"עושים את המקסימום להגיע מוכנים לליגה"

שחקני עירוני טבריה ממשיכים לשמור על הכושר ומחכים לפתיחת הליגה. למרות שכל השחקנים בחל"ת, אימוני הכושר ממשיכים להתאמן באפליקציית ה"זום". בן דוד: "הכי חשוב זה לחזור לשחק כדורגל"

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 07-10-2020
  • 13:21

אמנם הסגר שעובר על מדינת ישראל סגר את הספורט בכל הענפים, אך שחקני עירוני טבריה ממשיכים להתכונן לעונה הקרובה. בימים אלה, שחקני עירוני טבריה אמנם יצאו לחל"ת כולם, אך אימוני הכושר ממשיכים גם מהבתים. "מאמן הכושר דודי גיל מעביר לנו אימוני כושר דרך תוכנת הזום, ברור שזה לא המצב האידיאלי, אך נעשה הכל על מנת להגיע מוכנים בתחילת העונה." סיכם כפיר בו דוד, קפטן הקבוצה. "אנחנו עושים את המקסימום, אך הדבר החשוב ביותר הוא קודם כל לחזור לפעילות" 


בימים אלה שלא ידוע מתי יהיה ניתן לחזור לאימונים, באיזה מגבלות ומתי המשחקים יתחילו גם הם, קשה להוציא מהקבוצה הצהרות. "כרגע לא ניתן להציב שום מטרה לעונה הקרובה לפי המצב נוכחי." הוסיף בן דוד. "עם זאת, נבנה פה סגל טוב ואיכותי, אך זה עוד מוקדם. הכי חשוב קודם כל לחזור לשחק כדורגל ואחר כך נחליט על המטרות של הקבוצה."


שחקני עירוני טבריה היו אמורים לפתוח את העונה עם משחק חוץ כשהם מתארחים אצל הפועל בועיינה בתאריך ה -16/10 שנכון להיום זה יקרה. עם זאת, בקבוצה לא נחים וממשיכים להתאמן על מנת להיות במוכנות מקסימאלית ברגע שיהיה אפשרי לחדש את המשחקים. לפי הנחיה של ההתאחדות לכדורגל משבוע שעבר, עדין לא ידוע מתי הליגה תיפתח, אך זה לא מוריד ממוטיבציית השחקנים בקבוצה.

קפטן עירוני טבירה, כפיר בן דוד, רוצים מאד לחזור לשחק כדורגל. צילום: מני בן ארי.

הוסף תגובה
תגובות
  1. תשלמו חובות (דני 07-10-2020, 19:36)
    אין בושה ,להחזיק כסף של שחקנים...