פתחה ולא סיימה

גדנ"ע יהודה גברה בקרב הצמרת על מ.כ גבעת שמואל 2:1 לאחר שדווקא המארחת הוליכה משער בזק בפתיחה של ליאור דקל.נתנאל בורוכוב וגיא מזרחי הבלתי נגמר,הפכו את הקערה על פיה ונתנו לגדנ"ע שלוש נקודות יקרות במאבק העלייה.

  • על ידי: לירן דורף
  • 10-01-2011
  • 19:28

11:48,רק 12 דקות לפני פתיחת המשחק ודומה שבגבעת שמואל אין התעניינות גדולה לקראת משחק הצמרת בין מ.כ המקומית לגדנ"ע יהודה,משחק מפתח שבו אחת מהקבוצות יכולה להגיד שלום לחלום העלייה אם תנוצח.

 

גיא שיינפלד(מימין)ואלי אוחנה מגדנ"ע רוצים כדור.(צילום:לירן דורף)


כנראה בעיר הדי שלווה והפסטורלית,הכדורגל בשישי בצהרים הוא לא בראש מעיניהם של תושבי השכונה,ביציעים נספרים 3 אוהדים שרופים,ועוד עובר אורח בודד שלא הבין מה פשר המצלמה עושה כאן ביום אביבי ורגוע.

 

אייל זדה בורח מאוהד נחמיאס.(צילום:לירן דורף)


שירן זילברמן,שופט ליגה א' בימים רגילים ולמי שזכרונו עדיין חד,זכור היטב מהפרשייה עם אבי לוזון שקילל או לא קילל באותו משחק נוער של מכבי פתח תקוה לפני מספר שנים,פתח את ההתמודדות המסקרנת וראה כבר בדקה השנייה שער בזק של גבעת שמואל כשנתי סדקה הרים כדור קרן מימין וליאור דקל הבלם המשיך בראשו משישה מטרים פנימה,0:1 לגבעה,פתיחה מסחררת.

 

זוארז רואה את הכדור של דקל ברשת.(צילום:לירן דורף)

 

שגיא יוסיפון רודף אחרי כובש השער ליאור דקל.(צילום:לירן דורף)


שתי דקות חולפות וגדנ"ע כמעט משווה כשמאיר דרעי הוציא כדור רוחב מימין היישר לגיא מזרחי שבועט חזק מעשרה מטרים אך שגיא יוסיפון מצליח להרחיק מקו השער.

בדקה השביעית מזרחי מצא את דרעי שבעט מ 12 מטרים כדור קשתי שנחת על המשקוף אך לא חדר פנימה.

 

הכדור של דרעי ננעץ במשקוף.(צילום:לירן דורף)


האורחת השתלטה לגמרי על הנעשה בכר הדשא ודומה היה שהשער המוקדם עשה לגבעת שמואל רק רע.
בדקה ה-11 דרעי מצא את עצמו לבד ברחבה לאחר שקיבל כדור רוחב אך לא הצליח להשתלט עליו ועוד הזדמנות חמקה לאורחים.

 

דרעי(בירוק)ורובי בבלי מחפשים כדור.(צילום:לירן דורף)


הלחץ המשיך והמשיך ובדקה ה-38 הגיע השוויון כשדרעי הפעלתן הוציא כדור רוחב ונתנאל בורוכוב הצעיר בעט מקרוב פנימה,1:1 מוצדק לחלוטין.
גם המחצית השנייה נפתחה בלחץ של גדנ"ע ובדקה ה-58 מהפך כשגיא מזרחי קיבל כדור רוחב מנתנאל בורוכוב ובעט במדוייק בין רגליו של ציגלמן שוער הגבעה ופנימה,2:1.

 

זדה מנסה להוציא מבכר את הכדור.(צילום:לירן דורף)

 

עידן ישועה מנסה לעבור את נחמיאס.(צילום:לירן דורף)

 


הגבעה הבינה שהיא בדרך להפסד והחלה לתקוף,בדקה ה-65 איציק נהרי המחליף קיבל כדור ברחבה ובעט כדור קשתי לעבר השער,זוארז שוער הגדנ"ע הדף אך נהרי השתלט על הריבאונד ושוב ניסה לתת צ'יפ אך הפעם הכדור חמק ליד הקורה,יש לציין שבכל המהלך הזה שרע על הקרקע רפי בכר מגדנ"ע אך שחקני גבעת שמואל לא הוציאו את הכדור לחוץ כנדרש.

 

אוחנה מנסה להחזיר את הכדור משיינפלד.(צילום:לירן דורף)


הגבעה ניסתה לחזור,יזמה יותר אך בדקה ה-90 הייתה צריכה לקבל את השלישי כשויליאם פאנוס המחליף שלח בכדור עומק את מתן איבגי שניצב בודד בודד מול ציגלמן אך בעט היישר לידיו.
בסיום 2:1 ענק לגדנ"ע שממשיכה להיצמד למוליכה קרית שלום שבוע נוסף.

 

סדקה מרחף לעבר אוחנה.(צילום:לירן דורף)

הוסף תגובה
תגובות