"יש בטירה סגל מצוין, והמטרה היחידה היא עליית ליגה"

כך אמר גונן עידו, שאחרי חמש שנים בליגה א' דרום, קשרה של הכח עמידר רמת גן אשתקד החליט לעשות מעבר לליגה א' הצפונית, זאת בעקבות המאמן חיים סירוטקין. גונן שנחשב לאחד הקשרים המוכשרים בליגה א', היה מחוזר ע"י מספר קבוצות, אך לבסוף החליט לפנות לאתגר חדש ולהצטרף לקבוצה המחודשת של סירוטקין שמכוונת העונה לעלייה

  • על ידי: לירן ביטון
  • 27-09-2020
  • 10:06

גונן עידו נחשב לקשר מוכשר מאוד, הוא גדל במחלקות הנוער של הפועל רמת גן ושיחק אשתקד בהכח עמידר רמת גן בה שימש כקפטן הקבוצה. לקשר היו מספר הצעות במהלך הקיץ, גם מהליגה הלאומית, ואחרי חמש שנים בליגה א' דרום העונה הקשר החליט לפנות לאתגר חדש, ועבר לשיחק בליגה א' צפון, זאת בעקבות המאמן חיים סירוטין, שתחתיו הוא שיחק בעבר ונוצר בין השחקן למאמן חיבור מצוין. 

"היו לי הרבה הצעות בעיקר מהדרום, בתקופת הקורונה חיים התקשר אליי ואמר לי לבוא לשמור על כושר, לי ולחיים יש חיבור מטורף״, מספר גונן ומוסיף: "מהשנייה הראשונה שנכנסתי לחדר ההלבשה ראיתי את הכבוד וההערכה של השחקנים וההנהלה וידעתי שפה אני אשחק השנה. אחרי חמש  שנים בדרום החלטתי לשחק בצפון, וכמובן שהדבר שהכי משך אותי זה האתגר לעלות ליגה."

 

ספר על החיבור שלך עם חיים סירוטקין וההנהלה? 
"זה לא סוד שאני חיים מסתדרים ממש טוב, יש בינינו חיבור שקשה למצוא בין מאמנים לשחקנים. לגבי ההנהלה באמת שלא חשבתי שאני אגיע למקום כל כך מסודר עם תנאים מעולים ונתינה אין סופית. מוריד בפני הייתם ועבד טיטי את הכובע על ההתנהלות שלהם."

 

עידו גונן, יחגוג במדי טירה עליה? צילום: איתן ידגר


ספר לנו על הקבוצה שנבנתה בטירה העונה? 
"אם נשים רגע את הכישרון והשחקנים בצד, נבנה פה חדר הלבשה שלא יצא לי לחוות באף מקום אחר. שמחה בין כולם, אין אגו וכל אחד רוצה שהשני יצליח. בקטע המקצועי אני חושב שיש פה סגל שלא נופל מקבוצות בליגה הלאומית."


אז מה המטרות שלך העונה ברמה האישית והקבוצתית?
"ברמה האישית זה לעשות את הדבר שבשבילו הביאו אותי לפה לכבוש שערים ובישולים ולעזור לקבוצה במטרה שלה. ברמה הקבוצתית המטרה היא מאוד ברורה וזו רק עליית ליגה."

 

הקשר המוכשר התייחס להבדלים בין ליגה א' צפון לדרום ואמר: "האמת שעוד לא יצא לי לשחק יותר מדי נגד קבוצות מהצפון, אבל מהמשחקים הבודדים שהיו לי אני יכול להגיד שבדרום יש יותר כדורגל לעומת הצפון ששם זה יותר לחימה. אני חושב שדווקא הסגנון משחק של טירה מתאים לדרום.״


איך לדעתך יראה הכדורגל תחת משבר הקורונה ? 
"אני חושב שזאת תהיה עונה מוזרה, כל שנייה סגר לתקופה ארוכה ואז חוזרים לאימונים ועוד פעם סגר ואז עד שחוזרים לכושר וכל המצב הזה בעייתי. כולי תקווה שהליגה כבר תיפתח ותתקיים עד הסוף, כי זה חסר לכל כך הרבה שחקנים ואוהדים ."

הוסף תגובה
תגובות
  1. אין צורך בליגה חובבנים שחקו בפראק עדיף (צוקר 27-09-2020, 11:17)
    איו כדורגל לא יהיה ליגה חבל על כל ההחתמות תצטרכו לשלם בסוף הון תועפות לשחקנים לצומת לב כל
  2. Fins comment (Chakimi eli.n.y 28-09-2020, 14:05)
    Why did you leave hakoach?
  3. איו עליה ואין כדורגל (דחבש 28-09-2020, 19:23)
    איו כדורגל לא יהיה ליגה חבל על כל ההחתמות תצטרכו לשלם בסוף הון תועפות
  4. שחקני הפועל בקה במחנה אימון בבולגריה ישלמו להם ? חחחחח (ראמי 29-09-2020, 11:16)
  5. סירוטקין (גונן 30-09-2020, 07:37)
    סוס מת אין לא מספרים לא שווה אגורה חיים יטמבל זאת העונה האחרונה שלך בכדורגל אתה לא תעלה