''אין דבר יותר מרגש מלקבל אמון מהמועדון בו גדלת''

אחד הקשרים המוכשרים בליגה הלאומית, יואב גביזון, פותח את עונתו השנייה בבוגרים במדי הפועל רמת גן, המועדון בו גדל ומתייחס למטרות הקבוצה ולמצב הליגה – '' במידה וישביתו שוב את העונה יהיה בלתי אפשרי לחזור''

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 25-10-2020
  • 09:19

גביזון (21) גדל בכל קבוצות הילדים הנוער של הפועל רמת גן. לפני כשלוש שנים חווה עלייה לליגה העל לנוער ואף קיבל בהמשך את סרט הקפטן. אשתקד הקשר עלה באופן רשמי לקבוצת הבוגרים, במדיה ערך 26 הופעות וכבש שער בודד.

העונה גביזון שותף בכל משחקי הקבוצה, שממוקמת ראשונה לאחר חמישה מחזורים, רגע לפני שהליגה הלאומית חוזרת לפעילות, תפסנו אותו לראיון.

 

לאור מצב העניינים הבעייתי סביב קיום המשחקים בליגה הלאומית והפגרה שנכפתה, אתה חושש לגורל הליגה?

''אני חושב שהמצב כרגע קצת בעייתי כי אין יותר מידי מרחב תמרון. כרגע החזירו אותנו לפעילות, במידה וישביתו שוב את העונה יהיה בלתי אפשרי לחזור. כבר עכשיו לוח הזמנים צפוף מאוד ולא משאיר הרבה זמן מנוחה. מרגיש שכעת זה הצ'אנס האחרון של הליגה לפעול כסדרה. כולי תקווה ואמונה שנצליח לסיים את העונה כמתוכנן.''

 

הפועל רמת גן פתחה את העונה בצורה יוצאת מן הכלל כשהיא מדורגת ראשונה לאחר חמישה מחזורים. אתה חושב שעליית ליגה היא מטרה ריאלית ואפשרית עבור המועדון השנה?

כן, לגמרי. אנחנו באים לכל משחק במטרה לנצח, זה מה שמשדרים לנו מלמעלה - מההנהלה עד צוות האימון. אנו מאמינים מאוד ביכולת שלנו העונה אבל באותה נשימה אני יכול להגיד שהליגה הלאומית היא סופר שיוויונית וגם תסריטים פחות חיוביים עלולים חס וחלילה להתרחש. הראנו את זה בשנה שעברה כשרוב העונה היינו באזור מרכז הטבלה אך סיימנו אותה במקום השלישי במרחק נגיע מעליה. הכל אפשרי אך ללא ספק מכוונים לעלייה.

 

מהן המטרות שלך ברמה האישית העונה?

מבחינתי, המטרה העיקרית היא קודם כל להמשיך לצבור דקות משחק משמעותיות, זה מאוד קריטי עבור שחקן בגילי. ארחיב ואומר שאנסה לשפר את המספרים שלי מבחינה התקפית כדי להוות איום נוסף על השער.

 

מאז חודש ינואר, אתה זוכה לאמון מלא ולמקום של קבע בהרכב. איך מרגיש לקבל אמון כה גדול מהמועדון בו גדלת ?

אין דבר יותר מרגש מזה. אני מתחיל עונה תשיעית בהפועל רמת גן, מקום שהפך כבר מזמן לבית. בכל שנה במועדון נלחמתי ועבדתי בשביל המקום שלי בהרכב, זה לא היה פשוט, ראיתי עשרות שחקנים נופלים בדרך ואני אסיר תודה על ההזדמנות. אני חושב ששחקני בית מביאים למועדון תוספת כוח מאוד מיוחדת והמון תשוקה על המגרש. יחד עם זאת אני חוזר ואומר שהכדורגל הוא מקצוע דינמי ואין לדעת לאן הדברים ילכו. בכל אופן, אני באמת מרגיש המון הערכה ואהבה כלפי המועדון ואמשיך לעבוד קשה. בשנותיה היפות של הקבוצה, שחקני הבית היו נוכחים מאוד בתלכיד ולכך לא חסרות דוגמאות. אני חושב שזה סוד ההצלחה של הפועל רמת גן – קבוצה המבוססת על שחקני בית לצד שחקנים ותיקים ומנוסים.''

 

איתך בקבוצה משחקים מספר שחקנים מנוסים עם עבר עשיר, ביניהם הקשר וובה בראון. כשחקן צעיר, תאר לנו את החוויה לשחק ולהתאמן לצידו?

''וובה מאוד עוזר ומכוון אותי. הוא תמיד יודע לתת לי את המילה או העצה הנכונה שעוזרת לי להתקדם וזה כיף גדול שיש לי דמות כזו לידי בעמדת הקישור. שמח שהצלחתי להתחבר אליו וללמוד ממנו.''

 

מילה לסיום ?

''אנחנו מחכים לחזור למגרש, רעבים לזה.''

יואב גביזון, צעיר ומוכשר שיש לו עתיד מבטיח. צילום באדיבות שרון ורדי

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל הכבוד (מיצי 25-10-2020, 11:43)
    לאתר גולר כל הכבוד על הסיקור במיוחד מהליגות הנמוכות יישר כח.במיוחד לכתב הבכיר אוהד רון