בני ממב"ע להוטים לחזור כבר לשגרה

בקבוצת בני ממב"ע מליגה ב' צפון סופרים את הדקות שבהם יהיה ניתן לחזור לשגרת האימונים. הקבוצה בנויה השנה על שחקני בית בלבד וכולם להוטים לחזור כבר לשחק.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 10-10-2020
  • 09:00

בקבוצת בני ממב"ע מליגת ב' צפון, הקבוצה הצפונית ביותר במדינה המורכבת מארבעת הכפרים הדרוזים (מג'דל שמס, מסעדה, בוקעתא ועין קיניא) להוטים לחזור כבר לאימונים. אשתדקד, הקבוצה  נכנסה לסדר היום הציבורי כשהגיעה לסיבוב ח' של גביע המדינה כנגד מכבי תל אביב וסחפה לאצטדיון בנתניה אוטובוסים שלמים.

 

השנה, הקבוצה נרשמה כמובן לליגה והיא בנויה משחקני בית בלבד. בשנה שעברה שיחקו בקבוצה גם עדי אלישע והשוער אייל וקראט, אך ככל הנראה שהבסיס הביתי יהיה המתכונת בעונה הקרובה. "השנה הקבוצה מתבססת אך ורק על שחקני בית" הוסיף ווג'די קיש, קפטן הקבוצה. "אנחנו מקשיבים להנחיות משרד הבריאות, משרד התרבות והספורט וההתאחדות לכדורגל. הספקנו להתאמן חודש בטרום עונה והרגשנו שנראינו טוב. כל השחקנים להוטים לחזור כבר לשגרת האימונים, זה חסר לנו מאוד. מלבד קבוצת הבוגרים יש לנו גם 2 קבוצות נוער ואני מקווה שהחזרה לשגרה תהיה במהרה."

 

לצד האופטימיות שהחזרה לאימונים תהיה בסופו של דבר וכמובן שהספורט התחרותי במדינה יחזור, היה ניתן לשמוע בקולו של קיש גם חששות. "אני אופטימי, לדעתי בסוף נחזור לאימונים ומשחקים, אך יש גם חשש שלא תתקיים ליגה השנה."

 

קבוצת הכדורגל של בני ממב"ע הכניסה לצפון רמת הגולן מודעות לא קטנה בקיום ספורט ושיפור אורח החיים, העבודה של קיש וכל מי שלקח חלק בהקמת הקבוצה זוהי שליחות גדולה וזה הרבה מעבר לקבוצת כדורגל.

 

 

 

קבוצת בני ממבע, חוששים שלא תהיה ליגה אבל כולם להוטים לחזור. צילום באדיבות פהד קלעאני.

הוסף תגובה
תגובות