"אני מקווה שיפסיקו למרמר אותנו"

כך אמר השבוע מוחמד יוספין, מגנה השמאלי של הפועל כפר כנא. יוספין, כמו שאר שחקני הליגות שלנו רוצה רק דבר אחד - לחזור לכר הדשא: "מקווה שנחזור לעשות את הדבר שאנחנו אוהבים ומהר."

  • על ידי: אוהד רון
  • 30-10-2020
  • 09:45

מוחמד יוספין, בן ה- 23 חתם בהפוכל כפר כנא בכדי לעזור לקבוצה להיות בצמרת הליגה. יוספין, אמנם רק בן 23, אך בעל רקורד עשיר. בעברו, שיחק בהפועל שפרעם, בליגה הפלסטינאית שיחק בקבוצת הילאל אלקודס שהגיעה לשלב הבתים באליפות אסיה ובעונה שעברה בדבורייה.

 

מה אתה חושב על המצב?
"אנחנו חיים בחוסר וודאות בזמן האחרון. אני מקווה שיפסיקו למרמר אותנו ונחזור לעשות את הדבר שאנחנו אוהבים ומהר. יש הרבה קבוצות איכותיות השנה וחבל שזה לא יתחיל או שתיפסק הפעילות באמצע העונה."

 

מה אתה עושה בזמן הפגרה? איך שומרים על כושר?
"אני משתדל להיות מוכן תמיד לחזרה למגרשים ושומר על כושר בהתאם. אם זה דרך ריצות ואימוני כוח, למרות שזה לא מביא אותי לכושר משחק מלא כמו אימונים בקבוצה עם משחקי הכנה אבל חייבים לשמור על כושר בתקווה לחזור לליגה כמה שיותר מהר."


חתמת בהפועל כפר כנא, מה המטרות?
"חתמתי בהפועל כפר כנא מתחילת העונה. מבחינתי, המטרות שלנו הן להיות כמה שיותר בצמרת הטבלה. יש לנו סגל מאוד חזק ושחקנים מאוד איכותיים והמטרה שלנו היא רק לבוא מוכנים לכל משחק וכמובן לנצח כמה שיותר משחקים."

 

שיהיה בהצלחה!

מוחמד יוספין, שומר על כושרו לבד אבל רוצה מאד לחזור למגרשים...צילום: יח"צ

הוסף תגובה
תגובות