"רוצים לבסס את מקומה של כפר כמא כקבוצה ליגיטימית בליגה ב' "

כך אמר משה ויצמן, מאמנה החדש של מ.ס. כפר כמא שרוצה לתקוע יתד בליגה ב' ודרך זה לעשות את קפיצת המדרגה ולהגיע לליגות גבוהות יותר. ויצמן שפתח את העונה שעברה כמאמנה של טבריה אמר: "צפויה להיות ליגה חזקה וקשה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-09-2020
  • 08:49

משה ויצמן מי שהתחיל בעונה הקודמת כמאמן הבוגרים של עירוני טבריה, הוא ללא ספק מאמן מוכשר ומקצועי שחייב לעשות את קפיצת המדרגה העונה ולשם כך חתם כמאמנה של מ.ס כפר כמא כדי להוביל אותה לעונה שקטה ורגועה. בעיקר מכיוון שכפר כמא מקום מסודר עם מתקנים ותנאים ראויים אפילו ליותר מליגה א'. לקראת פתיחת העונה ערכנו עם משה ראיון קצר בו הוא מספר על הקבוצה: "כפר כמא מנוהלת ע"י המועצה ובהנהלת הקבוצה עושים מעל ומעבר כדי לייצר תנאים הכי טובים להצלחת הקבוצה."

 

על מטרותיה של הקבוצה העונה, אמר ויצמן: "אנחנו רוצים לעשות עונה שקטה ורגועה, על מנת לבסס את מקומה של כפר כמא כקבוצה ליגיטימית בליגה ב'. לאחר מכן נרצה לעשות את קפיצת המדרגה לליגות גבוהות יותר כאשר זה חזון הנהלת הקבוצה."

 

כפר כמא רוצה להיות קבוצה לגיטימית בליגה (דוברות כפר כמא)

 

ספר לנו על סגל השחקנים שיש בקבוצה: "אנחנו נמצאים במו"מ עם מספר שחקנים שיוכלו לשדרג את סגל שחקני הבית המוכשר. בכפר כמא יש שחקני בית מוכשרים מאוד והם יהיו הבסיס של הקבוצה בעונה הבאה."

 

על הגרלת הבתים של ליגה ב' אמר ויצמן: "שני הבתים שוויונים מאוד וצפויה עונה מורכבת ולא פשוטה גם בגלל הקורונה. השנה ליגה ב' בפורמט של בתים והיא תהיה ליגה קשה וחזקה, כי הקבוצות שוויוניות מלבד שתיים או שלוש קבוצות שירצו חזק למעלה." 


לסיום אמר מאמנה החדש של כפר כמא: "אני מאמין ובטוח שאם נעבוד בשיתוף פעולה מלא כולנו כצוות, נעשה עונה טובה ושקטה, נצליח לחבר שחקני בית טובים עם שחקנים מבחוץ ונצליח לבסס את מעמדה של כפר כמא בליגה. מאחל לכולם שנה טובה ומתוקה, שנת בריאות והמון הצלחות."

משה ויצמן מתכונן לפתיחת העונה (עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן מצויין (מאיר שמח 19-09-2020, 12:58)
    אין ספק .שמושיקו ויצמן יוליך את כפר כמה להישגים בהצלחה לאדם מדהים
  2. בדיחה מהלכת (טברייני 19-09-2020, 18:42)
    מאמנה של עירוני טבריה ?? היה עוזר מאמן וגם זה ל- 5 מחזורים
  3. מגיב מס' 2.. (שלומי חכמון 19-09-2020, 21:24)
    קודם כל משה בן אדם ואחלה גבר שבעולם מאמן מקצוען!!! אני אישית מאמין שיצליח , לגבי מה שאתה אומר.. יכול להיות שאתה חבר הנהלה שמשה לא "התיישר" לפי מה שרצית? או שיכול להיות שאתה אחד מהאוהדים ביציע ..סליחה, אני מתכוון לאחד הליצנים ביציע אולי אתה מדבר ככה בגלל שמשה לא "ליקק" לך ? או שאתה פשוט סתם "מישהו מטעם"... ששלחו אותו לכתוב שטויות וליכלוך... משה,אל תתייחס ואל "תראה" אף אחד תמשיך בדרך ותצליח . ורעשנים תמיד יהיו...גם כשאין פורים...
  4. מגיב מס 3 (טברייני 20-09-2020, 14:57)
    לא דיברתי על האישיות של משה התייחסתי מקצועית אימן בשנתיים האחרונות את נערים א יותר נכון התבזה במשך שנתיים למזלנו באה הקורונה והשאירה אותנו בליגה. טוב יעשה אם יותר יאמן ופחות יתעסק בפוסטים וכתבות שנה טובה ובהצלחה
  5. מגיב מס' 4... (יוסי 21-09-2020, 08:05)
    למה אתה מפחד להזדהות בשם שלך? אתייחס לתגובה שלך .. כשאתה אומר על מישהו שהוא בדיחה מהלכת.. אני חושב שזה כן להתייחס לאישיות שלו... מה זה התייחסת מקצועית למה שמשה עשה טוב או רע בעירוני טבריה, מה אתה בדיוק , אפשר לדעת? מאמן? מי שם אותך להחליט אם משה תיפקד טוב או רע מבחינה מקצועית? לפי התגובה שאתה אומר .. "למזלנו" באה הקורונה".. לי זה נראה שאתה מישהו מתוך המועדון. טוב תעשה אם תפסיק להסתתר ותהיה גבר ותגיד מי אתה באמת . במקום סתם ללכלך על אנשים , ואח"כ תגיד שהתייחסת מקצועית.. מי שיקרא יחשוב אתה ארסן ונגר או מוריניו .. עאלק התייחסת מקצועית..
  6. מגיב מס 5 (טברייני 21-09-2020, 23:55)
    עם עובדות קשה להתווכח מזמין אותך להכנס לאתר ההתאחדות לכדורגל ולעקוב מה היו תוצאות נערים א של עירוני טבריה בשנתיים האחרונות תחת אותו מאמן מהולל קצת צניעות לא תזיק