור לעידו אהרון שבועט, אך שוער מחנה יהודה הודף מצוין. בדקה ה-30 התקפה למחנה יהודה מימין נמרוד מחני מכניס כדור לרחבה לאור גירו, שבועט לשער הגנת ספורטינג תל אביב בולמת לקרן.בר מזרחי מרים לרחבה לשרון אהרוני שנוגח החוצה, דקה 45 אלון כהן ירה כדור מרחוק, אבל שוער מחנה יהודה הדף לקרן 0-0 בהפסקה,

 

ספורטינג תל אביב המשיכה ליזום גם במחצית השנייה, ובדקה ה-55 אלון כהן קיבל מסירה מצויינת מעירון כהן ששולח כדור לרחבה לאבי מלאש שבועט מעל השער. בדקה ה-60 מחנה יהודה איזנה את המשחק והתחילה להפעיל לחץ , מתפרצת למחנה יהודה אור גירו שולח כדור עומק לבר מזרחי שעובר את ארז כובני ובועט מהרחבה החוצה  בדקה ה-72 שוער מחנה יהודה בועט כדור לרחבת ספורטינג תל אביב אור גירו משתלט על הכדור ובועט כדור 20 מטרים לשער פנימה 0-1 למחנה יהודה, שתי דקות חולפות התקפה לספורטינג תל אביב ציון אטשגה מוציא כדור רוחב לעירון כהן שבועט 20 מטרים לשער שוער מחנה יהודה הודף.

 

בדקה ה-78 מתפרצת למחנה יהודה, שרון אהרוני, מכניס כדור עומק לרחבה לאור גירו שמול השוער בועט החוצה, דקה ה-82 התקפה לספורטינג תל אביב מימין אברהם ימרהן מרים כדור לרחבה לעדי אהרון שבועט לשער הכדור נהדף וחוזר לציון אטשגה שמקרוב בועט מעל השער, שתי דקות חולפות ואברהם ימרהן מרים כדור לרחבה עידו אהרון בוגח מעל השער , בדקה 90 החמצת המשחק נתנאל נבט פורץ משמואל מוסר כדור לרחבה לדור בללי שמוריד מצויין כדור לרחבה לאסף חלוואן שמחמישה מטרים בועט ליד הקורה החוצה .

 

מיכאל אשכנזי: " הולכים הביתה בהרגשה של פספוס" (צילום: אלי שמואלי)

 

מיכאל אשכנזי מאמן ספורטינג: "מה אני יכול עוד להגיד משחק ששוב לא ניצלנו מצבים חסר לנו שחקן שיודע להבקיע שערים אנחנו מיצרים המון מצבים ולא מתרגמים את זה לשערים ובסוף נענשים בשערים מצחיקים שלא קשורים למשחק , מחנה יהודה עמדה טוב במגרש ואני מפרגן להם מאוד על הניצחון שלהם, אבל שוב אנחנו הולכים הביתה בהרגשה של פספוס בדיוק כמו המשחק נגד עוצמה חולון."

 

רמי צבי : "אני שמח שבמשחק פחות טוב שלנו הצלחנו לנצח " (צילום: אלי שמואלי)

 

תגובה של רמי צבי מאמן מחנה יהודה: "משחק פחות טוב שלנו במיוחד במחצית הראשונה ,במחצית השנייה המשחק שלנו השתפר קצת אבל זה עדיין לא היכולת שאני מצפה מהקבוצה שלי, מהמשחק הזה אני לוקח רק  את שלוש הנקודות , יש גם משחקים כאלה ואני שמח שגם במשחק פחות טוב שלנו הצלחנו לנצח , נתקן את מה שצריך ונמשיך הלאה."

 

מחנה יהודה רושמת ניצחון על ספורטינג תל אביב (צילום: אלי שמואלי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ליצן חצר (ז'ראר 29-12-2020, 16:55)
    לא חסר לנו רק חלוץ, חסר לנו בעיקר מאמן, בוגרים זה ילדים ובגלל זה הקבוצה שלנו נראית כמו קבוצת טרום א'. חייב קודם כל מאמן רציני כדי להישאר בליגה, אחרת אנחנו נרד מהר מאד בחזרה לליגה ג'.