סוכן השחקנים עו"ד שי אבני-בטור התחזית לליגה הלאומית-מחזור 14 לעונת 2020/21:

המחזור הקרוב מאופיין עם שני מאמנים חדשים על הקווים. אלדד שביט מונה למאמנה של רעננה המאכזבת ועומר פרץ חזר לאמן את כפר שלם שתעשה הכל כדי להישאר בליגה. בצמרת יהיה קרב פסגה בין הפועל ר"ג להפועל ירושלים ובתחתית קרב הישרדות וההזדמנות האחרונה של כפר קאסם לברוח מהתחתית במשחק מול עפולה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 10-12-2020
  • 19:12

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף, מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

 

המשחקים:

הפועל עכו-מכבי אחי נצרת

שי אבני: שני מאמנים טקטיים ושתי קבוצות שממעטות לכבוש. קשה לשכוח איך עכו הלכו להתחבק ונשכבו על הדשא בסיום משחק התיקו אפס מול נוף הגליל כאילו הוציאו נקודה מיובנטוס...  לא אתפלא אם גם המשחק הזה ייגמר בתיקו אפס.

הניחוש שלי:  תיקו.

 

הפועל ר"ג-הפועל ירושלים

שי אבני: הפועל ר"ג הובסה מול רמה"ש וכעת פוגשת את השניה בטבלה מירושלים שנמצאת במומנטום. הפועל ר"ג חייבת את הנצחון כדי לחזור לצמרת וכל תוצאה אחרת תרחיק את חלומות העלייה. הפועל ירושלים עם שישה משחקים רצופים ללא הפסד ומתישהו זה צריך להיפסק.

הניחוש שלי: הפועל ר"ג.

 

האם הפועל רמת גן תרשום ניצחון (צילום: שחר גרוס באדיבות אתר ONE)

 

סקציה נס ציונה-הפועל ניר רמה"ש

שי אבני: נס ציונה הפכה את הקבוצה, הביאה שחקנים טובים ואני מאמין שבינואר אפילו תתחזק ותעלה בסיום העונה לליגת העל. רמה"ש  לא יציבה- פעם מנצחת ופעם מפסידה.

הניחוש שלי: סקציה נס ציונה.

 

הפועל איכסל-הפועל ראשל"צ

שי אבני: הקבוצה עם כמות השערים הגבוהה למשחק מול הקבוצה עם הכמות הקטנה למשחק. הפועל ראשל"צ הפסידו במחזור האחרון לאחר שמונה מחזורים ללא הפסד. איכסל כבר שני מחזורים ללא נצחון.

הניחוש שלי: תיקו.

 

מ.ס כפר קאסם-הפועל עפולה

שי אבני: כפר קאסם נפרדה מול הפועל רעננה באמצע השבוע בתיקו אפס וכעת תפגוש את הקבוצה מעפולה בהדרכתו של רומן זולו שפשוט הפיח תקווה להישאר בליגה ועשה שינוי אדיר.  תיקו.

הניחוש שלי: תיקו.

 

האם נוף הגליל תנצח את את רעננה? (צילום: עומרי שטיין באדיבות אתר ONE)

 

הפועל נוף הגליל-הפועל רעננה

שי אבני: נוף הגליל נפלה למלכודת הבונקר של עכו וסיימה רק בתיקו. הפועל רעננה מינתה את אלדד שביט למאמן לאחר שהעלה את סכנין ליגה בעונה שעברה. אלדד הוא אחד המאמנים הטקטיים ולנוף הגליל צפוי עוד משחק מול הגנה קשוחה וסגורה.

הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל כפר שלם-בית"ר ת"א/בת ים

שי אבני: עצוב לראות את הקבוצה מכפר שלם במיוחד כאשר רואים שהקבוצה שעלתה מליגה א' צפון כן השתלבה בליגה. דווקא לקבוצה מאזור המרכז היה אמור להיות הרבה יותר קל להעמיד קבוצה ראויה בליגה אך זה לא קרה וכבר יש לנו יורדת בטוחה. כל תוצאה מלבד נצחון של בית"ר ת"א תהווה הפתעה.

הניחוש שלי: בית"ר ת"א/בת ים.

 

הפועל פ"ת-הפועל אום אל פאחם

שי אבני: הפועל פ"ת במשחק ראשון בהדרכתו של קלמי סבן וכבר הגיעו שלוש נקודות במחזור האחרון. אום אל פאחם גם לאחר נצחון. חלוקת נקודות.

הניחוש שלי: תיקו.

 

 

הוסף תגובה
תגובות