סוכן השחקנים: עו"ד שי אבני בטור התחזית לליגה הלאומית-מחזור 16 לעונת 2020/21

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף, מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

  • על ידי: אוהד רון
  • 25-12-2020
  • 08:25

טור התחזית לליגה הלאומית-מחזור 16 לעונת 2020/21 

הסיבוב הראשון נגמר והסיבוב השני נפתח עם שני משחקי צמרת. נוף הגליל, הראשונה בטבלה, תפגוש את בית"ר ת"א השניה. איכסל מהמקום השלישי יוצאת למשחק חוץ מול הפועל ירושלים הרביעית. בסיבוב הראשון היו כמה קבוצות שאכזבו בגדול-אחי נצרת, הפועל רעננה, הפועל פ"ת וכפר קאסם. גם כפר שלם איכזבה כאשר לא התאימה את עצמה לליגה הלאומית אחרי העונה האדירה שעשתה אשתקד בליגה א' דרום. נוף הגליל היא היחידה שעומדת בציפיות כאשר היא מוליכה את הליגה בגאון עם 4 נקודות פור על השניה ובדרך לעלייה לליגת העל.

המשחקים:

הפועל ר"ג-הפועל עכו

שי אבני: הפועל ר"ג לא ניצחה בשלושת המשחקים האחרונים. עכו מגיעה אחרי שני נצחונות רצופים. בסיבוב הקודם ר"ג השוותה בתוך תוספת הזמן. נדמה שגם הפעם יהיה לר"ג קשה מול המשחק הסגור של עכו. חלוקת נקודות.

הניחוש שלי:  תיקו.

 

מכבי אחי נצרת-סקציה נס ציונה

שי אבני: אחי נצרת כבר שלושה משחקים ללא נצחון.  אחי נצרת היא אולי האכזבה של הסיבוב הראשון. הקבוצה עם ההתקפה הטובה בליגה, ממעטת להבקיע ונמצאת רק במקום ה-11 בטבלה. נס ציונה היא מועמדת לעליית ליגה ואני מאמין שהיא תיתן סיבוב שני אפילו טוב יותר מהסיבוב הראשון.

הניחוש שלי: סקציה נס ציונה.

 

תימור אביטן, נמצא בעונה נהדרת באיכסל. צילום: חגאג רחאל.

 

הפועל ירושלים-הפועל איכסל

שי אבני: קרב צמרת בין המקום השלישי לרביעי. איכסל היא הפתעת הסיבוב הראשון ואם תעשה סיבוב שני כזה- היא אפילו יכולה להיאבק על עלייה. הפועל ירושלים כל עונה פותחת טוב ובסוף נכשלת במאבק העלייה. אם הפועל ירושלים חושבים על עלייה-הם חייבים לנצח את המשחק הזה בבית.

הניחוש שלי: הפועל ירושלים.

 

הפועל רמה"ש-מ.ס כפר קאסם

שי אבני: רמה"ש במקום השישי מול הקבוצה מהמקום הלפני אחרון. כפר קאסם שהיתה הפתעת העונה הקודמת מאכזבת מאוד העונה אך עדיין חל בה שיפור בחודש האחרון והיא נלחמת על ההישארות בליגה. חלוקת נקודות.

הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל ראשל"צ-הפועל כפר שלם

שי אבני: ראשל"צ עשתה סיבוב ראשון יפה עם הצעירים שלה. כפר שלם עשתה סיבוב גרוע במיוחד לאחר שעלתה בעונה שעברה בקלות מליגה א' דרום. הזדמנות לכפר שלם לקחת נקודות עם פתיחת הסיבוב ולהפיח תקווה להישארות בליגה. אני מאמין שכפר שלם יפתיעו.

הניחוש שלי: הפועל כפר שלם.

 

הפועל עפולה-הפועל פ"ת

שי אבני: הפועל עפולה עשתה שיפור ענקי עם המאמן רומן זולו. כל הכבוד להנהלת עפולה שהחתימה אותו לעונה וחצי נוספות. מנגד מגיעה הפועל פ"ת עם חיים שאבו שהוציא נקודה במשחקו הראשון. הפועל פ"ת בסיבוב שני שבו היא נלחמת על חייה. ירידה של המועדון לליגה השלישית תהיה טרגדיה ספורטיבית של מועדון עם מסורת מפוארת וקהל אוהדים גדול.

הניחוש שלי: הפועל עפולה.

מוטי איווניר, יוביל את פאחם לניצחון על רעננה? צילום: חגאג רחאל.

 

הפועל רמה"ש-הפועל איכסל

שי אבני: נראה שהפועל איכסל במגמת ירידה וגם רמה"ש איכזבה בגביע כאשר הודחה מול טירה מליגה א'. רמה"ש במקום החמישי ורחוקה רק נקודה מאיכסל שבמקום השביעי. המנצחת תיצמד לצמרת הגבוהה.

הניחוש שלי: הפועל רמה"ש.

 

בית"ר ת"א/בת ים- הפועל נוף הגליל

שי אבני: משחק פסגה אך לא משחק העונה כי בית"ר ת"א בכלל לא רוצה לעלות ליגה....נוף הגליל סיימה את הסיבוב הראשון במקום הראשון בפער של 4 נקודות על בית"ר ת"א השניה ועם הצהרת כוונות אמיתית לעליית ליגה. אני מאמין שירון הוכנבוים יסיים את המשימה העונה מוקדם מהצפוי ויעלה את הקבוצה ליגה.

הניחוש שלי: הפועל נוף הגליל.

 

הפועל אום אל פאחם-הפועל רעננה

שי אבני: הפועל רעננה עם שלושה הפסדים רצופים וסיבוב מאכזב לקבוצה שירדה מליגת העל וחשבה לחזור תוך עונה. זה לא יקרה. רעננה הביאה את אלדד שביט כדי לארגן את השורות ואני מאמין שהסיבוב השני יהיה טוב יותר מהראשון. אום אל פאחם כבר שלושה משחקים ללא הפסד. חלוקת נקודות.

הניחוש שלי: תיקו.

הוסף תגובה
תגובות