בית"ר יבנה פותחת עונה

בית"ר יבנה פותחת את עונת 2020-21 כשמוטיקו בן מויאל יאמן את הקבוצה ויעמוד על הקווים בעונה הראשונה שלו בבוגרים לאחר שאימן שנים במחלקות הילדים והנוער של מכבי יבנה, והוא יחליף את שי חג'ג' שאימן את יבנה. יבנה פתחה את אימוניה עם רוב הסגל מהעונה שעברה, יחד עם עוד שחקנים צעירים שהגיעו להיבחן, כשהמטרה של הקבוצה היא לסיים את העונה בצורה טובה ולהגיע לפלייאוף העליון

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 09-09-2020
  • 08:48

בית"ר יבנה פותחת את עונת 2020-21 כשמוטיקו בן מויאל יאמן את הקבוצה ויעמוד על הקווים בעונה הראשונה שלו בבוגרים לאחר שאימן שנים במחלקות הילדים והנוער של מכבי יבנה, והוא יחליף את שי חג'ג' שאימן את יבנה. יבנה פתחה את אימוניה עם רוב הסגל מהעונה שעברה, יחד עם עוד שחקנים צעירים שהגיעו להיבחן, כשהמטרה של הקבוצה היא לסיים את העונה בצורה טובה ולהגיע לפלייאוף העליון. לאחר פתיחת אימוני הקבוצה, ערכנו עם מאמן הקבוצה, מוטיקו בן מויאל, ראיון פתיחת עונה.

 

שחקני הקבוצה באימון הפתיחה

 

מוטיקו, מה המטרות של בית"ר יבנה בעונה הקרובה?

"המטרה היא לבנות קבוצה חזקה שמחויבת למועדון, לבעלים ולצוות המקצועי, מעבר לזה צריך לעבוד קשה, להתחיל את הליגה ולעבור 4-5 מחזורים ואז נוכל לראות לאן פנינו מועדות ולפי זה להציב מטרות."

מי לדעתך תהיינה הקבוצות שתרוצנה בצמרת?

"קשה לי להעריך כי הליגה גם תהיה מחולקת לשניים וגם יש קבוצות שעשו חיזוקים טובים ויש מועדונים שהבסיס שלהם טוב, יחד עם ההיכרות שלי עם הכדורגל, זה הכל על הנייר וברגע שיתחילו המשחקיםף מי שהכי ידבק לה והכי תיתפס קבוצתית, תרוץ למעלה עד סוף."

מה הציפיות מהקבוצה לקראת העונה הקרובה?

"הציפיות שתהיה קבוצה חזקה שעובדת במגרש, גם בהגנה וגם בהתקפה. אנחנו רוצים לנסות לברוח מהתחתית כמה שיותר מהר ויחד עם חיבור טוב שלנו אנחנו רוצים להתברג כמה שיותר למעלה."

 

האם בית"ר יבנה תעמוד במטרותיה?

 

איך הסגל שלך נראה נכון לעכשיו, מי עזב? מי הצטרף?

"עזבו לא מעט שחקנים. האמת שאני לא מכיר את מי שעזב אבל זו פתיחת עונה ומעניין אותי מי שנמצא איתנו. נכון לעכשיו הצטרפו אלינו כמה שחקנים שבאו להיבחן, שחקנים שמאוד אהבתי את הכדורגל שלהם ואת הגישה שלהם. לדעתי תהיה  לנו עונה מאתגרת וטובה. יש לנו עוד קצת זמן לחכות עם החיזוק, עוד מעט יפלטו שחקנים שנבחנים בליגה יותר גבוהה, בינתיים ניבנה עם מה שיש לנו ואחר כך נגבש את הסגל ונביא חיזוק נקודתי בעמדות שחסרות לנו."

האם לדעתך הסגל הקיים יספיק לכם לפלייאוף עליון?

"כרגע לא כי אנחנו בבניה, אבל אני לא דואג ואני סומך על מה שיש לנו כרגע. עם חיזוק נכון ועם עבודה קשה הכל יכול להיות, על פלייאוף עליון לא מדברים - עושים. יש סיכוי או לא נוכל לדעת רק שנתחיל את הליגה."

לסיום, הפן האישי, מה התוכניות שלך לעתיד?

"בכדורגל הכל נזיל, תמיד השאיפה היא להתקדם אבל אצלנו בכדורגל לא תמיד רואים לעומק. כרגע אחרי כמה שנים במחלקות הנוער, חזרתי לבוגרים כי זה מאז ומתמיד עניין אותי. אני יותר אוהב את המחוייבות ואת האתגר שבבוגרים שנמדדים לפי תוצאה ומצפים לתוצאות. לאן זה יוביל אותי? אני לא חושב יותר מדי, אני רוצה להצליח עכשיו ואז השמיים הם הגבול."

בית"ר יבנה פתחה את אימוניה לקראת העונה הקרובה

הוסף תגובה
תגובות