הפועל רמת גן התרסקה, אום אל פאחם חזרה לנצח

המחזור ה-13 בליגה הלאומית נחתם הערב וסיפק לנו כמה תוצאות מעניינות. עופר טסלפפה והפועל רמת גן הובסו 3-0 ע''י רמת השרון שהוכיחה שוב עד כמה היא בעלת פוטנציאל מבטיח. הפועל אום אל פאחם חזרה לנצח לאחר ארבעה משחקים לאחר שניצחה 1-0 את כפר שלם המסובכת. סקציה נס ציונה טיפסה למקום השלישי לאחר שגברה 2-1 על ראשון לציון המקרטעת

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 07-12-2020
  • 21:39

המחזור ה-13 בליגה הלאומית ננעל הערב בשלושה מוקדים שונים -

 

רמת גן איכזבה בגדול לאחר שהובסה 3-0 לעירוני רמת השרון שמצידה יכולה לרשום משחק נאה.הקשר עומרי שקל הצטיין עם צמד שערים, רועי לוי הצעיר כבש שער ראשון העונה. הפועל אום אל פאחם ומאמנה מוטי איווניר יכולים לרשום לרווחה לאחר ניצחון דחוק 1-0 על הפועל כפר שלם משער של מוחמד כליבאת. היורדת הטרייה ללאומית, סקציה נס ציונה, המשיכה להרשים כשהמשיכה את המומנטום החיובי וניצחה 2-1 את ראשון לציון.

  

 

רמת השרון - הפועל רמת גן - 0-3

 

האורדונים הגיעו למשחק בידיעה ניצחון יצמיד את הקבוצה לפסגת הליגה. מנגד, רמת השרון, שמציגה יכולת לא יציבה מפתיחת העונה קיוותה לנצח ובכך להיכנס לדבוקת הצמרת. המאמן, עופר טסלפפה החזיר את וובה בראון המנוסה להרכב ע''ח בן שמעוני בקישור תוך כדי שהוא ממשיך עם שלישיית בלמים מאחורה.

 

המארחת פתחה את המשחק בסערה ועלתה לראשונה על לוח התוצאות בדקה ה-12 משער של עומרי שקל. היתרון הוכפל ארבע דקות לאחר מכן, רועי לוי הצעיר נשלח קדימה, עשה פעולה נאה וכבש את שערו הראשון בבוגרים. החלוץ הצעיר (20) קיבל הערב את המושכות בהתקפה והחזיר בגדול. במחצית רמ רמת גן ביצעה שינויים טקטים וחילופים אך עדיין הייתה רק קבוצה אחת על המגרש. בדקה ה-56 עומרי שקל כבש את השני שלו במשחק והעלה את קבוצתו ל3-0 מהדהד. הפועל רמת חייבת להיראות טוב יותר אם בכוונתה להיאבק על עלייה.

 

ליאור זדה בסיום - ''השתחרר לחץ. רצינו מאוד את הניצחון הזה. הגענו הערב מאוד מפוקסים וחדים. הגול הראשון נכנס וזה הכניס הרבה ביטחון. בליגה הזו צריך לדעת לצאת מתקופות פחות טובות.''

 

עופר טסלפפה בסיום - ''נקלענו לפיגור כפול, נאלצנו לרדוף אחריהם, לצערי הכל השתבש לנו. היכולת בחצי הראשון מדאיגה אותי, במחצית השני ניסינו ליזום אבל בסך הכל אני מאוד מאוכזב. הפועל רמת גן צריכה להיות תחרותית והיום לא נראנו כך, זה הכי מאכזב.''

 

 

הפועל אום אל פאחם - הפועל כפר שלם 0-1

 

המאחרת באה למשחק לאחר שצברה נקודה בודדת בארבעה משחקים ובידיעה שאיבוד נקודות נוסף עלול לסבך אותה בתחתית. מנגד, כפר שלם שתיאבק על חייה בליגה עד הסוף, קיוותה לצבור נקודות ולברוח מהמקום האחרון. 

 

על סף השריקה למחצית הראשונה, מוחמד כליבאת העלה את אום אל פאחם ליתרון שהספיק לה עד הסיום. ניצחון זה מעלה את מוטי איווניר וקבוצתו למקום ה-11 ולמרחק בטוח של תשע נקודות מהקו האדום. כפר שלם נשארה אחרונה עם ניצחון ליגה בודד ושש נקודות בקופה. אם לא תתעשת במהירות, היא תמצא עצמה חזרה בליגה א'.

 

 

הפועל ראשון לציון - סקציה נס ציונה 2-1

לאחר פתיחת עונה מקרטעת, אורי גוטמן וסקציה נס ציונה התחברו וקיוו להמשיך הערב את היכולת הגבוהה לתפוס את המקום השלישי בטבלה. מנגד, ראשון לציון בעונה סולידית קיוותה לנצח ולהתחיל להיצמד לצמרת.

 

האורחת עלתה ליתרון כבר בדקה ה-8 משער של יובל חליבה שגדל דווקא אצל הכתומים מראשון לציון. כעשר דקות לסיום היתרון הוכפל לאחר שענר שכטר כבש את שערו הראשון העונה בהופעתו השלישית בסך הכל. על סף שריקת הסיום ראשון לציון צמצמה את התוצאה ל2-1 לאחר שדייקה מהנקודה הלבנה.

 

היורדת הטרייה ללאומית יכולה לסמן ''וי'' על המשחק כשהיא כבר ממוקמת שלישית בטבלה. ראשון לציון ממשיכה את היכולת הסולידית ותקווה להשתפר בהמשך כדי להבטיח מקום בפלייאוף העליון.

שחקני אחי נצרת חוגגים ניצחון גדול..צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות