"המטרה שלנו היא להגיע לפליאוף העליון, אנחנו לא מדברים על עליית ליגה".

מוטי איווניר (56), הוא אחד המאמנים המנוסים בארץ, ובעל קריירה ארוכת שנים על הקווים בקבוצות מהלאומית. אחרי מס' עונות פחות מוצלחות באחי נצרת והפועל אשקלון , הוא מקווה להצליח העונה בהפועל אום אל פאחם. בראיון לאתר "גולר", הוא מדבר על המטרות של קבוצתו העונה, הקשיים מעומס המשחקים, ועל ההכנות למחזור הקרוב נגד המוליכה נוף הגליל

  • על ידי: דולב קרקו
  • 17-12-2020
  • 18:44

מוטי איווניר, אחד המאמנים המנוסים בכדורגל הישראלי, הצטרף לאום אל פאחם לאחר חמישה מחזורים שבמועדון לא היו מרוצים מהיכולת ההתקפית ומהתוצאות של הקבוצה. מאז הגעתו הקבוצה נראת טוב יותר והיא רשמה שלושה ניצחונות רצופים שתיים בליגה ואחד בגביע, שכרגע ממקם אותה במקום התשיעי. איווניר, עבר עונה קודמת מאתגרת מאוד באשקלון שהתמודדה עם הורדת נקודות וניסיון הישארות הירואי שכמעט הצליח. עכשיו איווניר מקווה לעונה טובה יותר שאולי תסתיים אפילו בעליית ליגה.

 

מוטי, מאז שחתמת בקבוצה חל שיפור בתוצאות. מה השתנה שגורם לכם להראות טוב יותר?

״מבחינת התוצאות לקחנו שש נקודות משש וזה היה מאוד חשוב כי המערכת נכנסה קצת ללחץ, שני המשחקים האחרונים אומנם לא היו ברמה מספיק טובה מבחינה מקצועית, אבל מבחינת ההשקעה הנחישות והרצון זה היה כמו שאני רוצה. אני מעודד מהסגל שלי, עשינו שינויים והחתמנו מספר שחקנים שמחזקים אותנו ונכנסים לכושר כמו מוחמד כליבאת, דוד אמזלג ואיתי טאקו".

 

השנה אין קבוצה גדולה שהיא פייבוריטית ברורה לעלות, אתה חושב שאום אל פאחם יכולה לעלות ליגה?

" כרגע השאיפה שלנו היא להיות בפליאוף העליון, אנחנו לא מדברים על עלייה ולא חושבים על עלייה. אנחנו בעיקר חושבים איך להתחזק  ולשפר את מה שעדיין לא מספיק טוב בעיניי בקבוצה, ולהעמיק את הסגל שהתקצר עקב הפציעות הרבות".

 

ניצחתם את מגדל העמק בגביע המדינה, איך אתה מסכם את המשחק?

 תמיד משחק חוץ נגד קבוצה מליגה יותר נמוכה הוא קשה במיוחד, בעומס המשחקים האדיר שיש נאלצנו לתמרן בין השחקנים ואני שמח שעמדנו במטרה שלנו. לא היה משחק גדול, שלטנו במגרש והתקשנו להבקיע, אבל בסוף הצלחנו מה שחשוב זה מבחן התוצאה בגביע.״ 

 

במחזור הקרוב אתם פוגשים את הקבוצה היציבה בליגה נוף הגליל, איך אתה  רואה הבדלי הכוחות ביניכם?

" זה מקום שאני קשור אליו ואוהב אותו, אחת התקופות היותר יפות שלי כמאמן הייתה בנוף הגליל. יש להם מאמן טוב ומנוסה שמכיר את הליגה בצורה מצוינת, הם נבנו בצורה טובה מותאמת לליגה הלאומית הם חזקים ויעילים. אנחנו יודעים שאנחנו באים למשחק קשה, אבל אני חושב שגם אנחנו קבוצה טובה, נבוא לנצח ואני בטוח שיהיה משחק מעניין".

  

מוטי איווניר, רוצה להגיע עם פאחם לפלייאוף העליון (צילום: חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הכל בזכות אבולעמה (מחמיד 17-12-2020, 21:26)
  2. מאמן חלש רק בדיבורים הוא חזק (אלון 18-12-2020, 17:00)
    רק כשלונות יש עליו, מאמן חלש.