סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני עם תחזית הליגה הלאומית, מחזור 3

לאחר המחזור השני נוף הגליל ואום אל פאחם היחידות עם מאזן מושלם. נוף הגליל הציגו את חביבאללה שכבש שלושער מול עפולה במשחק שהיה מתוח מאוד לאור ההיסטוריה בין הקבוצות. אום אל פאחם, בהדרכת אבי סבג, היא קבוצה מסודרת וממושמעת שעדיין לא ספגה העונה. כפר שלם תפתח את העונה רק היום לאחר בידודים ודחיית משחקיה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 10-09-2020
  • 13:45

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף,מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

 

המשחקים:

סקציה נס ציונה - הפועל עכו

שי אבני: משחק בין שתי קבוצות עם תקציב נמוך שרק רוצות להישאר בליגה. המשחק הזה הוא הזדמנות מבחינתן לקחת 3 נקודות ולברוח מהתחתית. לצערי, הפחד מהפסד יגבר על הרצון לנצח והמשחק יסתיים בתיקו. אם ייגמר תיקו אפס-אף אחד לא יופתע וייפול מהכיסא... הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל איכסל - הפועל ר"ג

שי אבני: איכסל בהדרכתו של אלירן חודדה, הוכיחה אופי כשחזרה מפיגור שלושה שערים מול הפועל ירושלים ובינתיים היא ללא הפסד לאחר שני מחזורי הפתיחה. הפועל ר"ג איכותית יותר, מכוונת גבוה, רוצה לעלות ליגה והיא חייבת לקחת את הנקודות. הניחוש שלי: הפועל ר"ג.

 

הפועל אום אל פאחם - בית"ר ת"א

שי אבני: אום אל פאחם עם הגנה שעדיין לא ספגה העונה, תפגוש את בית"ר ת"א הצעירה. זו ההזדמנות של פאחם לברוח לליגה ולהישאר במאזן מושלם לאחר שלושה מחזורים. הניחוש שלי: הפועל אום אל פאחם.

 

הפועל כפר שלם - הפועל ירושלים

שי אבני: כפר שלם מתחילה רק היום את העונה לאחר דחיית משחקיה. הפועל ירושלים פתחה את העונה עם שתי תוצאות תיקו וכעת היא חייבת להשיג 3 נקודות. הניחוש שלי: הפועל ירושלים.

 

הפועל נוף הגליל - הפועל ראשל"צ

שי אבני: נוף הגליל התפוצצה על עפולה עם ארבעה שערים. שלושה מתוכם של חביבאללה. מול ראשון יש לה הזדמנות להמשיך את המומנטום ולברוח לליגה. הבדלי האיכות ברורים. הניחוש שלי: הפועל נוף הגליל.

 

הפועל פ"ת - הפועל רמה"ש

שי אבני: הפועל פ"ת ניצחה במחזור הקודם את ראשל"צ עם שני שערים מרהיבים. כעת היא פוגשת את רמה"ש שעדיין לא ספגה העונה. נראה כמו חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

 

מ.ס. כפר קאסם – מכבי אחי נצרת

שי אבני: כפר קאסם פתחה את העונה ללא ניצחון וכעת היא תפגוש קבוצה עם סגל מוכשר מאוד אבל מאוד לחוצה. השקט של כפר קאסם יגבר והם ישיגו ניצחון בכורה. הניחוש שלי: כפר קאסם.

 

הפועל רעננה - הפועל עפולה

שי אבני: עפולה הראתה אופי בשבוע שעבר כאשר נלחמה מול נוף הגליל עד השנייה האחרונה. רעננה אכזבה מאוד במחזור הראשון. נראה כמו חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני עם תחזית הליגה הלאומית, מחזור 3

הוסף תגובה
תגובות
  1. אכסאל (אשרף 10-09-2020, 17:05)
    אדון שי תרשום הפתעת השבוע אכסאל מנצחת 2/1