"בלי עולות ויורדות עדיף טורניר בפלייסטיישן"

צביקה לוי, אחד המאמנים הצעירים והמוכשרים בליגות הנמוכות מופתע ומאוכזב מהמצב. תפסנו אותו לכמה שאלות על החלוקה לבתים, קבוצות פייבוריטיות ועריכת טורנירים במקום קיום ליגה. לוי: "מי שלא תפתח טוב את העונה תהיה בתחתית."

  • על ידי: אוהד רון
  • 14-10-2020
  • 09:01

 הליגות הנמוכות עדין בסגר מוחלט ואין עדיין צפי לחזרה למגרשים. שאלנו את צביקה לוי, המאמן הצעיר והמוכשר מה הוא חושב על המצב והוא אמר:
"המצב לא מזהיר בכלל. הקורונה הזו היא מגפה קשה מאוד, ששיבשה לנו את חיי היום יום. זו מחלה שמשאירה המון עקבות אחריה ואני מאוד מקווה שנעבור אותה במהירות ונחזור לחיים הנורמטיביים."
 

הייתה הצעה על ביטול הליגה ועריכת טורנירים ללא עולות ויורדות, מה דעתך?
"הצעה מגוחכת לחלוטין, טוב שלא ביקשו לשחק טורנירים בפלייסטיישן. אם אין לך מטרות ותחרות, אז אין לך דרייב לבוא להתאמן ולשחק.  או שעושים ליגה עם תחרות או שלא עושים בכלל."


מה אתה אומר על התכנית של שני בתים ואיזה קבוצות לדעתך פייבוריטיות בכל בית?
"לדעתי התכנית של שני הבתים זה הרע במיעוטו. אמנם, זה לא אידיאלי, אבל במצב שנוצר אין כל ברירה זה עדיף מאשר לא לשחק בכלל. הבתים בליגה א' מחולקים לבית אחד קשה מאוד עם ירמיהו, אדומים, שמשון כפר קאסם ובני לוד. בינתיים, בני לוד עושה בשקט החתמות מצוינות ולדעתי תהיה חזקה מאוד בתמונת העלייה. כמו כן, בבית ב' מרמורק עם ארז בנודיס נמצאת רמה אחת לפחות מעל כל הבית ואולי מי שתצליח לדגדג אותה היא מכבי יפו אבל לא יותר."
 

מילה לסיום?
"לסיום מאחל בריאות איתנה לכולם, שנשמור על ההנחיות ולא נזלזל במגפה וכמובן שתעבור מאיתנו במהרה."

צביקה לוי, כשאין ליגה אין דרייב לשחק כדורגל. צילום: איתן ידגר

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן מעולה (טייבה 14-10-2020, 09:35)
    צביקה יא מלך בהצלחה הלוואי שהיה לחצי מהמאמנים את הרעב שלך
  2. גונב דעת שכמוך (תמיט 14-10-2020, 09:53)
    מה אתה מבלבל את המוח הבריאות לפני הכול הכדורגל שולי לחלוטין תפסיקו לבלבל את המוח כולכם בייכנים לכו ל
  3. מאמן גדול (לצביקה 14-10-2020, 10:29)
    קודם כל תגובה לעניין !! חשוב הכדורגל אבל יותר חשוב לשמור על ההנחיות !! ולצביקה אאחל הצלחה ושתעבוד בקבוצה שתתאים לך ...בהצלחה
  4. מאמן מבטיח (רון 14-10-2020, 10:39)
    מאמן אגדה