" תוך שבועיים אגבש מתווה חדש לחזרת הליגות הנמוכות"

כך הבטיח שר התרבות והספורט חילי טרופר לראש העיר בני ביטון, בטקס חניכת מגרש הסינטטי החדש והמפואר בדימונה. השר נענה לבקשתם לאחר שהעלו בפניו את הבעיה הקשה שיש בליגות הנמוכות ובכך שם קץ לכל הפארסה סביב המתווה הלא הגיוני שההתאחדות הוציאה. האם ההתאחדות לא סיפרה את כל האמת?

  • על ידי: מערכת גולר
  • 28-10-2020
  • 20:55

יו"ר מ.ס דימונה שמואל אטיאס ציין בפני השר את בעיית המתווה הקיים שאומר בידוד מוחלט לשחקנים שלוקחים חלק באימונים דבר שלא הגיוני כי מעל ל 60 אחוז מהשחקנים בליגה עובדים  במקום עבודה נוסף כמו כן ביקש שמואל אטיאס בשמו ובשם כל היושבי ראש של קבוצות ליגה א שיפעל עבור קבלת פיצויים בעקבות משבר הקורונה. השר הבין את בעיית המתווה והבטיח שיפעל להביא מתווה חדש. מה שנוגד את עמדת ההתאחדות לכדורגל שכביכול יש מתווה חזרה לליגה, והליגה צפויה לחזור באמצע נובמבר. האם מישהו לא סיפר את כל האמת? נקווה מאד שלא..


הטקס עצמו היה ציון דרך בתרבות הספורט בעיר, פרוייקט ענק ! תקציב של 17 מיליון ש"ח שאושר עוד בתקופתה של שרת התרבות והספורט מירי רגב, בזכות הקשר החם בין ראש העיר לבין השרה רגב יצא הפרוייקט הענק הזה ,והיום הגיע שר התרבות והספורט הנוכחי חילי טרופר לגזור את סרט חניכת המגרש.
מגרש הסינטטי החדש ישמש את קבוצת הנוער של מ.ס דימונה. המגרש יכול להכיל כ 500 מקומות ,היציע שלו מקורה תאורת לד מהמתקדמות בעולם סביב המגרש והמשטח ברמה הכי גבוהה, חדרי ההלבשה מושקעים מאוד ועברו חשיבה עד לפרט הקטן ביותר.


ראש העיר בני ביטון חובב ספורט מושבע וכספורטאי לשעבר שם לו למטרה לקדם את כל ענפי הספורט בעיר  וההשקעה ניכרת.

 

במעמדם של ראש העיר בני ביטון, יו"ר מ.ס דימונה- שמואל אטיאס- ומחזיק תיק הספורט בעיר אסי איפרגן, כיבד בנוכחותו שר התרבות והספורט חילי טרופר שהאחרון אף הודה  ושיבח את כל המהפכה שמוביל ראש העיר בתחום תרבות הספורט והפנאי בעיר.

צילום: אבי הרוש

הוסף תגובה
תגובות
  1. אמרו ליגה בנובמבר, לא יהיה? (לא מובן 28-10-2020, 23:01)
  2. אמרו ליגה בנובמבר, לא יהיה? (לא מובן 28-10-2020, 23:01)
  3. אתם רוצים שנתאמן בלי לדעת מתי ליגה? (להתאחדות 28-10-2020, 23:01)
  4. חבל על כל ההשקעה (מוסעי 29-10-2020, 05:11)
    לא חבל במקום שיתנו את הכסף לנזקקים מבזבזים כספי ציבור על שטויות ממש טיפשים