אל אל יא בן אל

רואי חשבון ובית"ר עזרא היו בדרכם לתיקו מאופס ומשמים עד שהגיע המחליף בן אל שמעון וכבש את שער הנצחון לבית"ר בדקה ה-80.רואי חשבון מאבדת מגע מחבורת הצמרת באופן מוחלט,בית"ר עזרא?נהנית להרוס לגדולות.

  • על ידי: משה קוזס
  • 11-01-2011
  • 17:43

קבוצת רואי החשבון המשיכה בנפילה חופשית ובאיבוד נקודות, הפעם היתה המנצחת התורנית ביתר עזרא מאמצע הטבלה שיש המכנים אותה "הנאחס" של רואי החשבון שלא רק שלא הוציאו מולה נקודות מעולם, אלא גם לא הצליחו עד היום לכבוש שער זכות.

המשחק מול ביתר עזרא החל בהתקפות נמרצות של רואי החשבון ובסיכון ממשי של שער הירידה הן על ידי חלוצי רואי החשבון – אביטל פרדוני ואורן כוכבי והן על ידי אלעד עלאני אשר הגיח מאחורי החלוצים וחיפש את השער הזכות הראשון מול הביתרים.

 

גילאור ברדס,נצחון מכובד למאמן שחקן בית"ר עזרא.(צילום:לירן דורף)

 

שוער ביתר עזרא אוהד פינקלמן הצליח להציל 2 שערים בטוחים במחצית הראשונה בזינוק כפול  אשר מנע מאביטל פרדוני ומאלעד אלעני את כיבוש השער המיוחל. אגב, אולי העצירות האלה היו בהשראת תום קשתי אשר כיבד את הקבוצות בנוכחותו לאחר שהאחרון היה שוערה הראשון של ביתר עזרא בעונה שעברה – וקפץ עד ליגת העל לעמדת השוער השני של קבוצת הפועל פתח תקווה.
מחצית מאופסת ורואי החשבון והביתרים יורדים לספסלים לתדרוך לקראת המחצית השנייה בתקווה שאולי שלושת הצופים שטרחו להגיע (כנראה בני משפחה*) יראו איזה שער לרפואה.

עם פתיחת המחצית השנייה היה נראה כי הביתרים עלו נחושים יותר מול קבוצת רואי החשבון והחלו לצבור נקודות זכות בהחזקת כדור אך לא הגיעו לכדי מצבי כיבוש, כאשר מהעבר השני בדקה ה63 לערך היה זה אביטל פרדוני אשר הגיע לעמדת נוחה מול השוער וניסה להתל בו –כך או כך הקוון מיהר להרים דגל לעמדת נבדל והשופט שרק להפסקת המהלך.
בדקה ה-80 בן אל שמעון מצא עצמו בהתקפה מתפרצת אלכסונית משערו של אבי כהן שהיה בסך הכל מחוסר עבודה במשחק זה ובעט מדויק לפינה הרחוקה, כהן בזינוק כמעט והצליח למנוע את השער – אך הכדור נעצר אך ברשת הקבוצה המארחת,1:0 לעזרא.

 

עמיר קופלר,מאמן רואי חשבון רושם הפסד נוסף.(צילום:אמיר דבי)


רואי החשבון ניסו להשוות אך לשווא ושחקני ביתר עזרא במשחק חזק ולא מתפשר הרחיקו את הכדורים של רואי החשבון מרחבת שוערם ובסיום יצאו עם שלוש הנקודות היקרות.
נקודת האור היחידה אולי ביום הזה היה הולדת בנו של שי לבקוביץ מנהל הקבוצה של רואי החשבון אשר זכה לאיחולים רבים והמשיך לעקוב אחרי תוצאות המשחק היישר מחדר היולדות.
 

הוסף תגובה
תגובות