סיכום מחזור 2 - ליגה ג'

המחזור השני לעונת 2020-21 הסתיים בליגות ג' והיה מרגש עם המון שערים והרחקות. היו לנו ניצחונות הגדולים במחוז תל אביב: המכתש גבעתיים, אינטר תל אביב, ושיכון ותיקים. בשרון הכח גלי גיל חגגה ניצחון בכורה, במרכז הפועל רמלה ובני אשדוד, בשומרון מכבי עוספיא והפועל קרית ים ובצפון -צעירי אום אל פחם.

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 21-12-2020
  • 16:45

 

מחוז תל אביב

במחוז תל אביב ראינו מבול של שערים שנכבשו - 48 שערים. רמת ישראל הביסה 2-11 את אליצור יפו. כבשו יניב אבדר, עודד פוזיס, ברקט אקלה, דוד גרדש וירין סירוטקין. שיכון ותיקים מביסה 1-9 את אור יהודה. כבשו עמית גור וויקטור חגג צמד, צח זוהר, ניב משה, נתנאל כהן ודור טוויטו שער כ''א.  אינטר תל אביב מביסה את מכבי פרדס כץ 0-11. כבשו שלשיות: יובל לוי וולאדילן קארט וצמד לרון שופי. המכתש גבעתיים ממשיכה לנצח הפעם 0-7 על בית"ר יפו עם צמד לחן מלכה. רז אבידן, אסף לוי, נועם כהן, ניסן מיימון ונתנאל כהן שער כ'' א. ספרטק רמת גן גברה 0-2  על בני יהוד עם שערים של שחר אביטל ותומר ארבל. השקמה רמת גן פתחה את העונה בניצחון 1-2 על אליצור יהוד צמד לשון צופי. א.ס חולון מנצחת 0-2 את בית"ר עזרא עם צמד למתן בן חיים. עידן כהן ואדמון חנאניא מבית"ר עזרא הורחקו.

 

שחקני השקמה רמת גן - חגגו את פתיחת העונה עם ניצחון

 

מחוז מרכז

במחוז המרכז  גם היה מעניין ונכבשו 28 שערים. בני אשדוד גברה 2-5 על הפועל ברנר עם צמדים למיכאל גרלי וליאור סוויסה. שמעון ביטון הוסיף שער משלו.  לברנר אליהו נבט כבש צמד. הפועל רמלה הביסה 0-6 את טירת שלום, חמישיה ליוסף אדיס ושער של הבלמו סוליליק . בית"ר גן יבנה מנצחת 0-1 את נחלת יהודה, אשדוד סיטי מנצחת 2-3 את הפועל מצליח. כבשו עניג אביטן, רועי ביסמוט ומאיר אדרי. למצליח צמד למשה נונה. שלושה שחקני מצליח הורחקו בסיום" משה נונה, דניל רביה וניר צלליכין. בית"ר גבעת זאב ומכבי רמלה נפרדו בתיקו 2-2. מ.ס רמלה הביסה 0-5 את מבשרת ציון.

 

מחוז השרון

במחוז השרון נכבשו 17 שערים. מזל טוב להכח גלי גיל שניצחה 1-3 את כפר קאסם. כבשו נתן זרקה, רון לחמני ודניאל אמר. בני טירה מנצחת 0-2 את מכבי השרון נתניה. עירוני אריאל מנצחת 0-1 את צעירי טירה משער של מוחמד עמאר. בני רעננה ניצחו 0-2 את מכבי גבעת שמואל, כבשו עבד מצליח ואלון נאגר. אופיר חלוואני מרעננה הורחק.  יתר התוצאות הסתיימו בתיקו: כפר יונה- בני קלנסאוה 2-2 , הפועל אורנית – בני הרצליה 2-2, מ.ס נתניה- בית"ר טוברוק 0-0.

בני רעננה - חגגו ניצחון על חשבון גבעת שמואל

 

מחוז שומרון

במחוז שומרון היה מרגש ונכבשו 31 שערים. מכבי עוספיה מנצחת 0-5 את הפועל קריית חיים כבשו: עומרי מלאק צמד, מגד רוחאנא, סאמר אבוסאדה ועמאד בט שער כ''א,. אור עקיבא מנצחת 2-4 את בית"ר קרית אתא. כבשו אליאור ועקנין, מקסים מגילובסקי, ניסים מדינה ולירון מוסבט. הפועל קרית ים ניצחה בדרבי את מכבי קרית ים 0-4 והכובשים הם: אטקה אבויה צמד, ווהיב אסעד ואליהו אברה שער כ''א. בית"ר פרדס חנה ניצחה 3-4 את מ.כ כרמל חיפה. כבשו: בר כהן, משה כהן גבריאל גוטמן ואדיר בוחניק (עצמי). צעירי חיפה והפועל יוקנעם נפרדו בתיקו 3-3, בני גסר אל זרקא ניצחה 1-2 את מכבי ברקאי, כבשו מוראד עמאש ורביע עמאש.

 

 

מחוז דרום

במחוז הדרום נכבשו  32 שערים, הדרבי של ירוחם נגמר 0-3 למכבי ירוחם על בני ירוחם. כבשו משה אדרי, אליעזר ניצן וליאור איבגי. לבני ירוחם הורחק מנחם שיין.המכבי קרית גת ניצחה 0-1 את מכבי אשקלון, כבש תומר עזרא. שגב שלום מביסה 2-6 את צעירי אלה. הפועל רהט מנצחת 1-3 את בני כסייפה עם צמד לקמלאה מואייד. הפועל שדרות מנצחת את מטה יהודה 1-3, כבשו אלון רותם (צמד) ויואל בן שיטרית. מכבי באר שבע ניצחה 3-5 את עירוני חורה דודו כהן כבש שלישיה, משה אזולאי וסתיו סיסו הוסיפו שער כל אחד. מכבי דימונה ניצחה 0-1 את עוצמה באר שבע משער של שוהם מדלסי. דוראל אוחנה ואלון גרבי הורחקו.  עירוני בית שמש ניצחה 1-2 את מ.כ באר שבע ,כבשו לידור כהן ואופיר עזו.  אורי וקנין מבית שמש הורחק.

 

תוצאות שאר המשחקים:

 

מחוז גליל עליון

הפועל נהריה- אבו סנאן-                      4-0     

בני דיר חנא- הפועל שלומי                   2-1           

הפועל תרשיחא- כפר סמיע                  0-2

בני גדידה- איחוד בני סמיע                   0-1

הפועל נחף- בני בענה                          3-0

 

גליל תחתון

בועיינה נוגידת- בני דיר אל אסד            2-0

סלאמה משגב- ביתר כפר כנא                4-2

בסמת טבעון- דיר חנא                        2-0

כפר יאסיף- מ.כ שפרעם                      0-5

אהלי טמרה- עירוני בני שעב                3-2

 

יזרעאל

בני אום אל פחם- צעירי אום אל פחם                 5-0

הפועל אלבטוף- אחווה פרדיס                         1-2

צעירי נצרת- צעירי איכסל                               0-3

הפועל יפיע-עירוני ברטעה                              0-1

 

אלדר פשכצקי במדי המכתש גבעתיים

הוסף תגובה
תגובות